Fraile naar Ineos/uae kan ik lastig plaatsen, topknecht en leuke vrijbuiter in eendagskoersen en voor een kopman als Alaphilippe die voor etappes gaat. Maar in zo'n treintje plaatsnemen voor de klassementsman zie ik niet zo gebeuren.
Astana zit naar verluid in problemen dus kan best dat veel belangrijke renners daar rondzoeken naar een plan b
'@Yeez
Het verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens en dat zal ook voor Danny gelden. De zak met geld zal ook meehelpen want bij Bora zal de beloning toch wat hoger liggen dan bij Wanty.
Cofidis lekker actief, wat niet zo verrassend is na de verhoging van het budget door de sponsor. Mooi dat ze naast de fransen ook weer ruimte maken voor anderen, Nizzolo zou net als Fuglsang een aanbieding hebben gekregen.
Het gaat inderdaad interessant worden bij een aantal ploegen.
Bora was altijd een bastion van rust, met elk jaar een paar kwalitatieve transfers, maar lijkt een metamorfose te ondergaan met het mogelijke vertrek van Sagan en Ackermann en waarschijnlijk ook hun helpers. Sagan zal waarschijnlijk wel zijn broer, Baska, Bodnar en Oss meenemen en ik kan mij voorstellen dat 'Acki' ook graag (een deel van) zijn treintje meeneemt: Selig, Schillinger en/of Schwarzmann.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.