Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 3 4 ... 16 17
Klootje Kriekeljon

Eerste volle misser voor Kriekeljon deze Vuelta. Relatief weinig schade, de meesten zaten op dat pad.

Toch bovengemiddeld balen want gister gewoon niet naar mijn gevoel geluisterd. Je gaat toch ff Feltet en de andere sites checken.. en uiteindelijk zaai je er meestal alleen maar meer twijfel mee. Les geleerd, niet meer doen.. alles of niks vanaf nu!

ivo001

Na vorige week een 4e plek ben ik vandaag 2e geworden :/
Verlies het omdat Tratnik duurder was dan Fraille :(

Top 100 komt wel weer in zicht.

Klootje Kriekeljon

Jammer joh.

ivo001

Tot 6km voor de streep zag het er nog gunstig uit met Storer, BOuchard en zwart paard Lopez vooruit.
Helaas weer alleen renners in de min.

Sivakov en Vansevenant waren aan het begin wel vooruit, maar dat was de verkeerde vlucht.

Ceramiche Ariostea

Een loodzware Vuelta voor mij. Een aantal keren er heel fors naast gezeten. Top 5 in het jaarklassement dacht ik al een aantal keer weggegooid te hebben maar een stijgende lijn de laatste 2 dagen brengt mij toch weer in de buurt van deze top 5. Nog 3 kansen om een plaatsje te stijgen.

Vazilii

Tja, ik heb er al weer te vaak goed naast gezeten. Top 100 is allang te ver weg.
Klootje kan z'n eerste vlaggetje pakken. Ongelofelijk spannend lijkt me dat.
Misschien ooit eens voor mij in de verre toekomst :D

Klootje Kriekeljon

Ja klopt, heb serieuze top-10kramp. Het doel is toch dat eerste icoontje.

Ceramiche Ariostea

Morgen vooral nog doorkomen. De tijdrit is voorspelbaarder. Succes om die top 10 vast te houden

Zelf eindelijk een goede dag met 6 renners in de top 15 en doorgestegen naar een plaats buiten de top 80. Niet tevreden over deze plaats natuurlijk maar wel in het hall of fame jaarklassement gestegen van plaats 6 naar 2 dus het favorietensterretje voor de komende 3 jaar is weer binnen bereik.

Klootje Kriekeljon

Ik kijk echt met bewondering hoe jij structureel hoog scoort.

Stammen jullie nog uit de tijd van spelletjes doen voor PCS, voorbeschouwingen online, etc? Jullie als in ook de andere structureel hoog scorende heren?

Vazilii

Jammer klootje. Dankzij afhaken Lopez gister top 10 misgelopen. Anders had de vlucht toen allicht stand gehouden.
Wel feli met de WF league winst!
Volgend jaar nieuwe kansen

Ceramiche Ariostea

Pfoe een waardeloze Vuelta voor mij eindigend op plaats 100. Net aan mijn plaats in de top 5 van het jaarklassement gered met een 5e plaats maar wat ging het moeizaam. Klootje gefeliciteerd met de subleague winst.

SvenVDB

Hier mijn beste prestatie ooit behaald met een 48e plaats in de eindranking. Jammer genoeg te kort voor de top10!

Toch mooi 3e in de wielerflits poule.

Klootje Kriekeljon

Thanks mannen.

BossaJr

Gefeliciteerd Kriekeljon met de subleaguewinst! Jammer dat je de top 10 niet hebt kunnen halen, maar komt vanzelf wel; volgens mij ben je al heel vaak in top 50 geëindigd. Ik snap alleen je vraag niet: 'Stammen jullie nog uit de tijd van voor PCS?'

En gefeliciteerd Park111982 met het favorietensterretje!

Corné .

Gefeliciteerd kriekeljon!
Ik (Keessie) ben na een sterk begin wat weggezakt. Slotweek weer paar keer een prima tussen gezeten en gisteren nog enorm dicht bij de dagzege gekomen. Helaas wel te laat de inhaalslag gemaakt maar niet ontevreden.
2e in de subleague en 34e algemeen klassement.
Op naar volgend jaar en hopen om de vlaggetjes compleet te maken en eindelijk het spaans vlaggetje binnen te halen:)

Klootje Kriekeljon

Bossa, volgens mij wel ja. Bij Tourchampion wel de top 10 gehaald deze Vuelta. Dus ben eigenlijk super tevreden over de spelletjes.

Nou ik vraag me gewoon een beetje af met wat voor medespelers ik te maken heb. Bouwjaar, aantal jaren wielervolger, etc. Want er zitten echt wel een paar connaisseurs tussen, met wie ik wel eens zou willen brainstormen.

BossaJr

Volgens mij zijn er best veel wat oudere deelnemers (leeftijd 40+) op Cyclingmaster. Als je kijkt naar de hoogst scorende spelers van Cyclingmaster (en voorloper Tourcoach) dan zit je in de hoek van bv. Arie-Willem, Ruvu, Capecchi's Wizards, Tête de La Course; Van de laatste heb ik geen idee, maar in het algemeen zit je in de leeftijdscategorie 30 - 40 jaar en heb je het over een professional (iemand die de odds maakt voor wielerweddenschappen), een universitair sportdatawetenschapper en een alleswinnaar op pooltjesgebied.

Imbatido

Ik heb dit jaar verrassend genoeg de jaarranking gewonnen =D. 9e in de Giro, 23e in de Tour en 12e in de Vuelta. Helaas op de laatste dag een top 10 in de Vuelta verprutst door Cort Nielsen niet gewoon mee te nemen.

In het verleden ook een fanatiek Rondemaster-speler geweest, maar de laatste jaren nooit meer echt meegedaan bij Cyclingmaster. Dit jaar was het eigenlijk het enige spel waar ik plezier uithaalde want voor de rest waren alle spellen (vooral in de Tour) meteen om zeep.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Knap gedaan Imbatido

Klootje Kriekeljon

Thanks Bossa, die indruk had ik al. Tof om te weten.

Gefeliciteerd Imbatido, heel knal gedaan!

ivo001

Indrukwekkende consistentie Imbatido, grote hulde!

Kriekeljon ook heel knappe Vuelta gespeeld!

Voor mij was het een ronde met pieken en dalen. Paar keer heel dicht tegen mijn eerste dagzege aangezeten met een 4e, 2e en 9e plaats. Maar ook een aantal etappes waar ik soms wel 5 vluchters mee had, inclusief dark/grey hroses, en dat ze dan 5km voor het einde opgepeuzeld werden en ik veel terrein verloor op teams die voor de AK renners waren gegaan.
Uiteindelijk net buiten de top 100 gestrand op 109.
Ik kijk alvast weer uit naar de Giro.

Vazilii

Vast de Wielerflits subpoule aangemaakt voor de Giro op https://www.cyclingmaster.nl
Subleague: Wielerflits
WW: WF

Vazilii

Nog even een link naar de spelregels erbij
https://www.cyclingmaster.nl/spelregels.php

$kedel

Ik zit er weer in! mooiste wielerpoule door de lage geluksfactor.

Klootje Kriekeljon

Zouden er meer aan mee moeten doen. Succes allemaal.

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.