'@Donnie
Happen waarop? Ik zie vooral een lijst met de 'usual suspects'. Sommige van die renners zijn als renner wel leuk, maar er is inderdaad niets 'nieuws, verrassend of spannends' aan. Dat zorgt bij mij altijd tot een hoog gaap-gehalte bij het invullen van een scoritopouletje. Zo'n Roglic, Pogacar en Thomas klik ik er echt niet in omdat ik dat leuk vind.
Wederom ruim een half procent gestegen en plots is het bekertjes symbool zilver geworden, leuk hoor.
En nu goed uitrijden, maar dat wordt wel een klus met zoveel uitvallers in mijn team.
Morgen zal wel geen verrassing opleveren, al zit die matige dag van Bernal me wel een beetje dwars. Caruso zal me de pis niet lauw maken, maar de strijders daarachter wel. Ik zie Yates, Vlasov, Carthy of een Almeida echt nog wel een list verzinnen, want nu is het voor allemaal net niks. En dus is de kopman keuze nog wel een dingetje waar het tot nu toe simpel Bernal klikken was. Vaste puntjes lijken me logisch. Dus morgen:
Bernal
Caruso
Yates
Almeida
Foss
Ganna
Sagan
Fabbro
En dan het laatste plekje: Zal ik het doen? Groeibriljant Cepeda? Of toch nog wat vaste puntjes, Vendrame of zo. Kweenognie..
Tering, nummer 4 in AK heeft maar 1 uitvaller..... Dat is echt een prestatie, en de uitvaller is van gisteren (REV).
Vandaag teleurstellend. Blijkt wel weer dat je het best renners kunt nemen die je goed kan peilen... zoals een Bettiol. Bevin leek sterk maar heeft zich ws gewoon opgeblazen, iets te 'eager' in het begin. Normaal kan een consonni op zo'n finale een veel beter klimmende Bevin niet voorblijven...
In poule nu 2de op 4 punten van de koploper.. Als Vlasov zich kan handhaven is de poule ws binnen, echter lijkt ook Vlasov het lastig te hebben. M
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.