Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 248 ... 263 264
Phoenix0000

Wij krijgen een kopgroep (25-30 man) met daarin de drie kanshebbers op Paars.
Die gaan continu naar elkaar zitten kijken en worden uiteindelijk 13, 14 en 15.
Etappe gaat dan naar groepje vanuit de kopgroep dat wegspringt ergens in de heuvelzone.

Kansen dus voor Bevin, Cavanga etc..

JesperRenrad

'@phoenix kan je alle namen geven van deze kopgroep. Stelt makkelijker op vandaag... 😁

Benzardi

De 9 giganten voor vandaag zijn:

Sagan (C)
Bernal
Yates
Vlasov
GroB
Caruso
Ganna
Kanter
Cimolai

daanbrkh

https://youtu.be/OXfaNpPh6UQ

Onze breedgeschouderde sprinter heeft er zin in vandaag

Punchbox

Eigenlijk wil ik voor Bevin als kopman gaan alleen staat Cimolai natuurlijk nog hoog in het puntenklassement en kan het zo zijn dat Bevin voor hem moet rijden en dus niet gaat proberen om in de kopgroep te raken. Wat dat betreft is Sagan een stuk veiliger aangezien die zowel in de kopgroep kan zitten als een evt. sprint kan winnen.

Capra

Omdat het toch niet meer uitmaakt vandaag Bevin captain
Verder
Almeida
Sagan
Bettiol
Gaviria
Fiorelli
Ganna
Cavagna
Yates
Op papier een goede ploeg vandaag voor alle scenario's maar zoals deze hele Giro zal het wel heel anders uitpakken......

De Condor van Echt

Ik heb een zeldzaam slechte hand met het kiezen van kopmannen. Ik zat maar 2x goed, in de zin van 'de hoogste uitslag van je ritselectie' (Sagan en Nizzolo, en dat was dan ook gelijk P1).
Zelfs de beslisboom van @Primavera helpt me niet, omdat ik niet weet of ik iets te verdedigen heb (niet nog lager uitkomen dan de Giro vorig jaar) of juist nog iets te winnen heb (in de buurt van 75% uitkomen).

Als ik eruit ben, zal ik mijn kopman posten, zodat jullie weten dat jullie die níet moeten nemen.

Edit: nog meer mensen die gisteren+vanochtend zowel Evenepoel, Schultz als Ciccone kwijt zijn geraakt?

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Condor Ligt er ook aan of je een vriendenpoule speelt waarin je nog MOET stijgen.

De Condor van Echt

'@Primavera: Goed punt! Ik heb dus Cavagna gekozen, 21 seconden voor het scheiden van de markt.

Jori

Geen Schultz, maar verder wel.
Nu ook 7 uitvallers, waarvan 6 klimmers zijn :p
Laatste plekje morgen tussen Viviani 2 punten vs Bevin vs Fiorelli

Kan wel vol trots zeggen dat ik Bevin gisteren had uitgespeeld voor 10 punten :p

La Primavera

Succes @Condor! Ik doe het met Bevin vandaag, als captain dan.

EDIT: Remi en Paddy mee! Moge ze 1 en 2 worden.

Laatst gewijzigd
daanbrkh

Geen Ciccone meer....

KV

Ok, mooie kopgroep met kopman Bevin mee.
Zoals gisteren voorspeld: als Paddy en Ulissi/Covi mee zijn, is het boeken toe :-)
Enkel die man van Qubeka doet nog wat lastig, maar zal niks worden.

Pietje Precies

Aiaiai, dit is exact wat ik verwachtte, maar ik durfde Bettiol of Bevin niet te cappen en ben zodoende toch maar voor Sagan gegaan. Door de vraagtekens omtrent de keuzes van sprintersploegen.

Vandaag had ik graag Vendrame captain kunnen maken die ik als één van de weinige een 'zekerheidje' vond voor beide scenario's.

KV

Als ik Vendrame had, had ik hem 100% zeker kopman gemaakt vandaag, idd owv beide scenario's die passen voor hem

marconeuvel

Vendrame als kopman vandaag, en hij zit gelukkig mee. Zou mooi zijn als die gok net zo goed uitpakt als de vorige keer dat hij mijn kopman werd (bij zijn ritwinst). Hopelijk geeft het peloton de kopgroep nu de zegen, maar daar lijkt het nog niet op. Gat blijft maar tussen de 20 en 30 seconden hangen en het blijft maar aanvallen regenen.

Capra

Laat in godsnaam die kopgroep met rust jongens, heb ik een keer een paar renners vooraan.....

KV

Inderdaad. En dan is zelfs 1 mannetje niet genoeg, dan moet er nog een 2e bij... tjeezes

Aanklampen

Beetje zoals verwacht... Gelukkig van Bevin naar Sagan naar Bevin C... Cavagna mee, ik denk dat DCQ liever een rappe man (Honore) mee had gehad.

Jeffrey81

Ik balen dat juichjoker Hermans niet mee is, ga ik bij Scorito kijken, heb ik Cavnagna blijkbaar toch kopman gemaakt! Ook Bettiol mee! Het kan verkeren....

Fiepke

Ik heb wilde gok gedaan door Pasqualon te cappen. Inderdaad op basis van de poule met collega's/vrienden om nog wat te stijgen...

Dingetje

Bevin, Bettiol, Cavagna en kopman Consonni in de kopgroep. Ik voorzie een mooie dag :)

bartje

Vendrame, Ulissi en Cavagna mee, en Sagan captain gemaakt, je verzint het niet. 🙄🙄

marconeuvel

'@Sniekey ik hoopte ook nog dat Pasqualon erbij zou komen. Hij had in eerste instantie de slag gemist, maar was daarna nog flink actief om er alsnog bij te komen, maar dit is dus niet gelukt. Ga ook maar eens proberen om alleen of met zijn tweeën een gat naar een half peloton (>20 man) dicht te rijden.
Ik heb hem weliswaar niet als kopman, maar een mannetje extra in de kopgroep is altijd lekker.

KV

Wel jammer dat het de verkeerde Bardiani man is. Onze vriend zal er toch een beetje beginnen doorzitten zeker...

1 2 ... 248 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.