Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 80 ... 263 264
WilliamS23

Matsoe, ik was het niet vergeten. Maar wat moeten we met die informatie?

SnellenEddy

'@Matsoe Zie mijn vorig bericht

Donnie D

Ik moet Cepeda, Bevin of Foss slachtofferen zodat ik Formolo en Vendrame kan inbouwen in mijn team.

Welke van de 3 moet ik lozen?

marconeuvel

Ik zag honore voorbij komen nu. Zit er aan te denken hem in te passen ipv pasqualon omdat deze waarschijnlijk alleen de heuvelsprints doet. Maar honore gaat waarschijnlijk net zo onzeker zijn waar die kan en mag

Ik ben ook gaan twijfelen na het bericht hier over Honore. Ben toch bang dat hij veel in dienst moet rijden, maar op zich wel een interessante.

Jari Litmanen

Haha, herkenbaar Donnie D. Ik heb Cepeda én Bevin geloodst, terwijl je met Foss het grootste risico neemt. Hangt natuurlijk volledig af van de rest van je team.

Matsoe

'@SnellenEddy Oh ja idd sorry

Jori

Ploegenpresentatie is ook op de eurosport player en gcn app. Ik heb ze beiden niet, dus ik laat @Hartstikkebedankt aantekeningen maken en die komt ze dan vervolgens persoonlijk overhandigen. De gedeelde link gaat waarschijnlijk heel veel in Italiaans en alles wat in het Engels is, zullen ze in het Italiaans dan overheen babbelen :p

Laatst gewijzigd
Wielertje12

Wie halen meer punten binnen? VanHoucke en Kanter of Formolo en Minali?
Ik denk dat Formolo altijd wel ergens aanhaakt, maar VanHoucke kan ook verrassen. Tussen Kanter en Minali zal het denk ik niet veel schelen op de vlakke etappes.

Donnie D

'@Jari Litmanen: ik wil een vervanger voor Pasqualon, dat dus Vendrame word. Dan houd ik 750k over waar ik graag Formolo van wil maken. Anders had ik Pasqualon en nog een keuze voor 750K waarvan ik niemand meer wil hebben naast die 3

Lo Zar

Even geheel off-topic maar ik vind het top dat een 14 jarige de ploegenvoorstelling gaat bekijken. Matsoe +1

Laatst gewijzigd
Matsoe

'@Lo Zar normaal kijk ik niet, maar sinds dit jaar ben ik nog geinteresserder in wielrennen dan ooit en ik doe een poule met vrienden van mn vader voor Geld :) Dus daar wil ik heel graag winnen, sws wil ik minimaal 95 % halen dit jaar

Matsoe

Trouwens de grootste twijfel voor mij nu is (wss voor heel veel mensen) Evenepoel of Bernal, ik heb geen idee hoe ze het gaan doen maar ik ga evenepoel nemen denk ik.

rubenvvs1999

'@matsoe Mening over de EF truitjes?

Lo Zar

'@Matsoe Wat leuk dat je aan die poule meedoet. Veel succes!

Matsoe

'@Wielerspieler niet optimaal maar wel beter dan dat pakkie van vorig jaar

De Coltrui

Vandaag op pagina 69 gekomen met lezen. Blijf achter op zoveel posts.

Maar ik denk dat ik er wel uit ben nu. In totaal wel 12 renners voor in de bergen, dat zal in het begin vast weer miskleunen worden met renners niet opstellen. Maar goed, ervaring leert dat er snel wel enkele uitvallen of erg tegenvallen. Ik stop nu wel met puzzelen, ben voor nu tevreden. Hoop over een paar weken ook nog.

Ik zie wel dat in vergelijking met enkele al geposte teams (snap niet waarom mensen dit doen, maar goed), dat een paar renners in ieder geval het verschil moeten maken, en natuurlijk de juiste renners dagelijks opstellen en de kopman keuze.

Succes in ieder geval allemaal!

daanmeels

Wie gaat meer punten verzamelen in de etappes, Merlier of Groenewegen?

Cerebral36

Ik snap die vragen niet. Als wij wisten wie er meer punten gaan halen kon ik mijn bekertje alvast op de mantel zetten :) Dit hangt van zoveel dingen af. Dylan net terug met Dekker ook in team. Merlier 1e grote ronde met amper leadout. Onmogelijk te voorspellen.

Wat een lelijke shirts trouwens bij EF :)

Laatst gewijzigd
KV

Haha, die "leadout" van Merlier gaat toch wel een eigen leven leiden... in de sprintetappes heeft hij een volledig team ter beschikking van toch niet echt pannekoeken. En Krieger deed de leadout in Turkije blijkbaar niet onaardig voor Philipsen, dus zal nog wel meevallen zeker?

Ajvenema

Zijn er eigenlijk mensen die zowel bernal als evenepoel erin krijgen? Ik probeer het nu, maar dat is in de breedte eigenlijk zo goed als onmogelijk....

Leuk tenue weer van EF, maar niet zo tof als de eenden:)

Punchbox

Zou er voor DQS echt niemand gaan sprinten deze ronden? Ik kan het me bijna niet voorstellen eigenlijk. Zou Honoré of Serry zich er niet gewoon er in de sprint in gaan gooien?

Laatst gewijzigd
Cerebral36

Haha moet zeggen hoe langer ik naar de EF shirts kijk hoe meer ik ze waardeer. Zijkant mooier als voorkant :)

En KV goed punt. Bedoelde meer dat beiden onzekerheden hebben. Sowieso moeilijk te voorspellen wie meer punten gaat halen. Had ik maar zo'n kristallen bol :)

hartstikkebedankt

'@Jori Mooi plan, ik hoorde dat Batistella gaat sprinten bij Astana, Keukeleire voor EF, Torres voor Movistar (!) en Bevin en Gavazzi gaan voor de puntentrui. Roche, Lindeman en Berhane toonden interesse in het bergklassement. Er kwam nog een streaker van Scorito langs die een heel groot bord om had met daarop: 'FREE SERRY. Let him do the sprints!'

Laatst gewijzigd
marconeuvel

Ik zit het parcours nog maar weer eens te bestuderen. Ik vraag me toch af hoeveel etappes er in een volwaardige massasprint eindigen. Etappe 3 en 7 lijken mij helemaal niet zo zeker. En als er in deze twee etappes toch wat snelle mannen af moeten, zou Ewan daar dan bij horen? Ik heb hem namelijk zomaar weer in mijn team gefietst terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil! :)

roburger

'@Punchbox
Het schijnt dat Keizer Iljooo zijn baanfiets uit Gent heeft laten overvliegen om toch te voldoen aan DQS' sprintambities in grote ronden ;)

1 2 ... 80 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.