Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 7 ... 263 264
danusz1986

'@Matthijs

Als je alle grote namen thuis laat waar maak je je team dan sterker onder de streep. Vaak bij de sprinters. Laat ik daar nou net niet zoveel bijzonders in zien en veel wil investeren. Wat ik al net zei ik klik makkelijk 12 klimmers erin en heb dan ook nog budget voor sprinters en dan heb ik zelfs Evenepoel momenteel.

Laatst gewijzigd
M@thijs

'@madein hij vervangt mogelijk bernal

@danusz als je buchmann carthy yates landa bennett en martin neemt dan zit je qua kosten redelijk op een lijn met een ineos / qs team ja gaat alleen meer 2.5-3.5 mil mannen in je team krijgen ( ervan uitgaand dat je hier wel iets van verwacht)

user26790

'@Platje:[ quote] Ik hoop in ieder geval dat 1 naam van 500k niet in de tips naar voren gaat komen maar kans is groot natuurlijk. die zullen de serieuze spelers wel op hun lijstje hebben als opvulling maar veel ook niet.

Ik heb er een gespot: namelijk Rivera een jonge gast van Bardiani. Misschien de moeite van een gok waard. Wie zal het zeggen.

danusz1986

'@Matthijs

Ik heb met Evenpoel bijvoorbeeld Yates, Almeida, Vlasov, Landa, Carthy Bilbao, McNulty, Martin, Mollema t/m de 2 miljoen. Aardig breed wel. En dan wil ik misschien ook wel Chaves of een Masnada. Want ook past in mijn budget. Bachmann a no go voor mij. Dus heb alle duurdere renners die ik zelf wil dus mocht ik geen Evenepoel kiezen maak ik alleen maar mijn sprintersploeg beter. Dat bedoel ik ermee te zeggen. Alleen Sagan en misschien Nizzolo overweeg ik van de dure sprinters te nemen. De vraag is wie worden de goedkope sprinters die 5 t/m 10 gaan eindigen.

Laatst gewijzigd
arjenzvob

Ringel S mag kopman spelen in de Vuelta en in de Giro mag hij knechten voor Buchmann. Dat is gecommuniceerd begin dit jaar, op deze gewaardeerde website onder andere.

Heerlijk dit gepuzzel! Interessante discussie rondom Bilbao. Nieuws dat binnen sijpelt maar goed gaan volgen.
En REV? Laat ik links, zo niet rechts liggen. Ik denk ook dat ik Bernal links ga laten liggen. Man, wat een geld hou je dan over. Maar ja, in wie investeer je dan? Dat is de puzzel die gelegd moet worden.

Qua sprinters. Ewan gaat alle 3 de rondes rijden, althans dat is zijn bedoeling. Ik verwacht dus niet dat hij hem uitrijdt. De vraag is: investeer je in de kans op 3 overwinningen en is dat zo veel geld waard? Of kies je een Nizzolo bijvoorbeeld, die hoogstwaarschijnlijk als Italiaan uitrijdt. En Sagan.... tja... Ik denk dat ik hem meeneem!

Qua sprints ga ik uit van 4 a 5 etappes, en dus Sagan, Nizzolo en nog 2 (iets) goedkopere sprinters. Wellicht nog een extra goedkoop gokje.

Laatst gewijzigd
Valvuillerdemoz

Hoe zou Serry het deze ronde gaan doen in de sprints?

Gladiool

Poeh, die zal wel 5e in de ITT en 4e in de eerste etappe worden, gok ik zo.

daandej

Wie zouden jullie kiezen daniel martin of romain bardet ? Laatst genoemde deed het redelijk in tour de alps

KV

Eerstgenoemde vond ik ook niet slecht

Stijn Lemmens

'@daan,
Je moet denken wie van de 2 kan het meeste punten halen. Ik neem diegene met de meeste punch dus beste sprint bergop

Stijn Lemmens

Dus...... Dan Martin

nasibal

Of Bardet

Jori

Nee Bardet neem je voor de sprint bergaf

madeinstars

Ik experimenteer nu met een 16/4 oplossing en daar zit ook wel muziek in.

