Yess! Voelde met net als Nico Denz, maar dan zonder camera haha. Eindelijk een etappe zege. Van belabberd naar Giro geslaagd. Al smaakt het dan gelijk naar meer.
Komt natuurlijk het nodige geluk bij kijken, maar zo gaat dat. 6 man in een vlucht van 30, dan moet je nog maar afwachten. Dat je dark horse dan eerste word en dan nog een tweede en 3 overgebleven renners ook nog echt voor de ereplaatsen meesprinten in de groep erachter. Dan beleef je zo'n etappe gelijk op een veel intensere manier :D
Nog altijd mooie kansen hier in het AK ook, succes!
Ik ga het nooit leren om mijn eerste keus te laten staan vrees ik. Rubio er toch weer uit gehaald. Dom dom dom.
Zal me een aantal plekjes kosten.
Pinot nooit overwogen eigenlijk, dacht dat ie nog wat ziekjes was.
Hopen op een goeie slotweek!
Benieuwd wie uiteindelijk aan het langste eind trekt!:)
Klopt, ik had Rubio idd niet opgesteld omdat hij gisteren ook hele dag mee was en niet eens een super indruk achter liet en een jasje uitgedaan had.
Maargoed, de schade valt mee, p4 nu en nog p2 is de WF league.
Jammer dat voor dit spel minder animo is dan bijvoorbeeld scorito, ik kan hier toch meer van genieten!
Succes allen voor een mooie slotweek!
Echt een bizar hoge score van de dagwinnaar gisteren inderdaad. De nummers 1, 2, 3, 4, 6 waarvan Denz en Rex als zwart paard en Gee als grijs paard.
Ik was zelf helaas compleet vergeten een team te maken voor de tweede tijdrit =( Dus toen was het wel om zeep. Vooral ook balen omdat dat net een enorm voorspelbare dag was. We proberen er nog maar het beste van te maken nu.
Zoals verwacht flink weggezakt. Toch balen he.
Met mijn werk heb ik minimaal 2 dagen per week waarin ik al amper tijd heb om bijv. te koken bij thuiskomst, laat staan een etappe volledig kijken en dan nog eens een uurtje of wat wikken en wegen met selecties.
Verder lijd ik volgens mij aan een of andere afwijking waarin ik niet mee wil in de zoveelste Feltet oid opstelling. :D
Ja ik raadpleeg ook wat sites, maar ik varieer liever met eigen ingevingen dan op safe te gaan spelen en met de meute mee te doen. Overigens is dat juist 1 van de redenen dat ik graag met jullie in een subleague zit. Veel cracks die niet onder het vorige vallen. Jullie verbluffen mij echt af en toe met jullie kennis. Succes allemaal!
Toch de 1e plek in de WF subleague klassement kunnen vast houden. Laatste week nog een aantal plekken kunnen stijgen maar helaas niet genoeg voor de eindwinst overall.
Desalniettemin, ik heb weer genoten en tevreden met een 5e plek overall.
Op naar de Tour de France!! Hoop jullie daar weer te zien!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.