Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 250 ... 263 264
Donnie D

Happen ze al @Nasibal ? Hahaha

Zadelpen

Ik ben gewoon in slaap gesukkeld deze wandelrit. Dat gaat ons weer punten kosten, zo unfair. Zelfs als wij geen enkele bedreiging meer vormen voor welk klassement dan ook, doen ze er alles aan om team Zadelpen de vernieling in te rijden.

Waarom nou toch?

Laatst gewijzigd
arviidd

Ik ben zo dom om Gavagna niet op te stellen vandaag. Wel Tesfatsion en Bevin.

Laatst gewijzigd
J. Bernal

'@arviidd Ik ben m ook vergeten op te stellen πŸ˜ͺ

Jeffrey81

'@Donnie :-)

Wellicht bedoelde hij het ironisch inderdaad. Het is me nogal een lijst met grote namen! Maar ik ging er eigenlijk vanuit dat hij doelde op leuke, niet voor de hand liggende, renners om te kiezen in Scorito. Daar zie ik er namelijk ook geen tot amper van ;)

nasibal

'@Donnie

Happen waarop? Ik zie vooral een lijst met de 'usual suspects'. Sommige van die renners zijn als renner wel leuk, maar er is inderdaad niets 'nieuws, verrassend of spannends' aan. Dat zorgt bij mij altijd tot een hoog gaap-gehalte bij het invullen van een scoritopouletje. Zo'n Roglic, Pogacar en Thomas klik ik er echt niet in omdat ik dat leuk vind.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Had toch op iets meer gehoopt met Bevin (C), Cavagna en Vermeersch... Niks geen stijging zo.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Is Paddy gevallen ofso? Wat een kut Scorito Giro..

arviidd

Waar is die Bevin nou weer?

Rob94

Nou leuk. Heb je drie renners voorin, schiet je er eigenlijk nog niks mee op. Jammer dat Cavagna het niet heeft gered.

ebel1999

Het leek zo goed te gaan met Bevin (C) en cavagna, maar helaas

ivo001

Kopmann Bevin 17e, dat is zuur.

KV

WTF. Bevin nu echt wel op het zwarte lijstje. KAN TOCH NIET!!!

ivo001

Dubbel.

Laatst gewijzigd
Pim96

Over de giro wil ik niet meer praten. Qua tour wel eens met Nasibal. Niet heel veel leuke renners om te kiezen. Zie er wel 2 die interessant kunnen zijn, maar die bij veel van ons al wel op de radar zitten denk ik. De echte "Jokers" zitten er dus nog niet tussen.

Ludi

BettiolπŸ‘ŒπŸ‘Œ thanks man πŸ”₯

Ragnar Lolbroek

Tjonge jonge. 67% ondertussen. Nog zieltogender dan de 68% van vorig jaar. Dat het maar snel terug donderdag is. Vandaag is het ook donderdag uiteraard. Ik heb het over volgende donderdag. Wanneer de tourpuzzel online komt :)

Ludi

Met ook nog eens Ciccone exit na REV (en al de andere uitvallers) heb ik zelfs met zoveel klimmers in m'n selectie inmiddels morgen echt een karige opstelling.. :/

bartje

Wederom ruim een half procent gestegen en plots is het bekertjes symbool zilver geworden, leuk hoor.
En nu goed uitrijden, maar dat wordt wel een klus met zoveel uitvallers in mijn team.

Morgen zal wel geen verrassing opleveren, al zit die matige dag van Bernal me wel een beetje dwars. Caruso zal me de pis niet lauw maken, maar de strijders daarachter wel. Ik zie Yates, Vlasov, Carthy of een Almeida echt nog wel een list verzinnen, want nu is het voor allemaal net niks. En dus is de kopman keuze nog wel een dingetje waar het tot nu toe simpel Bernal klikken was. Vaste puntjes lijken me logisch. Dus morgen:
Bernal
Caruso
Yates
Almeida
Foss
Ganna
Sagan
Fabbro

En dan het laatste plekje: Zal ik het doen? Groeibriljant Cepeda? Of toch nog wat vaste puntjes, Vendrame of zo. Kweenognie..

Platwalsers

Vanaf welke positie kleurt die beker ook al weer goud??

Aanklampen

Tering, nummer 4 in AK heeft maar 1 uitvaller..... Dat is echt een prestatie, en de uitvaller is van gisteren (REV).

Vandaag teleurstellend. Blijkt wel weer dat je het best renners kunt nemen die je goed kan peilen... zoals een Bettiol. Bevin leek sterk maar heeft zich ws gewoon opgeblazen, iets te 'eager' in het begin. Normaal kan een consonni op zo'n finale een veel beter klimmende Bevin niet voorblijven...

In poule nu 2de op 4 punten van de koploper.. Als Vlasov zich kan handhaven is de poule ws binnen, echter lijkt ook Vlasov het lastig te hebben. M

Benzardi

Je let even niet en je gaat 0,2% achteruit naar 99,6%.
Morgen klein dilemmaatje, neem ik Formolo of Bilbao als 9de renner mee?

Moeilijk,moeilijk.

Thomberg

Meer dan een % gezakt naar 92%. Wordt nog spannend om bronzen beker te halen. Simpelweg Bernal als kopman red ik het niet meer mee...

Yates of Almeida als kopman? Wat te doen

Vandaag ook nog Bevin definitief op m’n zwarte lijst gezet. Wel opgesteld maar alsnog heb ik er niks aan

Thomberg

Totdat Bevin de tijdrit wint, dan krijgt hij een standbeeld

Fiepke

Dramadag, boven de 65% uitkomen wordt nu zelfs een dingetje... Zegt wellicht ook genoeg over mijn wielerkennis. Heb wel veel lol in het puzzelen voor een team en daarnaast de dag opstellingen

1 2 ... 250 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.