Scorito Giro d'Italia 2021

1 2 ... 99 ... 263 264
arjenzvob

Bedankt allemaal mannen. Rest van de keuken sloop ik vandaag dus weinig tijd. Ook m'n team deel ik later.

Jari Litmanen

'@Vevie: eng hoeveel overeenkomsten we hebben.
@Donny: prima vervangers, ja, maar zo voelt het niet. Ben ik de enige die Ulissi overweegt? Nou, nu dus met frisse tegenzin Bilbao (waar ik weinig vertrouwen in heb, maar zal meer punten pakken dan Mollema en in ieder geval meer zekerheid). Mis eigenlijk 0,5 voor D Martin. Optie blijft om Formolo en Bilbao eruit te gooien, en dan heb ik D. Martin en iemand van 1 miljoen (Ulissi/Vanhoucke). Iemand nog behoefte om wat advies te geven?

PapaChico

Eindelijk gaan we beginnen. Ben benieuwd naar alle teams na 14:00uur en kijken wie er met zand heeft gestrooid:)

Laatst gewijzigd
George Harett

Gaat Fiorelli nou wel of niet sprinten? Ben nu even de draad kwijt na die tegenstrijdige berichten

Gladiool

'@PapaChico: Ik zit voorlopig nog in m'n eigen zandbak te spelen.

La Primavera

Haha Minali stuurt mij nu ook een volgverzoek op Instagram. Niet eens contact gehad met hem, alleen met Pasqualon per DM.

Dan maar de keuken slopen om ze er beide in te krijgen ;)

Babba1411

Wat zijn in jullie ogen goedkopere alternatieven voor Campenaerts? En dan vooral voor de langere tijdrit (laatste rit)?

George Harett

'@danusz1986, ik zie Fiorelli staan bij jou maar die heeft aangegeven niet te gaan sprinten toch?

arviidd

Ik heb op dit moment 4- 750k en 2- 500k renners in mijn team. Normaal heb ik er nooit zoveel. Ben wel benieuwd of jullie er ook zo veel hebben? Ik houd het hier in iedergeval bij. Toch wel erg tevreden over mijn team.

DaantjebWazabi

Vendrame bevestigt ook in mijn dm dat hij voor ritzeges gaat in lastige etappes en niet voor het paars gaat

Arne Riis

Voor wat het waard is: Fiorelli heeft iemand hier persoonlijk via een dm meegedeeld te gaan sprinten.

arnoldv

De heren wielrenners hebben het maar druk met hun social media. Niet ideaal voor hun voorbereiding op de Giro!

PapaChico

'@Gladiool Hier ook weer de schep gepakt:). Die sprinters zitten me niet lekker. Daarnaast heb ik nu Bardet in mijn team...nog even aankijken. Ouderwetse last-minute dus.

Laatst gewijzigd
tempo789

Waar ik altijd wel benieuwd naar ben is wie de meest gekozen renners zullen zijn. Ik verwacht Cavagna bijvoorbeeld in meer dan 95% van de teams.

Fiepke

Van al dat zand strooien in de media gaan de ogen jeuken... Ik ga het er gewoon op gokken en blijf bij m'n team dat sinds donderdag vast staat. Zal later dit weekend mijn team hier ook eens posten zodat de ervaren Scoritospelers en echte wielerkenners er eens op los kunnen schieten (daar leer ik dan weer van).

Succes allen!

madeinstars

Guerreiro geeft aan dat de bergtrui echt een doel is... Dat is voor die prijs dan toch wel weer interessant.

Jari Litmanen

Denk dat veel mensen geen idee hebben wie Cavagna is. Zal rond de 80% zijn. Denk Ewan meest geselecteerde renner zal worden met 90%.

vevie

'@jarilitmanen: goed bezig. En nu maar hopen dat ze op de fiets blijven zitten. Geen Corona oplopen, etc. Ik ben vooral heel benieuwd naar mannen die ik niet in m’n team heb: Bernal, Buchmann, Sivakov en Bardet.

Jori

Haha mooi hoe je echt een doorsijpelmechanisme hebt in de media:
Begint bij een Portugese krant, opgepikt door Cyclismactu, waarvandaan IDL het dan weer oppikt.
Vendrame? Locaal Italiaans krantje interviews hem (Tribune Treviso), gaat via Bici naar Cylismactu, wat weer wordt opgepikt door IDL

Laatst gewijzigd
user26778

Denk zelf dat je je wel vergist met Ewan. Yates het meest gekozen gok ik, daarna Sagan

PBA

Wat een intensief spel is dit toch voor mijn hersenpannetje. Ene kant vind ik het super om te puzzelen. Andere kant zit ik met regelmaat tegen een "psychose" aan. Ben blij dat het gaat beginnen, weer rust in mijn hoofd. Ben er uit (geloof ik).
Probeer nu niet meer te wisselen. Ik ga vol voor Bernal, Evenepoel, Ewan en Groenewegen. " No Guts No Glory".
Succes iedereen!

La Primavera

Denk ook dat Yates dit keer met de 'prijs der meest gekozen renner' naar huis gaat. Vele andere toppers zijn door hun onzekerheden niet door alle Scorito fanatiekelingen gekozen. Een Yates is hier denk ook door bijna iedereen gekozen samen met het minder fanatieke volk die hem sowieso kiest.

@PBA Naïef om te denken dat nu de rust terug gaat keren. Kijk puntje 26 t/m 42 op pagina 44 nog maar eens terug. ;)

Laatst gewijzigd
BigMig

Gisteren nog wat aangepast na de berichten over Vendrame, wilde toen niks meer aan m'n team doen. Vervolgens wordt ik opeens wakker met het gevoel dat ik toch Evenepoel in m'n team moet hebben? Halve team maar weer omgebouwd en hij staat er nu bij. Hoort toch een beetje bij het spel he, die last minute stress. Ik zal blij zijn als het 14:00 is haha.

user26778

Ewan + Fabbro of Groenewegen + D. Martin.. dat is mijn laatste issue

puntenjager

Vendrama wat doe je me aan. Belletti en Ciccone/felix/vanhoucke of soler en Schulz?

1 2 ... 99 ... 263 264

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.