Transfers 2021-2022

1 2 3 4 ... 9 10
kelderfan

'@Landerovic
Het wordt een soap met Vlasov. Want L'Equipe weet 't beter. Vlasov wordt de volgende versterking bij Ineos.

Landeirovic

Soler zou al een akkoord aan Uae hebben gegeven. De La Cruz zou dan weer naar Movistar gaan.

Verweggistan

Hodeg zou ook al naar uae gaan als richeze stopt

Landeirovic

Waar heb je dat gelezen?

ZwartebroekengeIetrui

https://www.instagram.com/p/CQ8u0gPouCZ/

AG2R haalt twee Fransen op bij het u23 team. Paul Lapeira (21) en Valentin Paret-Peintre (20). Valentin Paret-Peintre is de broer van Aurelien Paret-Peintre en liet zich vorig jaar al zien in de tour d'Isard met een 6e plek in het algemeen klassement en een ritwinst op de Ax-3 Domaines. Lapeira tekent voor twee jaar en Paret-Peintre voor drie.

Yeez

'@landeirovic gazetta

Rawolf

Berthet -> AG2R
Zingle -> Cofidis
Finetto, Fedeli -> Gazprom
Diaz -> Intermache

Narvaez -> Jumbo/Movistar

Laatst gewijzigd
madeinstars

Wat is de bron van Narvaez naar Jumbo? Ik zag Laflammerouge op twitter juist melden dat volgens bronnen Narvaez naar Movistar gaat.

Yeez

Dat is gewoon een aanname van rawolf zelf. Of hij speelt cyclingmole of hij neemt het over. Die doet dat ook

Rawolf

Aanname? Wie wat waar

Jumbo nu dus het hoogste budget na Ineos en UAE, dat verklaart komst Dennis en Laporte

https://www.sportune.fr/sport-business/plus-de-sport/budgets-tour-de-france-2021-256624/2

Murcia

'@Rawolf
De vraag was waar je het gerucht vandaan had dat Narvaez naar Jumbo zou kunnen gaan. Ik heb nergens een bron daar van kunnen vinden dus die info is dan wel handig. Die lijst is natuurlijk ook geen honderd procent feit maar ik denk zelf dat hij behoorlijk dicht bij de waarheid zit. De verhoging van Cofidis en Ag2r/Citroën is er in verwerkt net als de daling van Astana en Lotto-Soudal. Toch vertekenen ook deze cijfers omdat het Development Team niet wordt meegenomen en ik trouwens ook niet weet of de damesploeg buiten of binnen dit budget valt.

kelderfan

Wauw dat is het leukste gerucht, wat ik gelezen heb, maar als @Rawolf 't zegt, dan kop ik Narvaez binnen.

Rawolf

Klopt Murcia, het is maar een ideetje betreft Narvaez, wel eentje op argumenten gebaseerd.

Neem aan dat die bedragen allemaal ex development team, ex vrouwenteam etc zijn

De Zeboe van de Zoncolan

Heb je ook een achtergrond bij die aanname? Ik heb ergens het idee dat dit het bedrag is voor het totale project is, maar dat is ook een gok.

Rawolf

dat lijkt me nogal onlogisch aangezien sommige ploegen niet met die extra kosten hebben te dealen. En dit bedrag matcht vrij goed met mijn eigen inschatting vooraf voor enkel mannenteam

Laatst gewijzigd
xistnc

het is maar een ideetje betreft Narvaez

dit bedrag matcht vrij goed met mijn eigen inschatting

Wat gaat hier mis?

Rawolf

Dat jij 2 onderwerpen door elkaar haalt @xistnc

En ook nog framed want die Narvaez zin kopieer je nieteens helemaal lol

Laatst gewijzigd
xistnc

Grote gemene deler is dat het uit jouw dikke duim komt, zoals de laatste tijd steeds meer.

Rawolf

Hou die persoonlijke aanvallen maar bij je, zielig figuur.

Laatst gewijzigd
japio

Nou, waar blijven de transfers na 1 augustus...

Verweggistan

Volgens CN gaat Storer ook weg bij DSM.

Yeez

Nu weet ik waar @rawolf dat gerucht van Narvaez vandaan heeft https://twitter.com/dociclismo/status/1421773412914053125?s=21

Het is alleen gebaseerd op... niks

kelderfan

Ja dat is jouw conclusie en waarop gebaseerd dan. Er staat toch duidelijk Movistar of TJV.

Yeez

Er staat letterlijk geruchten en niet genoemd waar ze vandaan komen...

Murcia

Iedereen kan zien wat er staat, maar natuurlijk niet wat de bron is. Geen journalist of krant of insider in elk geval. Als je wat verder naar boven gaat zie je ook dat Rodrigro Contreras van Astana naar Jumbo wordt gegeven. Dat is zo random dat ik wel een bron wil hebben al is het maar een gerucht wat door een journalist de lucht in wordt geslingerd.

1 2 3 4 ... 9 10

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.