Bernal zit toch wel op z'n tandvlees. De rit van morgen is veel zwaarder. BE zal wel een konijn uit de hoge hoed moeten toveren, maar de strijd is nog niet beslist. Ook in de tijdrit kan stijgende vorm tegenover dalende vorm nog voor aanzienlijke verschillen zorgen. Het kan nog een spannende ontknoping worden van een tot eergisteren eenzijdige giro!
En zowaar ringel s met punten! Mijn 6 overgebleven mannen voor klassement doen het nog goed. Toch nog hopen op inzinking Bernal morgen voor mijn poule, en ook voor leuke etappe. En morgen denk ik wel vlucht groep met mannen van dqs, BEX, om misschien wel tussen die bergen een klein coupje te plegen.
306 punten, en toch maar 0,1% stijgen algemeen, en in de WF poule exact gelijk gebleven op plekkie 200.
Wat een ontzettend leuk einde nog voor een Giro die beslist leek. Morgen in iets van 80 kilometer meer dan 4000 hoogtemeter klimmen, maar ook twee enorme afdalingen, een etappe rijp voor een coup, en met in ieder geval DCQ en BEX op oorlogspad. Is overigens het puntenklassement al beslecht??. Kanniewachtuh!!
Yates ( c)
Almeida
Bernal
Ganna
Sagan
Fabbro
Caruso
Foss en joker
Ulissi.
Een vrijdagmiddag zuipfestijn en een lieve vriendin die de Giro vanaf 15.30 uur op pauze heeft gezet zodat De Duracelli's de laatste 44 km kon kijken.......................................alleen hierom kan je alleen maar stijgen.
Nou dat klopt, De Duracelli's zijn 0,1% gestegen en de Wielerflits obligaties staan nu op 99,7%.
Nog 2 dagen scorito druk en we hebben een gouden bekertje :)
Is de verwerkingstijd vaak wispelturig bij Scorito? Gisteren stond ik nog op 62,..%. Vandaag 286 punten en zou ik met 2,3% zijn gestegen maar sta wel op 69,3%. Rara...
Met een goede captain keuze voor zowel morgen als zondag zit er nog een voor mij acceptabele eindscore in. Morgen Almeida of toch gokken op Vlasov.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.