Nieuw hier op het forum, speel wel al een tijdje mee.
Zie de afgelopen dagen met name na het nieuws over Dylan Groenewegen veel de vraag of hij een goede pick is?
Voor de mensen met die vraag.
Kijktip:
Zet de tv aan op rtl 4 en misschien worden je vragen wel beantwoord. Dylan zit aan tafel bij Humberto.
Pfff wat een A / B vragen hier. Als je nou vragen hebt naar een specifieke renner en diens doelen / capaciteiten dat is ok. Maar dit soort vragen is net of je iemand nodig hebt om je poultje in te vullen.... waar haal je dan de lol uit ??
Jouw keuzes, jouw strategie en dus jouw verdienste aan het einde. Niemand is een orakel of heeft de eeuwige wijsheid. Bij twijfel lekker op je "gut feeling" vertrouwen.
Groenewegen met Dekker als leadout. Daar is geen psychologie voor nodig, die rijden voor alles en iedereen uit. Andersom kan niet, dan roept Dekker om zijn moeder. Dan krijg je nl. zo'n Steegmans - Boonen situatie.
[Quote]Edit: Misschien leuk om een Danen poultje te maken heren? Moge de beste Daan winnen ![/quote] + alle Mohammeds. Krijg je een Mohammed - Danen poultje. Dat de beste Mohammedaan mag winnen.
Ik kom deze Giro eens geen geld tekort, maar plekjes.
In het verleden (van wat ik mij nog kan herinneren) had je een minimaal aantal plekjes in te vullen en had je nog extra plekjes. Je kunt er slechts 9 opstellen elke dag, maar ik had een paar extra plekken niet erg gevonden deze editie :)
Dit forum neemt wel erg droevige vormen aan. Lijkt wel een spelletje wie van de 3 (of 2 in de meeste gevallen). Ga gewoon eens naar sites als PCS, lees je een beetje in en maak beslissingen op basis daarvan. Ik doe mee om te winnen in ieder geval en ga dus echt niet anderen in het zadel helpen door werkelijk zo'n beetje het hele team voor mensen te kiezen of pareltjes te noemen.
En inderdaad het Daan gehalte is opeens wel erg hoog.
Persoonlijk vind ik dat iedereen mag vragen wat hij wil.
Het is tenslotte een forum. Sommigen zijn ook nieuw en zitten vol met keuze-stress.
Daarentegen heeft jasperdewaal ook een erg sterk punt en mag dit ook maken.
Maar wat Cerebral dan hier nog op het forum doet begrijp ik persoonlijk niet, maar dat is ook zijn vrijheid.
Zelf ga ik nu Humberto en Dylan in de herhaling kijken. Dank voor de tip neburv!
Wat ik nog op het forum doe is heel simpel. Omdat er ook nog normale conversaties zijn met inhoud. En ja iedereen mag vragen wat ze willen, maar ik vraag me af wat de lol nog is als je amper zelf beslissingen neemt. Is toch veel gaver als je op basis van eigen onderzoek een renner kiest die het ook daadwerkelijk waar maakt?
En je meet een beetje met twee maten he aangezien ik exact hetzelfde zeg als Jasper. Misschien wat ongenuanceerder maar ala.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.