Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 3 4 ... 16 17
Sies

Maar dat moet dan wel gebeuren vanuit de vlucht denk ik? Of gaat hij mee kunnen als de kleppers van nu gaan in het laatste stuk?

pirazzi

Daar had ik bijna mijn zesde plaats in de WF subleague verpest
maar de greyhorses Poels en Paret-Peintre redden me nog.

SvenVDB

gisteren een 10e plek in het dagklassement, men beste ooit volgens mij :D

Op plek 4 in de WF poule nu.

Ceramiche Ariostea

Een Gorilla is vaak zwart van kleur maar een mooie meevaller dan deze vandaag ook een Dark Horse in het spel was.

Vazilii

Ja wanneer het wat minder stressvol begint te worden, durft hij ook weer wat meer lijkt het.
Had em niet, maar zo had ik toch ook beter Morkov ipv Pedersen genomen. Dacht dat het nog iets te vroeg zou zijn.

Luke

Na weinig fouten gemaakt te hebben dit jaar nu toch Mollema last-minute ingewisseld voor Stuyven.

aardappeljager

Ik ben alleen nog maar op gok tour voor een mogelijke dag top 10

ivo001

Weer de stijging van gisteren teniet gedaan...

Ceramiche Ariostea

Mollema en Fraile opgenomen vandaag, gemiddelde score maar schade beperkt. Top 10 algemeen nog steeds in het zicht na een 15e plaats in de Giro.

aardappeljager

Heel sterk Park. Giro was voor mij goed (32e) met een flinke misser van een etappe erbij.

Tour is voor mij dramatisch gestart waarna de focus na de 1e rustdag verlegd is naar pogingen voor de dag top 10. Nu eenmaal 7e geweest en verder niet om over naar huis te schrijven. Steven af op mijn slechtste score tot nu toe, al heb ik 1x eerder zo'n tour meegemaakt

Imbatido

Verrassend dagwinnaar geworden vandaag dankzij Konrad, Colbrelli, zwart paard Matthews en Aranburu :)

Vazilii

Lekker hoor!
Ik durfde die klimsprinters toch niet op te stellen. Had alleen Konrad mee

Ceramiche Ariostea

Plaatsje omhoog naar 4 met Konrad en Buru. Nog 5 dagen aftellen voor die top 10.

Rawolf

Alleen Bakelants mee vandaag, Konrad een paar keer meegehad op de verkeerde momenten dan wel jammer als je m precies niet mee hebt wanneer hij tactisch goeie keuzes maakt.

Ceramiche Ariostea

Weer een dagje weggestreept, stabiel op plaats 4. De etappe van morgen zaait wel wat meer twijfel.

aardappeljager

Park gestegen naar plek 2. Lekker hoor

Ceramiche Ariostea

Ja idd. Sinds etappe 9 in de top 6 hopelijk kan ik het nu mooi afronden de komende 3 dagen.

pirazzi

Feli Park met de tweede plaats!
Van WielerFlits werd Kokkie derde in de daguitslag.
Zelf ook tevreden met plaats 59 algemeen en 4de in onze subleague.

Sies

Plek 3 in de subleague!

Ik geloof dat ik naakt door de straat moet rennen nu! :)

Ceramiche Ariostea

Afgerond op plaats 2 💪💪💪 in deze Tour. De winst was na afgelopen vrijdag uit het zicht door een matige opstelling dus denk dat ik het hoogst haalbare nog heb gescoord. 15e Giro, 2e Tour. Hopelijk kunnen we in de Vuelta nogmaals hoog eindigen om top 5 a 10 in de jaarranking te eindigen.

Vazilii

Haha Sies, tis er in ieder geval goed weer voor :D
Feli park met 2e plek en Frans vlaggetje!

Silent Hill

Goed gedaan, Park. Lekker constant bovenin ... sterk !
Ik dacht dat de laatste rit voor Pirazzi ging zijn, met 2 mooie dark horses, maar geen WvA ... spijtig.

pirazzi

Ja, Cees Bol ruilen voor Wout van Aert was beter geweest! Maar omdat gisteren de duurste renner (Pogacar) minpunten kreeg met plek 8, dacht ik dat het Wout van Aert ook kon overkomen.

SvenVDB

Hier eindelijk een keer in de top100 geëindigd!

70e plaats en 5e van de Subleague!

kokkie1975

Park gefeliciteerd met de knappe 2e plek in het AK en de winst in de sub league.
Voor mij een tegenvallende tour die ik met een 3e plek in de laatste rit toch nog iets positiever kan afsluiten.
Op naar de vuelta.

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.