Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 3 4 ... 16 17
BossaJr

Gefeliciteerd Park, met Wielerflits-subleagueoverwinning #3 of #4? Ik ben in ieder geval de tel kwijt!

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Ook voor de Vuelta maar een subleague aangemaakt... ww: WF

Ceramiche Ariostea

We zijn er weer bij eens kijken of we 3 op rij kunnen scoren in deze subleague.

aardappeljager

Ik doe ook weer mee. Voor mij de minst spannende ronde aangezien ik dit vlaggetje al heb. Al moet ik ook zeggen dat ik zelden meedoen voor het vlaggetje

Laatst gewijzigd
jappe666

Ik ga ook weer een poging wagen, kijken of ik de positieve evolutie in m'n resultaten kan doortrekken.

Vazilii

Ik probeer mn waardeloze tour prestatie enigszins weg te poetsen

ivo001

4e in het dagklassement vandaag. Had Reinardt moeten hebben ipv Demare :o

Vazilii

Ja of ipv Matthews als je die er nog bij had ;)

ivo001

Nee had vlak voor de deadline matthews ingeruild voor Allegaert :)

Klootje Kriekeljon

T kan toch raar lopen in dit spel. Geen idee waarom ik zo hoog sta, met gemiddelde daguitslagen. Probeer dit jaar wel wat meer naar prijzen van renners te kijken als je een onzekere gok neemt. En dat lijkt nu toch te schelen.

ivo001

Dubbel.

Laatst gewijzigd
ivo001

Gegokt en verloren vandaag met 9 aanvallers.
Bagioli 3e en Aranburu 15e is het verdict.

Ceramiche Ariostea

Pas op. Ik kom er weer aan!! Inmiddels het WF podium weer betreden.

Klootje Kriekeljon

Hoe doe je het toch elke keer. Netjes!

Gokje Bou haalde het vandaag niet helaas, morgen een nieuw gokje.

Vazilii

Eens een keer een goede last minute wissel.
Mas en Lopez nog toegevoegd ipv 2 mogelijke aanvallers. Scheelde weer.

Vazilii

The Dukes met de dagprijs en een mooie sprong omhoog.
Kriek bijna in top 10
Netjes

Ceramiche Ariostea

Flinke uppercut moeten incasseren. De weg naar boven moeten we weer opnieuw gaan inslaan.

Luke

Ik heb me gelukkig in kunnen houden en mijn vluchtersploeg van gisteren volledig laten staan. Als je begint te sleutelen dan is het einde zoek. Dat pakte mooi uit!

pirazzi

Verbluffend!

aardappeljager

Had ik ook moeten doen Luke. Nieuwe vlychters gespeeld die niets hebben opgeleverd

aardappeljager

Elke sprintetappe Einhorn opgesteld. Dacht nu een keer niet te doen. Dus hij is direct de best scorende renner. Dit is het hele jaar een beetje hoe het gaat. Ook giro en tour steeds vluchters een etappe te vroeg opgesteld

Klootje Kriekeljon

Heb het gevoel dat het eigenlijk altijd wel zo gaat, zeker met de sprints.

aardappeljager

Mooie van dit spel is dat je snel het ak los kunt laten en voor de dagzeges gaan. Tenminste dat is bij mij alweer het geval

Vazilii

Ja er is ook altijd wel weer een etappe, waarmee ik een redelijk goede positie verspeel. Had dan wel 3 man van mijn vluchters selectie in de ontsnapping mee, maar een dag voor de eerste rustdag niet al te slimme keuze om vol voor vluchters te gaan,

aardappeljager

Tja, mijn achterstand was inmiddels al erg groot op de top 10. Zoveel mensen nog inhalen was al onmogelijk, dus daarom vol voor de vlucht gespeeld. Anders is de kans op dagzege wel heel erg klein

1 2 3 4 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.