Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 255 ... 263 264
La Primavera

'@Zadelpen De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Als Folivorov een tijdrit kan winnen in de Giro, dan kunnen jullie dat ook!

Fiepke

'@Vevie, klopt helemaal. Bernal en Caruso heb ik niet. Om ergens nog een verschil te maken dacht ik aan Vlasov. Maar consolideren met ruimte om nog paar tienden te stijgen is misschien al heel wat. Dus Almeida nu op de troon van captain.

thijssss

Ik heb nu cepeda er uit is nog maar 11 man over, wie doet slechter?

(Soler, Landa, Sivakov, Masnada, Groenewegen, Evenepoel, Guerreiro, Nizzolo, en Cepeda als uitvallers)

Ludi

Ik ben vooral benieuwd of er nog mensen zijn met 18-19-20 renners?

kevinraar

ik ben vergeleken met jou maar weinig kwijt maar 5

Benzardi

'@Jori
17 telt dat ook

Thomberg

15 over maar alleen Landa wat ik erg vind. Alhoewel ik hoge verwachtingen had van Reichenbach

Thomberg

Gezien het aantal sprinters dag afgestapt is , kan het bijna niet zo zijn dat er nog mensen met een goed team zijn die er nog 20 over hebben

Daan Brakenhoff

De nummer 5 algemeen heeft maar 1 uitvaller, Evenepoel....

Ludi

Ik zei specifiek 18/19/20 omdat mensen met 18 dus niet 3 van Landa soler groenewegen Buchmann Ewan Evenepoel merlier nizzolo sivakov hindley (en een hoop andere alternatieven die ik iets minder impactvol in schat dan deze) hebben. Maar ook geen Masnada ciccone guerreiro Schulz cepeda hebben die ik dan logisch had gevonden als je al die AK mannen skipt. Ben benieuwd wat die dan hebben. Vast de spelers met ganna en gaviria en enzo.

Lang verhaal kort, als je en Remco en Ewan niet hebt had ik van die andere namen toch minimaal 1 keuze (Landal/Buchmann en eigenlijk ook merlier/nizzolo) minimaal wel verwacht. Hoe ziet jouw 17mans team er uit?

Laatst gewijzigd
Thomberg

Dat is ondertussen de nr 5 (matstok) maar ik zie wat je bedoelt. Als ik zijn team kijk denk ik WTF, maar z’n punten zullen wel echt zijn.

Wel interessant dat hij maar 5 sprinters heeft en dan tel ik Vendrame ook mee en Kanter zit daar ook tussen. Blijkbaar heb je toch niet veel sprinters nodig deze Giro..

Thomberg

'@kj nummer 2 en 5 hebben naar 1 uitvaller zie ik. Blijkbaar was weinig sprinters opstellen wat je moest doen. Zie mijn post hier voor. Als je maar 4 echte sprinters opstelt (vendrame ging niet sprinten) en 1 daarvan is Kanter, dan moet je toch wel geluk hebben gehad met die etappes.

Cavagna en Ganna zitten er sws in bij beide

Ludi

Ik heb ook maar 5 sprinters. Die keuzes kan ik niet per de veroordelen als is 6 misschien wat handiger. Maar de andere keuzes vind ik toch wel vrij extreem als ik het zo zie. Heeft goed uitgepakt. De nummer 5 heeft bv buiten geen ewan ook nog eens geen Yates (allemaal 4m+ picks). En gaviria maar geen nizzolo en merlier. En dan geen Masnada maar wel Knox. Valt echt allemaal perfect :p

Laatst gewijzigd
nasibal

@jori en @nasibal mijn bekertje draag ik aan jullie op!

Ik heb precies de juiste tips gevolgd van jullie uitgebreide voorbeschouwing en dat gaat me het bekertje opleveren. Hartelijk dank mannen!

Haha dan neem ik aan dat je deze ronde van mij erg weinig tips hebt gebruikt! Gefeliciteerd met het bekertje!

Bissie

'@nasibal meer dan je zelf door hebt! Je moet alleen de juiste net er uit weten te pikken. ;-)

Lo Zar

Geen Bouchie in de top tieners. Dat gaat ze nog opbreken..
Wel veel Kanters inderdaad.
Na de eindafrekening buig ik me er eens goed over.

Ajvenema

Ik heb nog 11 man. Uitgevallen:
Buchmann, civakov, ciccone, masnada, evenepoel, cepeda, groenewegen, nizzolo, merlier

Laatste 3 min of meer ingecalculeerd

nasibal

Geen Bouchie in de top tieners. Dat gaat ze nog opbreken..

Bouchie is natuurlijk alleen voor de écht hele grote jongens voorbehouden.

Ludi

De keuze voor bouchard, of iedere andere tweede 500k renner, paste niet bij de rest van m'n team, aangezien ik dan bettiol en guerreiro zou moeten gaan offeren voor een 1m die ik, vooraf, eigenlijk helemaal niet wilde. Ik zou alleen bij bouchard uitkomen als ik bv 1m van Masnada af zou halen en dan iemand zou upgraden, maar ook dat zag ik niet. Ik zou alleen bij een tweede 500k uitkomen met een Ewan variant of een niet Bernal variant. Denk ik.

nasibal

smoesjes @KJ

Ludi

Nee eigenlijk niet, want ik baalde in zekere zin best dat ik een tweede 500k niet had (Schulz of bouchard), want dat leken goede picks TOV budget en de prijscategorie, maar zag geen upgrade voor guerreiro + bettiol in de 1m categorie die samen met een van die 2 500k coverde wat die 2 gaven voor mijn gevoel. Of ik moest nog veel meer ombouwen. 🤔 Het aantal 500k ligt vaak een beetje in lijn met de opbouw van mijn team heb ik de laatste paar keer gemerkt. Tenzij er echte 500k parels zijn (Masnada 2 jaar terug giro bv voor m'n gevoel) klik ik ze vaak niet in m'n team bij de opbouw, als in, bij de eerste 12-16. Fiorelli kwam ook pas later als toevoeging en ik vond fiorelli moeilijker te vervangen binnen 750k dan de eerder genoemde 2. Dus het aantal 500k is meer gevolg dan oorzaak. Voor mij in ieder geval.

nasibal

Gozer wat praat je nou. Bouchard must have koning parel no brainer

Timvideo

Ik heb 10 uitvallers, wie bied er meer? 63.9% en weinig meer te kiezen. Morgen staan Sagan en zelfs Gaviria opgesteld, je moet wat.
Kom er nu ook net pas achter dat Cepeda er niet meer bij is morgen, ach die had toch niet veel zin om hard te gaan deze Giro... Mijn laatste keuze gaat dan tussen Cavagna en Bevin, dan maar de eerste in hoop dat Almeida eindelijk eens kan winnen.

Het ligt in de lijn der verwachting dat er morgen nog wel eentje uit zal vallen morgen, dat maakt renners selecteren gelukkig wel lekker simpel.

Lijstje bestaat uit Landa, Evenepoel, Soler, Masnada, Guerreiro, Schultz, Cepeda, Groenewegen, Nizzolo en Merlier. Die staan ook allemaal in de post van KJ, alleen net iets meer dan 3 van gekozen helaas.

Laatst gewijzigd
Fiepke

Weet één van jullie dat? Is straks in Scorito inzichtelijk hoe de behaalde punten door renners zijn verdeeld in eigen punten, captainpunten, klassementpunten en teampunten?

Liefkuss

98.5% geen gekke dingen meer maar toch wint Bernal vandaag!!

1 2 ... 255 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.