Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 12 ... 17 18
Vazilii

Feli Basso, dat was een overtuigende Vuelta zege!
Corne ook gefeliciteerd met je top 10 en het ontbrekende spaanse vlaggetje.
Voor mij op het laatst nog een top 100 plek veilig gesteld. Dat was het minste waar ik tevreden mee mocht zijn.. :)
Molano nog een verrassing op het laatst

Corné .

Gefeliciteerd Bossa, meer dan verdiend gewonnen.
Behoorlijk verschil met de rest, meer dan prima!!

Thanks @Vazilii, had nog stiekem gehoopt op plekje bij de top 3 maar daarvoor had ik toch Molano moeten hebben.
Maar uiteindelijk meer dan tevreden, grootste doel inderdaad bereikt!

Kijk weer uit naar volgend jaar om met jullie te strijden!:)

Vazilii

Wielerflits subpoule is hier voor de Giro ook weer geopend.
https://cyclingmaster.nl
WW=WF

Luke

Ik heb me weer aangemeld. @Vazilii, bedankt voor het opzetten van de club! Ik heb er weer zin in!

BossaJr

Het Cyclingmaster Girospel staat nu gereed; ik heb me ook weer aangemeld voor de wielerflits subleague!

Fins Els Collons

Eerste opstelling gedaan!

Vazilii

Benieuwd naar de eerste verrrassingen.
Succes!

Vazilii

Hm ik mis het persoonlijke AK/DK per etappe grafiekje volgens mij. Of kijk ik verkeerd?

pirazzi

Ja dat is weg, jammer.

Sies

Moet me nog maat even snel aanmelden voor deze poule denk ik, nog nooit zo hoog gestaan als nu 🤣

Vazilii

Wel volhouden nog ;)

ivo001

Perongeluk geen Albanese geselecteerd, en een grove fout gemaakt door Groves niet te selecteren. Flinke keldering gemaakt na de goede dag van gisteren. Grijs paardje Konrad red me nog een beetje.

Sies

Ik gokte er ook op dat Groves er niet meer bij zou zitten, flinke misrekening dus! op naar een nieuwe (moeilijke) dag!

Vazilii

Zeker weer een lastige

AK/DK grafiekje is gefixed

Klootje Kriekeljon

Nou nou, was al tevreden na eindelijk eens een deftige tijdritvoorspelling.

Vazilii

Toch mooi even die roze trui aan ;)

Klootje Kriekeljon

Giro geslaagd, voor een pro conti deelnemer. :D

Klootje Kriekeljon

Benieuwd of Cav ipv Della Valle loont. Had al beetje zitten rekenen op een rustige dag scenario met gewoon alle sprinters..

edit: tja. Alsnog btje jammer dan he.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Ik had Della Valle afgelopen zondag als dark horse mee. Toen kwam die ergens als laatste binnen om wat voor reden dan ook. Durfde er vandaag niet op gokken helaas. Telkens de verkeerde wel of niet keuzes :p

Klootje Kriekeljon

Ook al op de radar als Dark Horse dus.. Ik haalde hem er voor zondag nog op tijd uit voor Marit.

BossaJr

Goed bezig Kriekeljon; al 2 dagen op rij een mooie 1e plek! Ik zit er zelf nog niet helemaal in deze Giro; eigenlijk twee keer gehaast een team gemaakt met wat domme selecties. De Wielerflits subleague gaat wel heel erg goed; ruim boven de andere grote subleagues Fok! en Gathering of Tweakers

Luke

Helaas weer wat gezakt vandaag, het zat me niet mee met het terugzetten van Dainese. Solide gespeeld Kriekeljon!

Klootje Kriekeljon

Ty! De loterij valt wel heel erg de goede kant op.

Helaas heb ik helemaal geen tijd om Giro te volgen en kijken. Dus consolideren zal moeilijk verhaal worden. Top 10 is het doel.

Sies

Sta je 8e in het algemeen klassement, is dat slechts genoeg voor een 3e plek in de subleague. Zegt wel wat over het niveau hier!

Corné .

Vandaag helaas een ietwat mindere dag, ook niet meegekregen dat Groves ziek was. Gezakt naar plekje 5 in het AK.
Maar wat staat alles ontzettend dicht op elkaar zeg, dat wordt nog lekker spannend:)

1 2 ... 12 ... 17 18

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.