Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 42 ... 263 264
DaantjebWazabi

'@dvansteenis wat is je intentie met deze opmerking?

neburv

Nieuw hier op het forum, speel wel al een tijdje mee.
Zie de afgelopen dagen met name na het nieuws over Dylan Groenewegen veel de vraag of hij een goede pick is?
Voor de mensen met die vraag.

Kijktip:
Zet de tv aan op rtl 4 en misschien worden je vragen wel beantwoord. Dylan zit aan tafel bij Humberto.

user27296

'@Basementman

Uw keuze kunnen wij niet maken, hangt af van de andere renners in je team

Cascoigne

'@neburv: Thanks voor de tip.

Een van de mooiere complotten dit, al die Danen haha. En nu reageren ze allemaal op jou @dvansteenis. Verdacht...

Cascoigne

Overigens geeft hij aan dat hij denkt wel te gaan sprinten. En dat hij naar de Giro gaat om etappes te winnen... Ik ga het gokje wel wagen.

Luke Rhinefield

Nou mijn keuze over Groenewegen is wel definitief nu.

DaantjebWazabi

'@Jos Brinkie verdacht? Zijn er hier serieus mensen die denken dat we 1 persoon zijn??

Nillish

Groenewegen gaat gewoon meesprinten. Het kan zijn dat ik Merlier toch nog ga wijzigen in Groenewegen. Beide hebben de nodige vraagtekens rond zich maar Groenewegen blijft natuurlijk wel een echte winnaar. Twijfels....

neburv

'@jos Brinkie
Vond het dubbel. Ene kant ik ga winnen in de giro. Andere kant
Als je echt overtuigd ben zeg je toch op de vraag ga je sprinten in etappe 2? JA en ontwijk je de vraag niet.

Matsoe

Bevin of Conti?

Nylz

Kreder of Lafay?

Luke Rhinefield

Bernal of Evenepoel?

CarloZ

Cobo of Sastre?

Basementman

Bevin
Geen idee
Bernal

Luke Rhinefield

Zal ze dan ook maar even beantwoorden ;)

@matsoe, Bevin

@nylz, geen idee, wat is je plan met beiden?

Edit: @basementman, toch fijn dat we op één lijn zitten ;)

Laatst gewijzigd
La Primavera

Conclusie die ik uit Groenewegen zijn optreden bij Humberto trek. Fysiek in orde, mentaal stabiel, mentaal in koerssituatie onbekend. Vooralsnog neem ik 'm niet daar ik het toch te onzeker vind.

Daan Brakenhoff

'@dvansteenis

Welke A of B vraag heb ik hier gesteld?

Edit: Misschien leuk om een Danen poultje te maken heren? Moge de beste Daan winnen !
https://www.scorito.com/subleague/336695/giro-2021/wielerflits-danen-poule/0eb74d92-5ceb-4b2e-972d-444d9ba748a9

Laatst gewijzigd
Oli4smit

Hier geen Evenpoel en geen Bernal, maakt de keuze toch allemaal wat makkelijker. Ook van team DSM gaat niemand mee dus het hele bergteam staat. Nu nog twijfelen om Groenewegen mee te nemen

Jasperdewaal11

Pfff wat een A / B vragen hier. Als je nou vragen hebt naar een specifieke renner en diens doelen / capaciteiten dat is ok. Maar dit soort vragen is net of je iemand nodig hebt om je poultje in te vullen.... waar haal je dan de lol uit ??

Jouw keuzes, jouw strategie en dus jouw verdienste aan het einde. Niemand is een orakel of heeft de eeuwige wijsheid. Bij twijfel lekker op je "gut feeling" vertrouwen.

Treenert

Groenewegen met Dekker als leadout. Daar is geen psychologie voor nodig, die rijden voor alles en iedereen uit. Andersom kan niet, dan roept Dekker om zijn moeder. Dan krijg je nl. zo'n Steegmans - Boonen situatie.

[Quote]Edit: Misschien leuk om een Danen poultje te maken heren? Moge de beste Daan winnen ![/quote] + alle Mohammeds. Krijg je een Mohammed - Danen poultje. Dat de beste Mohammedaan mag winnen.

Laatst gewijzigd
Beerislos

Ik kom deze Giro eens geen geld tekort, maar plekjes.
In het verleden (van wat ik mij nog kan herinneren) had je een minimaal aantal plekjes in te vullen en had je nog extra plekjes. Je kunt er slechts 9 opstellen elke dag, maar ik had een paar extra plekken niet erg gevonden deze editie :)

Cerebral36

Dit forum neemt wel erg droevige vormen aan. Lijkt wel een spelletje wie van de 3 (of 2 in de meeste gevallen). Ga gewoon eens naar sites als PCS, lees je een beetje in en maak beslissingen op basis daarvan. Ik doe mee om te winnen in ieder geval en ga dus echt niet anderen in het zadel helpen door werkelijk zo'n beetje het hele team voor mensen te kiezen of pareltjes te noemen.

En inderdaad het Daan gehalte is opeens wel erg hoog.

Lo Zar

Persoonlijk vind ik dat iedereen mag vragen wat hij wil.
Het is tenslotte een forum. Sommigen zijn ook nieuw en zitten vol met keuze-stress.
Daarentegen heeft jasperdewaal ook een erg sterk punt en mag dit ook maken.
Maar wat Cerebral dan hier nog op het forum doet begrijp ik persoonlijk niet, maar dat is ook zijn vrijheid.

Zelf ga ik nu Humberto en Dylan in de herhaling kijken. Dank voor de tip neburv!

Cerebral36

Wat ik nog op het forum doe is heel simpel. Omdat er ook nog normale conversaties zijn met inhoud. En ja iedereen mag vragen wat ze willen, maar ik vraag me af wat de lol nog is als je amper zelf beslissingen neemt. Is toch veel gaver als je op basis van eigen onderzoek een renner kiest die het ook daadwerkelijk waar maakt?

En je meet een beetje met twee maten he aangezien ik exact hetzelfde zeg als Jasper. Misschien wat ongenuanceerder maar ala.

Laatst gewijzigd
DaantjebWazabi

'@cerebral36 Ik kan mezelf ook Kees noemen, maar zo heet ik niet. Wat verwacht je van ons?

1 2 ... 42 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.