Eigenlijk wil ik voor Bevin als kopman gaan alleen staat Cimolai natuurlijk nog hoog in het puntenklassement en kan het zo zijn dat Bevin voor hem moet rijden en dus niet gaat proberen om in de kopgroep te raken. Wat dat betreft is Sagan een stuk veiliger aangezien die zowel in de kopgroep kan zitten als een evt. sprint kan winnen.
Ik heb een zeldzaam slechte hand met het kiezen van kopmannen. Ik zat maar 2x goed, in de zin van 'de hoogste uitslag van je ritselectie' (Sagan en Nizzolo, en dat was dan ook gelijk P1).
Zelfs de beslisboom van @Primavera helpt me niet, omdat ik niet weet of ik iets te verdedigen heb (niet nog lager uitkomen dan de Giro vorig jaar) of juist nog iets te winnen heb (in de buurt van 75% uitkomen).
Als ik eruit ben, zal ik mijn kopman posten, zodat jullie weten dat jullie die níet moeten nemen.
Edit: nog meer mensen die gisteren+vanochtend zowel Evenepoel, Schultz als Ciccone kwijt zijn geraakt?
Aiaiai, dit is exact wat ik verwachtte, maar ik durfde Bettiol of Bevin niet te cappen en ben zodoende toch maar voor Sagan gegaan. Door de vraagtekens omtrent de keuzes van sprintersploegen.
Vandaag had ik graag Vendrame captain kunnen maken die ik als één van de weinige een 'zekerheidje' vond voor beide scenario's.
Vendrame als kopman vandaag, en hij zit gelukkig mee. Zou mooi zijn als die gok net zo goed uitpakt als de vorige keer dat hij mijn kopman werd (bij zijn ritwinst). Hopelijk geeft het peloton de kopgroep nu de zegen, maar daar lijkt het nog niet op. Gat blijft maar tussen de 20 en 30 seconden hangen en het blijft maar aanvallen regenen.
'@Sniekey ik hoopte ook nog dat Pasqualon erbij zou komen. Hij had in eerste instantie de slag gemist, maar was daarna nog flink actief om er alsnog bij te komen, maar dit is dus niet gelukt. Ga ook maar eens proberen om alleen of met zijn tweeën een gat naar een half peloton (>20 man) dicht te rijden.
Ik heb hem weliswaar niet als kopman, maar een mannetje extra in de kopgroep is altijd lekker.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.