Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 41 ... 263 264
Zadelpen

Ik heb een fraaie aanvalsleider einde van de ronde in beeld. Nog niemand over gehoord.

Goudhaantje!

nasibal

'@Zadelpen

Ik ook, voor slechts 500k! Zouden we dezelfde hebben? :)

Zadelpen

Die heb jij niet haha! Dat durf ik wel te wedden lol.

Die van mij kost 750 kaatjes..... dat is er eentje hoor!

Laatst gewijzigd
Pim96

Een aanvalsleider van 750k, een Hint is niet nodig

Ketjap Manis

Of 750 scoritopunten zoals Youri zou zeggen. Wanneer voegen ze die sprinter van Androni toe? Wacht al een week!

Tjaanameistro

ligt het nou aan mij of zijn er heel weinig sprinters koopjes?

nasibal

DIe heb ik dan inderdaad niet @Zadelpen. Ben heel benieuwd met wie je op de proppen komt volgende week zaterdag!

Zit de gouden beker al in z'n achterzak?

Zadelpen

Kan nu écht niet meer misgaan Nasibal. Wij zijn momenteel van alle markten thuis. Team Zadelpen richt zich op maar liefst 21 topscores. Nou... dan de pechwaarde van -3 er nog af...

Zie daar maar eens overeen te komen. Top 10 algeheel zou ons niet misstaan. Maar we kijken naar het podium.

nasibal

Mooi, dan weet ik welk wiel ik moet hebben @zadelpen!

Al wil ik voor een dergelijke positie in het eindklassement ook prima een paar ritten voor je op kop sleuren, het is je gegund na al die tijd en inzet!

daandej

Pozzovivo of Masnada jullie oordeel?

Stijn Lemmens

Dat is voor mij duidelijk deze vraag

Niballie

Pozzovivo (te) oud, Masnada derde in de rij (afhankelijk van wat je denkt over Evenepoel).

Laatst gewijzigd
daandej

En dat is stijn

Stijn Lemmens

Wat allieballie zegt

P.s ik zit in het kamp van de believers

daandej

Wie is dan een goede pic voor 1,5 miljoen in de klimmers categorie

Stijn Lemmens

Voor die prijs vind je ofwel goede ploegmaat van de topfavorieten of die andere Italiaanse renner die aangegeven heeft voor een klassement te willen gaan

daandej

Dat snap ik maar je hebt daar alleen formolo masnada of pozzovivo

Niballie

Masnada haalde vorig jaar best veel punten, mede door teampuntjesbonus. Dus die moet je vooral niet direct afschrijven. En misschien opa Pozzo ook wel niet, want die mag wel voor zichzelf. Maar het is net wat je overwegingen zijn.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

'@Daan

Ga eens een beetje nadenken en doe niet zo ongeduldig:

Om 15:06 stuur je dit:
Wie zouden jullie kiezen pozzovivo of masnada ? Masnada bewees zich net wel even

En om 20.52 dit:
Pozzovivo of Masnada jullie oordeel?

Kom op! Je kunt het!

daandej

Gewoon een vraag arjan

Jori

'@Zadelpen:

Ik heb een fraaie aanvalsleider einde van de ronde in beeld. Nog niemand over gehoord.

Goudhaantje!

Larry Warbasse natuurlijk, dat klinkt al als een echte aanvaller en daarnaast is deze man geen eens bang voor Thomas De Gendt: https://www.velonews.com/news/road/larry-warbasse-and-his-stage-hunting-quest-at-the-2021-giro-ditalia/
10-12 kansen ziet deze man, probeer maar eens een renner te vinden die je vaker kan opstellen!

Laatst gewijzigd
La Primavera

Larry gaat oorlog maken. ;)

Laatst gewijzigd
dvansteenis

Daan Brakenhoff
Daan de Jager
Daan Meels
Daan Bruinsma

Toevallig allemaal Daan, allemaal dezelfde A of B vragen en allemaal reageren op Arjen.

daandej

Deze slaat echt nergens op

Basementman

Het dilemma voor mijn laatste 2 plekken:

Sivakov & Fiorelli

Soler & Pasqualon

Masnada & Vendrame

Wellicht brengen de voorbeschouwingen van komende week me nog iets.

1 2 ... 41 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.