WIe biedt het hoogst qua opgestelde renners mee in de kopgroep (en daarbij wellicht ook de captain)? Als ik de namen zo zie, zal er vast wel ergens een geluksvogel zijn met 6 mannen mee voorin. Bevin, Vendrame, Cavagna, Ulissi, Bettiol + Arndt/Vermeersch/Tesfatsion/Consonni bijvoorbeeld?
Ik kom zelf op 3, inclusief kopman.
Ahhh ik zie dat ik het beste scoor met 4 man mee(Cavagna, Ullissi, Vendrame en Bevin), maar met ook 1 van hun als captain(Bevin). Twijfelde tussen Vendrame en Bevin, dacht dat Vendrame de meeste kans had om mee te zitten(gezien eerdere etappes maar vind hem niet zo snel deze Giro dus daarom Bevin).
De Giro had 1 week langer moeten duren want gister 10% gestegen en vandaag zou dat evt weer kunnen want sta nog steeds maar op 66%. Dat krijg je zonder Bernal(en REV) en met 19 man want maakte team op t laatste moment en wou Narzaez wisselen voor Moscon maar was net te laat(speelde t altijd op de pc dus was even wennen en en was daardoor echt 1 sec te laat). Geen bekertje dus na 2 gouden en een zilveren in laatste 4 ronden), Op naar de Tour!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.