Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 50 ... 263 264
Astarloa

Niet dat ik zelf veel reageer in het forum maar beter niet reageren dan wat matsoe allemaal uitkraamt hier.

On: Ganna or not to Ganna? Gaat misschien niet per se aan die vuistregel van 300 punten komen maar gaan Nizzolo of Merlier dat wel doen? Ganna ga ik sowieso 2x cappen waarbij die een goeie kans maakt om beide keren te winnen terwijl ik dat bij beide anderen niet zal doen. Aan de andere kant zijn er waarschijnlijk maar 2 punten waar je hem op gaat stellen en weet je niet eens zeker of hij die 2e keer gaat halen. De andere heren zal je vaker opstellen waarmee je je kansen dus meer verspreidt.

Aardappel

Hahaha @matsoe wordt echt een meme

Matsoe

'@Aardappel wat heb ik mis gedaan dan?

madeinstars

Over Ewan: die rijdt wel vaker goed over heuvels in het voorseizoen als het een relatief makkelijke koers is (MSR), maar in grote rondes is hij steevast één van de slechtste klimmers van het peloton.

Matsoe

Als ik rare dingen zeg, sorry daarvoor. Ik ben niet de meest ervaren wielerkenner (ik ben 14)

vevie

buchmann heeft een betere tijdrit dan yates en bernal hoor, kijk maar een terug in de resultaten waar zij samen gereden hebben.

Echt waar? Dat is me altijd ontgaan, dan. Weet niet waarom, maar had in m’n hoofd altijd dat hij een mwah tijdrijder is. Zo een middelmatige AK tijdrijder, zoals Landa. Die doen het soms wel degelijk, maar worden meestal door de beter tijdrijdende AK-mannen wel op 1-2 minuten gezet.

Als ik rare dingen zeg, sorry daarvoor. Ik ben niet de meest ervaren wielerkenner (ik ben 14)

Troll je nu of ben je echt 14?

Laatst gewijzigd
Matsoe

'@vevie nee, ik wordt deze week 15 maarja

vevie

Aight, dan krijg je een pass en moeten de mannen hier dus wat meer geduld met je hebben.

Edit:

Wel een tip, Matsoe. Zet meer reacties in 1 post. Dat voorkomt dat we tig reacties van je achter elkaar krijgen. Zo spam je het forum een beetje.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Toch mooi dat er mensen van 14 zo geïnteresseerd zijn in de wielersport dat ze dit forum opzoeken, toch?!

Wat is eigenlijk precies een meme, Aardappel?

Laatst gewijzigd
Matsoe

Maar waarom vond iedereen mij opeens een meme eigenlijk, dat vraag ik me dan af

Ik kijk al wielrennen sinds ik 8 ben en doe mij aan scorito sinds ik 10 ben

Matsoe

'@valvuillerdemoz ja ik ga later ook waarschijnlijk iets met wielrennen doen, ik vind het een van de mooiste sporten die er is. (ik doe het zelf alleen niet al te vaak)

joris dor

Nu valt het mij toch op dat Kanter zo weinig aan bod komt. Ligt dit aan mij of zie ik daar echt te veel euforie in?

Matsoe

'@joris dor ik heb hem ook, deed het prima in de vuelta vorig jaar, heeft alleen nog niks laten zien dit jaar en is niet heel erg in vorm

Valvuillerdemoz

Ik vond het dit jaar van zijn Kant ook een beetje stil. Anders had ik hem er graag bij gehad, bij gebrek aan sprinters dit jaar.

madeinstars

Als Buchmann in vorm is, kan hij best een aardige tijdrit rijden. Moet toch niet per se onderdoen voor de Yates.Vlasov/Carthy types.

Astarloa

Ik heb Kanter erin staan. In dit veld kan die best een paar keer top 5 rijden.

KV

Hoe oud zou kevin zijn?

Matsoe

Ja ik heb hem wel nog, maar ik zou niet echt weten met wie ik hem zou moeten verwisselen

M@thijs

'@vevie bijvoorbeeld de tour van 2019 waar buchmann inderdaad aanklamte en bernal goed was en won

de Itt buchmann 15e bernal 22e op 20 sec van buchmann en yates op 3 min 30 sec van buchmann

joris dor

Heb ook de gedachte dat Kanter hier best wat punten kan sprokkelen. Ben toch niet de enige dan :)

Matsoe

'@M@thijs, houd daarbij wel in rekening dat Yates niet voor klassement reed dus die kan je niet echt meetellen

Ab Normaal

Welkom hoor Matsoe. En vraag maar gerust.
Sommige mensen stellen alleen maar die of die vragen en een aantal trouwe forumleden worden daar zenuwachtig van (ik ook overigens) maar een aantal van die leden trekt dan snel conclusies.
Vraag gerust wat je wilt weten. Probeer er dan bij te zetten waarom je dat denkt of waarom je voor een bepaalde renner wilt kiezen. Dan kunnen we je iets leren.

Basementman

In de avond de forumdag teruglezen is altijd een mooi vooruitzicht, maar ditmaal nog een heel stuk leuker door de lijst van LaPrimavera haha! Al ben ik relatief nieuw hier (vorig jaar vooral als lezer), het voelt al erg herkenbaar. Vooral het zeuren op het trieste niveau blijft genieten.

Soler en Pasqualon of Sivakov en Fiorelli? ;)

Matsoe

'@Ab Normaal thx, ik begrijp t wel ik doe dat nogal vaak. Ik zal het wat minder vaak doen voortaan hoor, ik wil alleen jullie meningen horen eigenlijk

Je hoeft niet anders tegen me te doen omdat ik nog 14 ben hoor.

Matsoe

'@Basementman Ik zou optie 1 kiezen, maar het is wel een lastige

Optie 1 omdat ik denk dat Soler en sivakov ongeveer gelijk aantal punten halen en pasqualon wel iets meer dan fiorelli

1 2 ... 50 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.