Ik ben ook gaan twijfelen na het bericht hier over Honore. Ben toch bang dat hij veel in dienst moet rijden, maar op zich wel een interessante.
Ploegenpresentatie is ook op de eurosport player en gcn app. Ik heb ze beiden niet, dus ik laat @Hartstikkebedankt aantekeningen maken en die komt ze dan vervolgens persoonlijk overhandigen. De gedeelde link gaat waarschijnlijk heel veel in Italiaans en alles wat in het Engels is, zullen ze in het Italiaans dan overheen babbelen :p
Vandaag op pagina 69 gekomen met lezen. Blijf achter op zoveel posts.
Maar ik denk dat ik er wel uit ben nu. In totaal wel 12 renners voor in de bergen, dat zal in het begin vast weer miskleunen worden met renners niet opstellen. Maar goed, ervaring leert dat er snel wel enkele uitvallen of erg tegenvallen. Ik stop nu wel met puzzelen, ben voor nu tevreden. Hoop over een paar weken ook nog.
Ik zie wel dat in vergelijking met enkele al geposte teams (snap niet waarom mensen dit doen, maar goed), dat een paar renners in ieder geval het verschil moeten maken, en natuurlijk de juiste renners dagelijks opstellen en de kopman keuze.
Succes in ieder geval allemaal!
Ik snap die vragen niet. Als wij wisten wie er meer punten gaan halen kon ik mijn bekertje alvast op de mantel zetten :) Dit hangt van zoveel dingen af. Dylan net terug met Dekker ook in team. Merlier 1e grote ronde met amper leadout. Onmogelijk te voorspellen.
Wat een lelijke shirts trouwens bij EF :)
'@Jori Mooi plan, ik hoorde dat Batistella gaat sprinten bij Astana, Keukeleire voor EF, Torres voor Movistar (!) en Bevin en Gavazzi gaan voor de puntentrui. Roche, Lindeman en Berhane toonden interesse in het bergklassement. Er kwam nog een streaker van Scorito langs die een heel groot bord om had met daarop: 'FREE SERRY. Let him do the sprints!'
Ik zit het parcours nog maar weer eens te bestuderen. Ik vraag me toch af hoeveel etappes er in een volwaardige massasprint eindigen. Etappe 3 en 7 lijken mij helemaal niet zo zeker. En als er in deze twee etappes toch wat snelle mannen af moeten, zou Ewan daar dan bij horen? Ik heb hem namelijk zomaar weer in mijn team gefietst terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil! :)
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.