Niet dat ik zelf veel reageer in het forum maar beter niet reageren dan wat matsoe allemaal uitkraamt hier.
On: Ganna or not to Ganna? Gaat misschien niet per se aan die vuistregel van 300 punten komen maar gaan Nizzolo of Merlier dat wel doen? Ganna ga ik sowieso 2x cappen waarbij die een goeie kans maakt om beide keren te winnen terwijl ik dat bij beide anderen niet zal doen. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk maar 2 punten waar je hem op gaat stellen en weet je niet eens zeker of hij die 2e keer gaat halen. De andere heren zal je vaker opstellen waarmee je je kansen dus meer verspreidt.
Echt waar? Dat is me altijd ontgaan, dan. Weet niet waarom, maar had in m’n hoofd altijd dat hij een mwah tijdrijder is. Zo een middelmatige AK tijdrijder, zoals Landa. Die doen het soms wel degelijk, maar worden meestal door de beter tijdrijdende AK-mannen wel op 1-2 minuten gezet.
Troll je nu of ben je echt 14?
Welkom hoor Matsoe. En vraag maar gerust.
Sommige mensen stellen alleen maar die of die vragen en een aantal trouwe forumleden worden daar zenuwachtig van (ik ook overigens) maar een aantal van die leden trekt dan snel conclusies.
Vraag gerust wat je wilt weten. Probeer er dan bij te zetten waarom je dat denkt of waarom je voor een bepaalde renner wilt kiezen. Dan kunnen we je iets leren.
In de avond de forumdag teruglezen is altijd een mooi vooruitzicht, maar ditmaal nog een heel stuk leuker door de lijst van LaPrimavera haha! Al ben ik relatief nieuw hier (vorig jaar vooral als lezer), het voelt al erg herkenbaar. Vooral het zeuren op het trieste niveau blijft genieten.
Soler en Pasqualon of Sivakov en Fiorelli? ;)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.