Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 83 ... 263 264
nasibal

Waarom zou Narvaez invloed hebben op de Moscon-keuze?

Omdat buiten de ITT om (die je terecht benoemt, maar absoluut geen zekerheidje is) Narvaez en Moscon natuurlijk wel in hetzelfde vaarwater zitten. Dat JIJ Moscon een betere optie vind wil nog niet zeggen dat de ploegleiding er ook zo over denkt. Het enige wat we weten is dat er een concurrent voor Moscon bij is gekomen op papier.

Ook ben ik benieuwd wat precies de beweegredenen zijn om Narvaez ipv Sosa toe te voegen. Sorteren ze voor op een Bernal die in de 3e week toch niet goed blijkt en hopen ze in de eerste 2 weken al vast wat resultaatjes te boeken? Er is immers geen 4e week om het goed te maken.

De toevoeging van Narvaez heeft in ieder geval allerlei vragen met zich meegebracht waar we het antwoord niet op weten. Geen van die vragen wijst in mijn ogen postief naar Moscon. Sommigen neutraal natuurlijk, maar sommigen ook zeker 'negatief'. Waar Moscon voor mij 'een meer dan prima pick, maar geen must-have' leek, zijn er nu meer twijfels bijgekomen. Wat dat uiteindelijk als uitkomst heeft na 3 weken zal moeten gaan blijken, maar ik heb wel minder zin om er op te gokken dan vóór de toevoeging van Narvaez.

boucky

https://www.deleadout.com/post/tien-om-te-zien-tijdens-de-giro

Basementman

Met betrekking tot Fiorelli en zijn instagram verhaal / vertaling: waar is onze interne man, die voorafgaand de Vuelta vorig jaar contact had met ene 500K parel Morin (waarvan niet zeker was of die ging sprinten, maar onze man verzekerde dat hij altijd mee ging sprinten), die vervolgens iedere sprintetappe keurig rond de 10e stek eindigde. Zal ik Fiorelli anders maar even een DM sturen? Of kent iemand hem hier?

Laatst gewijzigd
Jori

'@Basementman: Haha, dat was geloof ik @ivo001 die Morin een berichtje stuurde. Nu heeft @Wielerspieler een berichtje gestuurd, maar de vraag is of Fiorelli wel genoeg Engels kan om te antwoorden :p

Laatst gewijzigd
Basementman

Haha lekker dan. Ik heb hem ook een bericht gestuurd, met een kleine 2000 volgers hoop ik dat hij hem ziet en beantwoord. Maar ga er niet vanuit haha.

La Primavera

Haha ik ben @ivo001 (als hij het was) nog altijd dankbaar! Zoveel punten pakte Morin nou ook weer niet maar het was een prima pick uiteindelijk. En het was vooral leuker supporteren voor die Cofidis man. :)

Arne Riis

'@bakkieolie: Ik zit op t moment zelfs met 6 (zes!) renners van 750. (Ik snap ook niet hoe dat komt.)

Twee aanvallers voor in de bergen (bergtrui-alert), een Italiaanse semisprinter met van die heerlijke klapkuiten, een Gele Noor, een Italiaanse avonturier die in zijn eigen regio over de grintpaden mag knallen (en ook nog aardig kan tijdrijden) en een sprintende tijdrijder. Het zijn allemaal 8/9-plek-in-mijn-team-mannen en hebben allemaal hun eigen etappes waarin ze zeker meegaan (soms maar twee, maar toch). Hierdoor heb ik wel budget over om met de rest van mijn selectie stevig uit te pakken.

Kortom, het is maar net aan wie je die miljoenen wil uitgeven. (En wie weet zijn ze er zaterochtend allemaal weer ingeruild voor 3 1m-knallers en 3 mannen van 500k...)

Tjaanameistro

mijn sprinters team is nu

SAGAN
MERLIER
NIZZOLO
VENDRAME
PAQUALON
FIORELLI

is dat niet een beetje zwakjes?
(en wie zou ik erbij kunnen nemen)

Primavoormij

Je zou Ewan erbij kunnen nemen.

Treenert

Filipo ook maar eens een berichtje in mijn slechte Italiaans gestuurd. Ben wel benieuwd, 2000 is niet veel hé en belangstelling is nu nog wel leuk misschien.

Edit: en al gereageerd, hij sprint mee zegt hij

Laatst gewijzigd
KV

Ben je serieus dat ie geantwoord heeft? :-D

Treenert

PB je tel.nr. en ik stuur je een screenshot dus ja 2 keer zelfs

Laatst gewijzigd
Jv1997

Zouden jullie voor het duo Masnada en Kanter gaan of voor Honore en Moschetti? Heb momenteel Masnada en Kanter omdat ik stiekem nog wel wat verwacht van Masnads.

Threeohthree

'@Treenert: Filipo Ganna gaat het dan om neem ik aan? :p

Daan Brakenhoff

Pfff als het Fiorelli nieuws waar is gaan we vandaag van een team met Fiorelli naar een team zonder en nu weer naar een team met.... altijd leuk dat puzzelen net voor de start

Basementman

Haha baas @Treenert. Engels doet ie niet aan dus...

user27311

Ik merk dat ik bij Masnada een erg FOMO gevoel heb. Ik wil graag 4 QS in mijn team. Mocht het zijn dat Evenepoel tegenvalt dan zal Masnada absoluut zijn kansen krijgen denk ik. Ik krijg het in mijn team al dagen niet voor elkaar om Masnada erin te fietsen.
Aangezien ik totaal niet overtuigd ben van Buchmann, vind ik Grosschartner eigenlijk een koopje voor 1 miljoen. Hij staat er bij mij al van begin af aan in. Nu zit ik er toch over te denken om hem te lozen samen met Soler. Dan kan ik Masnada en Formolo erin fietsen.
Andere optie is voor mij om Soler en 2 750k renners te lozen. Dan kan ik voor die 3,5 miljoen ook Masnada en Formolo erin zetten en voor bijvoorbeeld Schultz kiezen. Wat zouden jullie doen?

arjenzvob

Si weet ik ook nog wel te vertalen...

La Primavera

Ik heb ook wat lijntjes uitgegooid bij wat renners. Als jullie niks van mij horen dan heb ik geen nieuws.

ivo001

Die eer over Morin moet naar iemand anders gaan, want ik was het niet ;)
Had hem zelf ook niet in mijn team.
Heb wel ooit ploegleider Matt White van destijds Mitchelton ooit gevraag wie er ging sprinten voor ze en toen antwoord gehad.

Risje89

Kan iemand Savio even DM'en over dat sprintmysterie?

KV

Of Remco vragen hoe het nu juist zit

La Primavera

Vroeger kwamen we nog renners als Stuyven tegen op een terras. Tegenwoordig doen we het via DMs. :)

floda

Ik zie nog niemand iets roepen over bardet, niemand vertrouwen in hem?

Ragnar Lolbroek

DM't ook iemand de chiropractor van Bernal?

1 2 ... 83 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.