Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 77 ... 263 264
Westland95

'@Kj De Jack van Gelder manier. 'Berghuis jongens, zeg het maar'.

Westland95

Waarom zou Fiorelli in hemelsnaam niet gaan sprinten? Ga dan niet.

Jori

Wat gaat Fiorelli dan doen als hij niet sprint?

Stel je die vraag ook bij Ewan, Nizzolo, Merlier, Viviani, Gaviria (hier wel gegronde vraag trouwens :p) etc.?

Laatst gewijzigd
Mr.White

Brambilla ook niet van de partij? Zie dat hij uit mijn team is en dat er weer 500k vrij is.

EDIT: Hij is weer te vinden op de app, kon hem op de site niet gevonden krijgen. Zal dus gewoon meegaan met Trek.

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Wordt hier volgens mij weer aardig met zand gestrooid wb Fiorelli. Kom met een bron of deel de (mis)informatie niet...

Sjonge Jonge

Bron Fiorelli:

https://www.instagram.com/p/COZxZTuqa8_/

Barrygoal

'@Fuglsangria Fiorelli had ik op de korrel, waar lees je dat hij zich niet in de sprints gaat mengen. als Battaglin dat wel gaat doen wordt Bevin snel ingewisseld

Thanks @Sjonge jonge

Laatst gewijzigd
hartstikkebedankt

Ik heb geen Insta, wat staat daar?

Sjonge Jonge

via Google Translate:

Laten we de doelen van Fiorelli Filippo voor deze Giro d'Italia uitzoeken aan de hand van zijn woorden:
“Vorig jaar was ik er meteen klaar voor omdat ik etappes had die beter bij mijn eigenschappen pasten en ik vertrok vanuit Sicilië. Dan vanaf het podium van Vieste waar ik de knie raakte die ik heb
helaas had hij een terugval omdat hij niet veel kon bijdragen aan de ontsnappingen van het team. Ik ben dit jaar weer in uitstekende conditie, ik zou er zeker van willen profiteren en sterk beginnen. Ik heb het parcours al bekeken en in de eerste week zijn er al enkele etappes die bij mijn eigenschappen passen. Ik mik duidelijk niet op groepssprints, integendeel, ik werk eraan om een ​​paar kg meer te verliezen en competitiever te zijn in beklimmingen van 8-10 km, niet alleen die van 5 km, om met kleinere groepen te kunnen aankomen en me te concentreren op mijn vasten. keu. Terugkijkend op 2020, zijn mijn ideale podiumaankomsten wat we vorig jaar in Matera hebben gedaan en hoe het Agrigento-podium eruit zag. Dit jaar ga ik zeker ook meerdere keren in de pauze, net als al mijn teamgenoten in de hoop de juiste te pakken te krijgen die de finish halen om mijn snelle keu in de finale te kunnen spelen. "

Cerebral36

Ik lees daar nergens dat hij niet gaat sprinten. Alleen dat er de eerste week mogelijkheden zijn. Lijkt me dus juist wel sprint. En wat men al zei, waarom gaat hij mee als hij niet gaat sprinten ? En nee Jori, ik vraag het alleen bij sprinters waarvan wordt beweerd dat ze niet gaan sprinten :)

Grappige is dat hij bij mij "groepsvluchten" vertaald en niet "groepssprints". Even cruciaal verschil :)

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Dan heb jij een andere versie Google Translate dan ik Cerebral ;)

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Dit was de directe vertaling via Instagram :) En Matera was een sprint en een heuvel etappe vorig jaar. Werd toen 9e in de sprint en 15e in de heuvel.

p.s. In die vertaling staat later wel, ik ga meerdere keren in de vlucht dus "groepssprints" lijkt toch correct dan. Hmmm dat verandert de zaak wel even. Gaat er dan uberhaupt iemand sprinten op het vlakke daar dan.

Laatst gewijzigd
La Primavera

Almeida is Jungels 2.0

ditisdavid

Dus de slotsom is dat de enige renner <1.5 miljoen waarvan we zeker weten dat hij op het vlakke gaat sprinten, Minali is. Het veld helpt zeker niet mee maar Scorito heeft de B-en C-sprinters echt niet lekker geprijsd dit jaar...

hartstikkebedankt

Hm dank, dat bericht van Fiorelli verbaast mij wel eerlijk gezegd

Cerebral36

Iedereen denk ik :) Enige reden waarom ik hem mee zag gaan was vanwege sprint. Maakt dit Batta nu interessant of zal die nog steeds alleen de lastigere sprints en de vluchts pakken ?

Rim Brakes

En als je Ewan in je team hebt, dan heb je bij 1 a 2 sprint etappes een gat in de selectie:
“I don’t really plan on finishing the Giro,” he said. “Like I said, the goal for the season is to win a stage in all three so that doesn’t mean I will finish all three.

https://cyclingtips.com/2021/05/step-1-in-caleb-ewans-ambitious-2021-plan-win-a-stage-of-the-giro/

Jari Litmanen

'@ditisdavid
Hoe zie je Pasqualon dan? Semi-sprinter toch wel.

Rim Brakes

Er is afgesproken, binnen de ploeg, dat Minali op het vlakke sprint en Pasqualon als er een heuveltje in zit.

Cerebral36

Van Ewan was dat al vanaf dag 1 bekend toch. Die rijdt nooit uit :) Grote vraag is wanneer hij besluit uit te stappen.

Daan Brakenhoff

Dat neemt natuurlijk niet weg dat Pasqualon de benen stil gaat houden. Verwacht hem alsnog wel top15 bij de sprints

zeewolde

'@Rim Brakes ik neem aan dat Ewan toch wel minimaal tot rit 13 rijdt, dan heb je de meeste sprintkansen wel gehad. Hiervoor zie ik toch 4 zekere en 2 waarschijnlijke sprints.

Jasperdewaal11

Eens kijk maar naar de sprints met Dupont uit het verleden.

Cerebral36

Wanty gaat met Kreder en Minali voor het vlakke en Pasqualon schijnt de moeilijkere te doen. Dus vraag me af of hij zich mengt in het vlakke dan.

La Primavera

Wat zou ik toch graag de poule spelen in een universum waar Bernal geen rugklachten had; Evenepoel gekoerst had; Groenewegen gekoerst had; Ganna alle tijdritten had gewonnen dit jaar; Landa voor etappes gaat ipv klassement; Bilbao kopman is; Ewan uit rijdt; Bevin meesprint; Fabbro de kopman was; Guerreiro voor bergtrui gaat; Mollema gaat Mollemalen; Formolo gaat vlammen en Team Zadelpen gaat winnen.

Helaas moeten we het met dit universum doen.

1 2 ... 77 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.