Dingetje

Die Cepeda is gezien zijn huidige vorm met 750k lekker geprijsd. Je zal er niet snel stuk op lopen en hij zal waarschijnlijk aanvallend koersen omdat zijn ploeg wil opvallen. Bovendien is hij in mijn PCM een held ;)

robbinende

Poah wat een heerlijke complexe discussies hier alweer, ga er van het weekend maar is goed voor zitten, zin in!
Evenepoel is voor mij echt een no-brainer. De nieuwe generatie (VDP, Pidcock, Evenepoel) maakt het zo vaak waar. Ik verwacht Evenepoel ook hier direct op afspraak. Sprinters is denk ook een vrij makkelijke keuze. Grootse crux zit hem imo in de vele heuvel/vlucht etappes die (vaak) ook uitmonden in een klassementsgevecht.
Zitten in ieder geval een paar mooie pareltjes tussen. Vooral Bahrein wordt een heerlijke gok, omdat ik zelf niet veel van de klassement ambities van Landa verwacht.

Laatst gewijzigd
danusz1986

'@Dingetje

Cepeda stond er ook in, maar dat zou dan weer een klimmer beteken, waar ik er ongeveer al 12 erin hebt haha. Ben benieuwd wie ik laat vallen.

Ragnar Lolbroek

Nu Pinot niet start in de Giro, hoop ik stiekem Stewart dat lege plekje mag opvullen.

Dingetje

'@Danusz1986

Hmm, misschien is Foss dan een idee. Dan pak je voor diezelfde 750k een tijdrijder erbij die bergop eventueel kan verrassen. Maak je er zo 11.5 klimmers van ipv 12...

Overigens heb ik het 500k pareltje nog niet kunnen identificeren. Jorgenson kan wel wat laten zien, maar zou niet weten in welke ritten ik hem zou moeten opstellen.

vevie

Het probleem met mannen als Cepeda, Sepulveda, Guerrero, Valter en Caicedo is wanneer stel je ze op. Interessante namen die je bijna altijd of niet opstelt óf op de verkeerde dagen. Dat maakt de ‘koopjes’ altijd zo lastig.

Pim96

Cepeda voor 750 is meteen weer een lastige keuze. Momenteel heb ik al 2x 750 die ik waarschijnlijk wil houden. 250 overhouden zie ik dan weer niet zitten want dan pak ik liever iemand uit de 1 miljoen categorie (man wat een koopjes daar).

Bernal eruit en Ewan er al vanaf begin niet in. Heb ik ineens 1.5 miljoen over terwijl team er al wel mooi uitziet.

Overigens wel ook een pareltje in de 500k categorie gespot. Die sowieso wel wat punten bij elkaar gaat fietsen.

nasibal

Kan ik van iemand plekjes kopen? Krijg je van mij een miljoen extra budget, krijg ik van jou een plekje, zoiets?

Overigens heb ik het 500k pareltje nog niet kunnen identificeren

Tejay natuurlijk :)

Laatst gewijzigd
Ajvenema

Cepeda had ik idd ook op de korrel, maar voor 750 K heb je dus ook een Champie/guerrero/foss... Als ie z'n alpen niveau kan vasthouden wordt het een goeie, maar heeft hiervoor niet echt veel laten zien helaas...

Ik moet zeggen dat ik echt ongelofelijk veel potentie zie zitten in de 500k categorie, zou daar best een mooi teampje van kunnen maken... De meesten echter wel in de aanvallers categorie. Ook wat potentiele sprinters, hoewel dat nog afhankelijk is van de definitieve selecties van die ploegen.

Aardappel

Hahaha wie durft het aan met de oer Duitser Greipel? 750k, plus Cimolai is ook niet in zijn beste vorm..

Stijn Lemmens

Ik twijfel over mijn 3miljoen man

Carthy
Hindley
Landa

Wie van de 3

Thanks

1 2 ... 7 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.