Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 84 ... 263 264
Daan Brakenhoff

'@floda
Ik heb er wel vertrouwen in eigenlijk. Geen plekje voor hem over in mijn team maar schrijf hem maar op voor een top8 plekje

nasibal

Ik DM Puck Moonen wel even. Iemand overigens nog een vraag aan haar?

Jari Litmanen

'@Martijn

Ik heb ze allemaal (behalve Schultz) die je noemt, dus ga maar terug naar de tekentafel en begin opnieuw.

Treenert

Had ik overigens al gezegd dat ik al jullie tel.nrs gebruik voor commerciële doeleinden?

arjenzvob

Ciao! Ho letto che hai perso peso perché vuoi combattere i guadagni più pesanti. Sprint anche con gli arrivi piatti? Buona fortuna per questo Giro. Ti seguirò!

Zo moeilijk is dat Italiaans niet;)

Jori

hahaha, zat al te denken, je had het ook gewoon via een linkje kunnen sturen :p
Dit is al de 3e Indiër aan de lijn sinds het berichtje....

nasibal

'@Jori

En dan heb je nog mazzel dat je nigeriaanse familie het gewoon bij mail houdt.

Risje89

'@nasibal ze zal niet meesprinten in de Giro denk ik, dus laat maar.

Martijn Sollie

'@Jari Litmanan haha fijn dat jij zo overtuigd bent over je team. Ik ben zelf ook niet ontevreden op mijn dilemma na. Al blijf ik nog wel wat ontevreden over mijn sprintteam. Maargoed, dat geld voor zo'n beetje iedereen onder ons denk ik.

La Primavera

'@Treenert Je laatste bericht over commerciële doeleinden heeft me over de streep getrokken om je een DM te sturen. Wellicht dat ik er nog een mooie sponsordeal aan overhou.

Ik ben benieuwd!

Laatst gewijzigd
Jori

Zit jij nou ook gewoon mijn familie te DM'en dan, Nasibal? Alles om mijn team te achterhalen zeker! Of zit jij achter mijn toekomstig enorme fortuin aan?

Moet zeggen dat het door het Fiorelli nieuws even leek alsof mijn Bernal variant de prullenbak in kon en ik direct met een Bernalloze versie zou starten. Nu kan ik "gelukkig" toch nog doorpuzzelen :p

Laatst gewijzigd
Mindless

Oef, Ineos wil toch anticiperen op de rug van Bernal en haalt (de net weer fitte) Narvaez bij de ploeg, om Moscon te ondersteunen in kansen op dagsucces.

Daan Brakenhoff

Bron ?

Valvuillerdemoz

Wat trouwens te denken van Mollema, die heeft gezegd zo snel mogelijk tijd te willen verliezen om daardoor meer kans te gaan maken op een ritzege? Moeten we dat serieus nemen? In datzelfde interview zegt hij niet te weten hoe het met de conditie en de vorm van Nibali zit.
Mollema kan toch geen tijd gaan verliezen om er dan achter te komen dat Nibali slecht is en dan vervolgens helemaal niemand meer in het klassement te hebben. Is dit een Mollestreek? En wat wil hij er dan mee bereiken om deze tactiek alvast uit te spreken. Hoopt hij dat iedereen dan ook langzamer gaat fietsen omdat ze denken ach die Bauke doet toch ook lekker rustig aan en poeft hij er dan stiekem vandoor?! En belangrijker moet ik Mollema uit mijn team zetten als. dit zijn doelstelling is? Ik had hem liever als back up klassementsman dan voor een enkele etappe. Moet ik hem sowieso uit mijn etappeselectie voor de eerste etappe halen. Gaat ie al tijd zitten te verliezen in de tijdrit??
Mijn selectie bestaat al uit genoeg twijfelgevallen: Bernal, Groenewegen, Fiorelli, Ganna. Nu ook nog of all people Mollema daarbij. Wat voor een Giro gaat dit worden?

Laatst gewijzigd
La Primavera

'@Valvuillerdemoz Om je laatste vraag als eerste te beantwoorden. Dit gaat een Giro waarin heel veel renners moeten gaan bevestigen, herontdekken en herstellen. Komt ook doordat we vorig jaar een hele bijzondere Giro hebben gehad waarin ook nog eens alle topfavorieten uitvielen. Je ziet ook aan het aantal jonge talenten die mee doen dat niets vaststaat en alles kan.

Mollema zou ik vooral nemen als je nog een man zoekt die in een klimetappe (zoals etappe 16) bij de betere aanvallers zit. Die dus voor de klassementsrenners kan finishen en mee strijdt om ritwinst. Hij geeft inderdaad zelf al aan dat hij voor de aanval gaat, wat hij al wel vaker heeft gedaan. En Bauke is een nuchtere vent. Die liegt niet. Strooit geen zand. Als Nibali slecht is zullen ze wel overschakelen op ritwinsten met Bauke, Ciccone, Nibali.

Jori

'@La Primavera:
https://www.wielerflits.nl/nieuws/mollema-won-japan-cup-van-woods-na-leugentje-om-bestwil/

Threeohthree

Lmao.

La Primavera

Sssssst. :(

Valvuillerdemoz

Hahaha, ja daar dacht ik ook nog aan, idd. De vorige streek van onze Bauke.

Koekebakker

'@Treenert: Fantastisch, dat je reactie van Fiorelli zelf hebt!

Koekebakker

Al was ik intussen ook wel tevreden over de oplossing met Minali ipv Fiorelli.. :) de vraag is nu: doet Minali het beter dan Fiorelli?

En zo niet, hou ik dan gewoon een half miljoen over..? Ik zie niet zo gauw een upgrade elders die m'n team sterker maakt namelijk. Masnada ipv Grosss? Moschetti ipv Vendrame? Sivakov ipv Bilbao?

Sloddies

Interessante bespiegelingen over Fiorelii, die wel veel top 5 plaatsen heeft gescoord, maar in slap bezette koersen. En wat minder grappig is: niet op van die biljartvlakke ritjes waar ik een goedkope sprinter voor zoek.

Misschien toch maar skippen, en voor de zekere Mosschetti gaan? Dan in plaats van Ganna een goedkopere tijdrijder erin die top 10 kan rijden..... Heb sowieso in rit 1 Cavagna als vervangend kopman.

JellevanderLinden

'@basementman haha dat was ik destijds via Twitter. Maar fijn dat andere mensen het stokje hebben overgenomen. Ook al is die Fiorelli maar 500k, hij is wel mooi een dagelijks discussie punt op het forum. Prachtig toch :)

Lo Zar

Zat daar ook een selfie bij?
Om precies te weten wat een italiaan bedoelt is het noodzakelijk het bijbehorende gebaartje te analyseren.

ditisdavid

We hebben in dit topic nu Moschetti in een adem genoemd gehad met 'zeker' en 'kan een heuvel over', ik denk dat we er beter allemaal even vanaf kunnen blijven...

1 2 ... 84 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.