https://www.instagram.com/p/CQ8u0gPouCZ/
AG2R haalt twee Fransen op bij het u23 team. Paul Lapeira (21) en Valentin Paret-Peintre (20). Valentin Paret-Peintre is de broer van Aurelien Paret-Peintre en liet zich vorig jaar al zien in de tour d'Isard met een 6e plek in het algemeen klassement en een ritwinst op de Ax-3 Domaines. Lapeira tekent voor twee jaar en Paret-Peintre voor drie.
'@Rawolf
De vraag was waar je het gerucht vandaan had dat Narvaez naar Jumbo zou kunnen gaan. Ik heb nergens een bron daar van kunnen vinden dus die info is dan wel handig. Die lijst is natuurlijk ook geen honderd procent feit maar ik denk zelf dat hij behoorlijk dicht bij de waarheid zit. De verhoging van Cofidis en Ag2r/Citroën is er in verwerkt net als de daling van Astana en Lotto-Soudal. Toch vertekenen ook deze cijfers omdat het Development Team niet wordt meegenomen en ik trouwens ook niet weet of de damesploeg buiten of binnen dit budget valt.
Iedereen kan zien wat er staat, maar natuurlijk niet wat de bron is. Geen journalist of krant of insider in elk geval. Als je wat verder naar boven gaat zie je ook dat Rodrigro Contreras van Astana naar Jumbo wordt gegeven. Dat is zo random dat ik wel een bron wil hebben al is het maar een gerucht wat door een journalist de lucht in wordt geslingerd.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.