Zit jij nou ook gewoon mijn familie te DM'en dan, Nasibal? Alles om mijn team te achterhalen zeker! Of zit jij achter mijn toekomstig enorme fortuin aan?
Moet zeggen dat het door het Fiorelli nieuws even leek alsof mijn Bernal variant de prullenbak in kon en ik direct met een Bernalloze versie zou starten. Nu kan ik "gelukkig" toch nog doorpuzzelen :p
Wat trouwens te denken van Mollema, die heeft gezegd zo snel mogelijk tijd te willen verliezen om daardoor meer kans te gaan maken op een ritzege? Moeten we dat serieus nemen? In datzelfde interview zegt hij niet te weten hoe het met de conditie en de vorm van Nibali zit.
Mollema kan toch geen tijd gaan verliezen om er dan achter te komen dat Nibali slecht is en dan vervolgens helemaal niemand meer in het klassement te hebben. Is dit een Mollestreek? En wat wil hij er dan mee bereiken om deze tactiek alvast uit te spreken. Hoopt hij dat iedereen dan ook langzamer gaat fietsen omdat ze denken ach die Bauke doet toch ook lekker rustig aan en poeft hij er dan stiekem vandoor?! En belangrijker moet ik Mollema uit mijn team zetten als. dit zijn doelstelling is? Ik had hem liever als back up klassementsman dan voor een enkele etappe. Moet ik hem sowieso uit mijn etappeselectie voor de eerste etappe halen. Gaat ie al tijd zitten te verliezen in de tijdrit??
Mijn selectie bestaat al uit genoeg twijfelgevallen: Bernal, Groenewegen, Fiorelli, Ganna. Nu ook nog of all people Mollema daarbij. Wat voor een Giro gaat dit worden?
'@Valvuillerdemoz Om je laatste vraag als eerste te beantwoorden. Dit gaat een Giro waarin heel veel renners moeten gaan bevestigen, herontdekken en herstellen. Komt ook doordat we vorig jaar een hele bijzondere Giro hebben gehad waarin ook nog eens alle topfavorieten uitvielen. Je ziet ook aan het aantal jonge talenten die mee doen dat niets vaststaat en alles kan.
Mollema zou ik vooral nemen als je nog een man zoekt die in een klimetappe (zoals etappe 16) bij de betere aanvallers zit. Die dus voor de klassementsrenners kan finishen en mee strijdt om ritwinst. Hij geeft inderdaad zelf al aan dat hij voor de aanval gaat, wat hij al wel vaker heeft gedaan. En Bauke is een nuchtere vent. Die liegt niet. Strooit geen zand. Als Nibali slecht is zullen ze wel overschakelen op ritwinsten met Bauke, Ciccone, Nibali.
Al was ik intussen ook wel tevreden over de oplossing met Minali ipv Fiorelli.. :) de vraag is nu: doet Minali het beter dan Fiorelli?
En zo niet, hou ik dan gewoon een half miljoen over..? Ik zie niet zo gauw een upgrade elders die m'n team sterker maakt namelijk. Masnada ipv Grosss? Moschetti ipv Vendrame? Sivakov ipv Bilbao?
Interessante bespiegelingen over Fiorelii, die wel veel top 5 plaatsen heeft gescoord, maar in slap bezette koersen. En wat minder grappig is: niet op van die biljartvlakke ritjes waar ik een goedkope sprinter voor zoek.
Misschien toch maar skippen, en voor de zekere Mosschetti gaan? Dan in plaats van Ganna een goedkopere tijdrijder erin die top 10 kan rijden..... Heb sowieso in rit 1 Cavagna als vervangend kopman.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.