Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 9 ... 263 264
BigApple

Dumoulin. Klik

La Primavera

Bij welke prijs klikken we de naam Tom Dumoulin aan in onze poule?

BigApple

Niet gauw hoor. Kan alleen wat in de tijdrit doen. Tom is zonder hoogtestage nooit sterk in de bergen

BigApple

Maar die gaat niet rijden hoor. Foutje van pcs of grapje van een stagiair

Lo Zar

Wel erg leuk voor 'm en ik hoop van harte dat hij er weer een beetje goesting in krijgt

La Primavera

'@BigApple Het is ook allemaal even puur hypothetisch. Gun jezelf de ruimte voor de gedachte eraan. Ik zou hem als Scorito zijnde op 2,5-3 miljoen zetten denk ik. Dan wordt het een leuke keuze tussen Ganna en Dumo.

BigApple

'@LaPrima: ja eens. Okay ik droom mee. Maar zou hem alleen nemen voor 1.5M denk ik.

Ajvenema

Zag michael storer nog wel als een optie, maar die is er nu dus afgehaald...

Treenert

Is Dumoulin überhaupt wel in topconditie? Wat heeft hij gedaan de afgelopen maand?

Jori

https://nos.nl/artikel/2377851-deur-naar-olympische-spelen-staat-nog-open-voor-dumoulin.html

danusz1986

'@Aardappel

Ik zit ook met Greipel maar staat er vooralsnog niet in. Normaal gesproken zou ik Cimolai kiezen maar die heeft het laatste jaar niks laten zien dus dat gaat hem niet worden.

danusz1986

Mensen die Honore overwegen? Het liefst zou ik 5 rijders hebben van QS.

Laatst gewijzigd
danusz1986

Een 2e "topper" bij de sprinters zoals Nizzolo of voor een Ganna gaan hmmm. Genoeg keuzes. Sprinters onder de 2.5 zijn weinig opties zeg die ik zomaar erin prik.

Punct

Dumoulin is weer removed

https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2021/gc/startlist/changes

Welke stagiair bedenkt dit soort grappen daar?

madeinstars

Maar Bennett noch niet terug, dat is wel opvallend. Zal nog steeds wel een foutje zijn.

Valvuillerdemoz

En Bennet is back!
Blijft toch nog steeds een heel matig team voor de Giro.

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Ik heb Honore erin staan, had ook graag 5 MAN VAN QUICKSTEP

Stijn Lemmens

Mijn de 2de versie (Team staat zo goed als vast):

Klassement: 8 voor 26.500.000
Klimmer: 2 voor 2.500.000
Tijdrijder: 2 voor 4.000.000
Sprinter: 5 voor 10.500.000
Aanvaller: 3 voor 3.500.000

Ben heel content, zal dus niet veel meer veranderen

KissMyAce2.0

Ok is goed Stijn

KV

Waar zien jullie Honore scoren (tenzij in de vlucht want dit is onvoorspelbaar)? Ik zie nogal weinig “Ulissi-etappes” deze Giro waarin hij vorig jaar 2x top 5 reed of zie ik dit verkeerd? 3 wss wel, 4 lijkt me te zwaar, 8 mss als dit geen vlucht wordt, 18 kan ook maar natuurlijk helemaal op het eind.
Probleem is dat Almeida wss ook wel mee puncht/sprint als het kan.

Stijn Lemmens

Ik heb Honore vooral voor de eventuele teampunten, en eventuele uitschieter bij punchaankomsten.

Voor 1.000.000 is het aantal punten toch hopelijk 200 a 300 punten, voor deze prijs een koopje dus

Stijn Lemmens

Ik neem hem ook mee omdat ik gok op een hele goede prestatie van Evenepoel dus ja.

Voor de rest heb ik bijna alle toppers die er toe doen buiten Bernal en zie ik dus de goedkope quickstepers als opvulling, geen Almeida ook niet dus.

Laatst gewijzigd
Atapumafanclub

'@Stijn: Jij hebt 10 klimmers/klassementsmannen en neemt aanvaller Honoré mee voor teampunten van Almeida of Evenepoel/uitschieter bij punches waar Almeida vooral zelf zijn gang mag gaan? Ga je dan een etappeplek inruimen voor hem die ten koste gaat van een van die 10 klimmers/klassementsmannen?

Daarbij: Ben benieuwd hoeveel je nog gaat switchen in de tussentijd. Er wordt hier en daar nog wat gefietst, gevallen en positief getest.

EDIT: geen Almeida dus, wel Evenepoel. Ben benieuwd!

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

10 klimmers vind ik ni zo gek, ik speel dit spelletje al vrij lang. Ik kom altijd klassementmannen en klimmers te kort bij de eindafrekening.

Telkens 2 of 3 uitvallers gehad ofzo en nu met corona weet ik het toch niet

Dus ik vind 10 nog wel meevallen

En ik zet liever mijn geld op een honore dan op een aanvaller waarvan je niet weet wanneer hem op te stellen

En dan heb ik nog ni gesproken over klimmers of klassementsmannen die door de mand vallen

Laatst gewijzigd
mrtheyoung

speel heel erg met de gedachten om Evanepoel, Bernal, Almeida, Yates, Gana en Ewan mee te nemen, en er dan iets leuks om heen te bouwen.. het voelt als een goed en slecht idee tegelijk

1 2 ... 9 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.