Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 13 ... 16 17
Vazilii

Nou 4 man in top 10 AK en JAN de dagwinnaar.
Van Groves had ik ook niet mee gekregen, maar ik bak ik er al helemaal niks van deze Giro.

Klootje Kriekeljon

Amai.. mijn ochtendwissels zijn echt zo precies wat ik niet moest doen...Alleen de eerste paar dagen loonde het.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Ja ik ken dat.
Zes man mee in de vlucht, alleen het halve peloton zit daar.

Klootje Kriekeljon

Gefeliciteerd Vazilii. Hele mooie voorspelling.

Silent Hill

WF is kicking *ss.

Mooie winst, Gladiator. En KK ... pfew ... ongelooflijk. Neem het moment ! Ik duim dat je het haalt.

Corné .

Ik had vanochtend van Wilder eruit gehaald, gaf vanochtend aan dat ie zich niet 100% top voelde. Uiteindelijk toch altijd je eerste keus volgen.

Maargoed, wel weer gestegen naar plekje 3 in het AK en 2e in de WF poule. Toch netjes hoe we het doen als poule!!

Vazilii

Yess! Voelde met net als Nico Denz, maar dan zonder camera haha. Eindelijk een etappe zege. Van belabberd naar Giro geslaagd. Al smaakt het dan gelijk naar meer.
Komt natuurlijk het nodige geluk bij kijken, maar zo gaat dat. 6 man in een vlucht van 30, dan moet je nog maar afwachten. Dat je dark horse dan eerste word en dan nog een tweede en 3 overgebleven renners ook nog echt voor de ereplaatsen meesprinten in de groep erachter. Dan beleef je zo'n etappe gelijk op een veel intensere manier :D
Nog altijd mooie kansen hier in het AK ook, succes!

Corné .

Ik ga het nooit leren om mijn eerste keus te laten staan vrees ik. Rubio er toch weer uit gehaald. Dom dom dom.
Zal me een aantal plekjes kosten.

Pinot nooit overwogen eigenlijk, dacht dat ie nog wat ziekjes was.
Hopen op een goeie slotweek!
Benieuwd wie uiteindelijk aan het langste eind trekt!:)

Klootje Kriekeljon

Even voor mijn info, konden mensen hun ploeg nog aanpassen tot de nieuwe starttijd van de etappe?

Word wakker om te gaan werken en zie dat etappe ingekort is?

Vazilii

deadline was wel aangepast naar 14uur, na bekendmaking van de inkorting

Klootje Kriekeljon

Ok thanks.. jammer dan.

Edit: dat is idd jammer Corne. Ik had de hele top 3 sws niet opgesteld, dat had het verschil hier niet gemaakt. Pinot ziekjes. Rubio gister al, Cepeda te onzeker.

Laatst gewijzigd
ivo001

Ik hoorde bij de helft die Pinot niet had. En zonde dat Fortunato op plek 6 aan de laatste 2km begint en dan als 21e binnen komt.

Corné .

Klopt, ik had Rubio idd niet opgesteld omdat hij gisteren ook hele dag mee was en niet eens een super indruk achter liet en een jasje uitgedaan had.
Maargoed, de schade valt mee, p4 nu en nog p2 is de WF league.

Jammer dat voor dit spel minder animo is dan bijvoorbeeld scorito, ik kan hier toch meer van genieten!
Succes allen voor een mooie slotweek!

JANTHEMAN

Terwijl het nu niet uitmaakt dat er mensen uitvallen (voor het spel dan, voor de Giro uiteraard wel). Daarom is dit spel ook zo leuk..

Klootje Kriekeljon

Zonder twijfel mooiste spel idd.

Luke

Het was vandaag de schade beperken met al die onvoorspelbaarheid. De dagwinnaar heeft een monsterscore behaald..

Imbatido

Echt een bizar hoge score van de dagwinnaar gisteren inderdaad. De nummers 1, 2, 3, 4, 6 waarvan Denz en Rex als zwart paard en Gee als grijs paard.

Ik was zelf helaas compleet vergeten een team te maken voor de tweede tijdrit =( Dus toen was het wel om zeep. Vooral ook balen omdat dat net een enorm voorspelbare dag was. We proberen er nog maar het beste van te maken nu.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Jammer van de rustdag. Zat juist in de flow omhoog. Nu maar weer afwachten hoe ik deze dag verteer.

ivo001

Rit 14 was eindelijk een goede dag voor me met winst van zwart paar Denz, en daarbij nog Bettiol op 3, Skujins op 6 en Oldani op 7. Alleen jammer dat Clarke slechts 19e werd uit die kopgroep.

Gisteren helaas alleen maar Healy mee.

Klootje Kriekeljon

Zoals verwacht flink weggezakt. Toch balen he.
Met mijn werk heb ik minimaal 2 dagen per week waarin ik al amper tijd heb om bijv. te koken bij thuiskomst, laat staan een etappe volledig kijken en dan nog eens een uurtje of wat wikken en wegen met selecties.

Verder lijd ik volgens mij aan een of andere afwijking waarin ik niet mee wil in de zoveelste Feltet oid opstelling. :D
Ja ik raadpleeg ook wat sites, maar ik varieer liever met eigen ingevingen dan op safe te gaan spelen en met de meute mee te doen. Overigens is dat juist 1 van de redenen dat ik graag met jullie in een subleague zit. Veel cracks die niet onder het vorige vallen. Jullie verbluffen mij echt af en toe met jullie kennis. Succes allemaal!

Luke

En vandaag de klassieke fout gemaakt om 10 seconden voor de deadline Pinot eruit te wippen en Skujins erin te zetten (terwijl ik nog twijfelde om Gee erin te zetten), omdat ik dacht dat ze Pinot nooit de ruimte zouden geven. :-( Soms denk je teveel na…

Corné .

Toch de 1e plek in de WF subleague klassement kunnen vast houden. Laatste week nog een aantal plekken kunnen stijgen maar helaas niet genoeg voor de eindwinst overall.
Desalniettemin, ik heb weer genoten en tevreden met een 5e plek overall.

Op naar de Tour de France!! Hoop jullie daar weer te zien!

Vazilii

Gefeliciteerd met de subleague winst en top 5 AK Corne!
Zelf tot en met etappe 11 rond plek 600 gebungeld en erna met wat dark horses in de top 100 kunnen komen. Maar vervolgens toch met wat zwakke keuzes er weer buiten gevallen. Tot de Tour maar weer!

BossaJr

Gefeliciteerd Keessie met de subleague-winst! Zelf ging het deze ronde niet al te best, met een hoop net-niet wissels, maar wellicht dat ik dan de komende Tour weer kan vlammen!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Gefeliciteerd Corne, mooi resultaat man!

1 2 ... 13 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.