Waar zien jullie Honore scoren (tenzij in de vlucht want dit is onvoorspelbaar)? Ik zie nogal weinig “Ulissi-etappes” deze Giro waarin hij vorig jaar 2x top 5 reed of zie ik dit verkeerd? 3 wss wel, 4 lijkt me te zwaar, 8 mss als dit geen vlucht wordt, 18 kan ook maar natuurlijk helemaal op het eind.
Probleem is dat Almeida wss ook wel mee puncht/sprint als het kan.
'@Stijn: Jij hebt 10 klimmers/klassementsmannen en neemt aanvaller Honoré mee voor teampunten van Almeida of Evenepoel/uitschieter bij punches waar Almeida vooral zelf zijn gang mag gaan? Ga je dan een etappeplek inruimen voor hem die ten koste gaat van een van die 10 klimmers/klassementsmannen?
Daarbij: Ben benieuwd hoeveel je nog gaat switchen in de tussentijd. Er wordt hier en daar nog wat gefietst, gevallen en positief getest.
EDIT: geen Almeida dus, wel Evenepoel. Ben benieuwd!
10 klimmers vind ik ni zo gek, ik speel dit spelletje al vrij lang. Ik kom altijd klassementmannen en klimmers te kort bij de eindafrekening.
Telkens 2 of 3 uitvallers gehad ofzo en nu met corona weet ik het toch niet
Dus ik vind 10 nog wel meevallen
En ik zet liever mijn geld op een honore dan op een aanvaller waarvan je niet weet wanneer hem op te stellen
En dan heb ik nog ni gesproken over klimmers of klassementsmannen die door de mand vallen
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.