'@Vevie: eng hoeveel overeenkomsten we hebben.
@Donny: prima vervangers, ja, maar zo voelt het niet. Ben ik de enige die Ulissi overweegt? Nou, nu dus met frisse tegenzin Bilbao (waar ik weinig vertrouwen in heb, maar zal meer punten pakken dan Mollema en in ieder geval meer zekerheid). Mis eigenlijk 0,5 voor D Martin. Optie blijft om Formolo en Bilbao eruit te gooien, en dan heb ik D. Martin en iemand van 1 miljoen (Ulissi/Vanhoucke). Iemand nog behoefte om wat advies te geven?
Van al dat zand strooien in de media gaan de ogen jeuken... Ik ga het er gewoon op gokken en blijf bij m'n team dat sinds donderdag vast staat. Zal later dit weekend mijn team hier ook eens posten zodat de ervaren Scoritospelers en echte wielerkenners er eens op los kunnen schieten (daar leer ik dan weer van).
Succes allen!
Haha mooi hoe je echt een doorsijpelmechanisme hebt in de media:
Begint bij een Portugese krant, opgepikt door Cyclismactu, waarvandaan IDL het dan weer oppikt.
Vendrame? Locaal Italiaans krantje interviews hem (Tribune Treviso), gaat via Bici naar Cylismactu, wat weer wordt opgepikt door IDL
Wat een intensief spel is dit toch voor mijn hersenpannetje. Ene kant vind ik het super om te puzzelen. Andere kant zit ik met regelmaat tegen een "psychose" aan. Ben blij dat het gaat beginnen, weer rust in mijn hoofd. Ben er uit (geloof ik).
Probeer nu niet meer te wisselen. Ik ga vol voor Bernal, Evenepoel, Ewan en Groenewegen. " No Guts No Glory".
Succes iedereen!
Denk ook dat Yates dit keer met de 'prijs der meest gekozen renner' naar huis gaat. Vele andere toppers zijn door hun onzekerheden niet door alle Scorito fanatiekelingen gekozen. Een Yates is hier denk ook door bijna iedereen gekozen samen met het minder fanatieke volk die hem sowieso kiest.
@PBA Naïef om te denken dat nu de rust terug gaat keren. Kijk puntje 26 t/m 42 op pagina 44 nog maar eens terug. ;)
Gisteren nog wat aangepast na de berichten over Vendrame, wilde toen niks meer aan m'n team doen. Vervolgens wordt ik opeens wakker met het gevoel dat ik toch Evenepoel in m'n team moet hebben? Halve team maar weer omgebouwd en hij staat er nu bij. Hoort toch een beetje bij het spel he, die last minute stress. Ik zal blij zijn als het 14:00 is haha.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.