Transfers 2021-2022

1 2 3 4 ... 9 10
Rawolf

Het aantal 'absolute subtop' renners in verband gebracht met Trek staat daarmee op 5

rennerske

'@ Rawolf: jij altijd met je subtop, Bang voor de subtoppositie van DSM😜?

Laatst gewijzigd
Rawolf

Haha, dit was geen referentie naar mezelf maar naar deze snedige zin uit het Tolhoek artikel op WF. Absolute subtop is wel een leuke uitspraak

"In de rittenkoersen en eendagswedstrijden waar geklommen moet worden, ontwikkelde Tolhoek zich tot de absolute subtop. "

Murcia

'@Rawolf
Dank voor de uitleg over Bystrom, wat ik van Trek moet denken weet ik eerlijk gezegd niet zo. Het oogt wat doelloos allemaal. Almeida naar UAE is voor beide partijen een uitstekende deal ondanks het gepruttel van Patrick. Gewoon een top aankoop.

Verweggistan

Trek is ook wel absolute subtop

rennerske

'@Rawolf:
Heeft dat DSM trouwens nog veelbelovende pijlen op de boog om een plaats in de subtop te continueren/na te streven? Of gaan ze toch volledig voor een doorbraak van de jonkies?

Laatst gewijzigd
Rawolf

'@rennerske, als ze je over DSM wilt praten graag in het daarvoor bedoelde topic :p

rennerske

'@Rawolf:
Nou, nou, niet zo streng. Maar goed, de vraag wordt nu naar het DSM topic doorgezet. Geïnteresseerden, volg mij……

Laatst gewijzigd
Murcia

Volgens Jorge Ares (Eurosport Spanje) zou Fraile vertrekken bij Astana en naar INEOS of UAE gaan en zouden de broertjes Izagirre en Aranburu ook het licht uitdoen bij diezelfde ploeg en op weg zijn naar Movistar.

kelderfan

'@Murcia
Je bent echt goed bezig, want dat is weer een interessante move. Movistar wil er weer bij horen.
Vooral die Aranburu is er een , die nog eens kan verrassen.

Rawolf

Fraile naar Ineos/uae kan ik lastig plaatsen, topknecht en leuke vrijbuiter in eendagskoersen en voor een kopman als Alaphilippe die voor etappes gaat. Maar in zo'n treintje plaatsnemen voor de klassementsman zie ik niet zo gebeuren.

Astana zit naar verluid in problemen dus kan best dat veel belangrijke renners daar rondzoeken naar een plan b

Laatst gewijzigd
Murcia

Het laatste van Ciro namens La Gazetta is dat de overgang van Sagan naar Total Direct Energie zo goed als rond is. Specialized zou verbonden willen blijven aan Peter en dus ook in contact staan met de Fransen.

Landeirovic

Danny van Poppel voor 2 jaar naar Bora.

Murcia

Promotie voor Danny en niet onbegrijpelijk, dit jaar prima gereden en ik meende te lezen dat hij bij Bora de leadout wordt voor Bennett wat ongetwijfeld zal betekenen dat hij in de grote rondes mee mag doen en wellicht een wat vrijere rol in de Vlaamse kassei wedstrijden.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Wielerrevue meldt dat ook Vlasov op weg is naar Bora - hansgrohe. Dat wordt dan team om rekening mee te houden.

Yeez

'@murcia dat is de rol die hij bij jv precies niet wilde

Poeksel

De zaakwaarnemer van Fuglsang meldt in La Gazetta dello Sport dat hij onderhandelt met Cofidis, maar een langer verblijf bij Astana is ook nog mogelijk.

Rawolf

Cofidis heeft geld over voor n grote vis na vertrek grootverdiener Laporte.

Ook TDE en AG2R hebben nog voldoende budget op de plank. Delko is in heel zwaar weer, Coquard zou Vital eindelijk verlaten... word druk bij de Franse WT/PCT enclave.

S. Morgenstern

Domme gasten daar bij Cofidis. Beetje het contract van Laporte openbreken en dan vergeten er een verlenging aan te hangen. Geluk bij een ongeluk dat ze die miljoenen nu in kunnen zetten om Fuglsang binnen te halen.

Laatst gewijzigd
Murcia

'@Yeez
Het verstand komt met de jaren zeggen ze wel eens en dat zal ook voor Danny gelden. De zak met geld zal ook meehelpen want bij Bora zal de beloning toch wat hoger liggen dan bij Wanty.

Cofidis lekker actief, wat niet zo verrassend is na de verhoging van het budget door de sponsor. Mooi dat ze naast de fransen ook weer ruimte maken voor anderen, Nizzolo zou net als Fuglsang een aanbieding hebben gekregen.

Laatst gewijzigd
Verweggistan

Het gaat inderdaad interessant worden bij een aantal ploegen.
Bora was altijd een bastion van rust, met elk jaar een paar kwalitatieve transfers, maar lijkt een metamorfose te ondergaan met het mogelijke vertrek van Sagan en Ackermann en waarschijnlijk ook hun helpers. Sagan zal waarschijnlijk wel zijn broer, Baska, Bodnar en Oss meenemen en ik kan mij voorstellen dat 'Acki' ook graag (een deel van) zijn treintje meeneemt: Selig, Schillinger en/of Schwarzmann.

Laatst gewijzigd
kelderfan

Gaat Danny weer scheiden van zijn broer Boy of wordt dat ook zo'n trein met volgauto's.

Rawolf

Schillinger en Bodnar lijken me eerlijk gezegt kandidaten voor pensioen en ook Burghardt is niet meer de jongste.

Landeirovic

ik verwacht een drukke transferperiode bij vooral

Bora
Uae
Intermarche

Ik denk dat Ineos zich wat rustiger gaat houden en dat er bij TJV en Movistar ook nog wat bij komt.

Landeirovic

Fraile staat dicht bij Ineos.

Broers Izagirre en Aranburu zouden naar Movistar kunnen gaan/

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.