Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 81 ... 263 264
Jori

'@Hartstikkebedankt: En dat notabene terwijl de ploegenpresentatie nog moet beginnen :p

hartstikkebedankt

Ssst! Dit was voor insiders

Ludi

Serry👍🥳

Cerebral36

Wat is het feestje met Serry? :)

Jori

Laatste grand-tour sprintte hij nog gewoon naar een 10e plek

Timber

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/gaviria-wil-serieus-doel-maken-van-puntentrui-maar-we-richten-ons-eerst-op-etappes

Gaviria heeft er blijkbaar veel geloof in. Ik ben benieuwd.

Jari Litmanen

Hoeveel 'dark horses' durven jullie dit jaar mee te nemen? (categorie Gele Noor/Rode Belg/Blauwe Amerikaan)

Baskeee

'@JariLitmanen ik neem 4 rijders van 750/500K mee. Ook vooral omdat ik het leuk vind om hen dan extra in de gaten te houden. Fabbro/Molano/Cepeda/Bettiol

Laatst gewijzigd
Risje89

Hier ook 4 750k mannen, de bekende namen zo'n beetje. Maar hangt natuurlijk vooral van de rest van je team af.

GlennTour

Gaviria...nog niet voor 50k

La Primavera

'@Jari Litmanen Ik neem alleen de Gele Noor mee. Heb de Blauwe Amerikaan nog overwogen maar heb voor dat geld een ander mannetje die moet gaan strijden in de aanval.

Ragnar Lolbroek

Hier is het de rode Equadoriaan en een paarse Italiaan.

user26842

Is er iemand die via DM zijn of haar licht over mijn selectie wil laten schijnen?
DM me graag!

Jari Litmanen

Paarse Italiaan noem ik al bijna geen dark horse meer, maar heb hem zeker mee. En de witte Italiaan kan natuurlijk ook een parel zijn. Zoals iemand al zei ; uit categorie 500/750 kan je zeker 10 serieuze renners opstellen.

madeinstars

Toch valt uiteindelijk 95% van die 750/500k types altijd tegen.

Mindless

Een groen Italiaantje is ook niet uit mijn team weg te slaan. :)

nasibal

wie is in hemelsnaam de blauwe amerikaan?

Platje

Spits van Feyenoord

Jori

jorgenson. met zijn blauwe shirt en rode haar kunnen we hem ook wel grote smurf noemen

Ragnar Lolbroek

Als Betancur nog meedeed, konden we hem Dikke Springmuis noemen

Ajvenema

Jorgenson gaat voor de Barbero, denk ik😬

Milanjacks

Is er iemand die het aandurft om 4 ineos en 4 DQS mee te nemen? Ik weet nog van vorige keren dat ik vaak moeite had met het opstellen. Het maakt de opstellingen een stuk makkelijker en het geeft je meer ruimte om de echte dure top dogs mee te nemen.

Oli4smit

Hoor de naam Ulissi opvallend weinig langskomen, is toch altijd op afspraak in de Giro. Staat voorlopig in mijn team maar ga nog een dag twijfelen om hem te vervangen door Pasqualon of Honore......

Mindless

Met tegenzin heb ik na recente ontwikkelingen, Fiorelli eruit geklikt. Alsnog neem ik genoegen met m'n sprintteam. Nu merkte ik bij het invullen van de etappes dat ik eigenlijk nog naarstig op zoek ben naar een aanvulling voor de tussenetappes. Zo'n renner die wel een heuveltje overkomt, en ook nog eens leuk kan finishen. Niet een voor de echte bergen zeg maar. Type Visconti, maar niet zo oud. Type Covi, maar dan iets minder jong en iets meer inhoud. Type Oldani maar ja, in plaats van Fiorelli, dus hij moet 500k kosten. Ik ben het uitzoeken inmiddels wel zat, dus, wie geeft mij een top 3 op basis van deze criteria? Moet er wel een zijn van een ploeg waar hij de vrijheid krijgt. Bvd!

nasibal

jorgenson. met zijn blauwe shirt en rode haar kunnen we hem ook wel grote smurf noemen

Ah thnx, ik dacht eigenlijk dat deze conversatie over parels ging.

1 2 ... 81 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.