Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 5 ... 16 17
Vazilii

Last call ;)
Geen pijnlijke selectie puzzel nodig waar je 3 weken aan vast zit.
Dus makkelijk instappen nog hier voor etappe 1 !

Avatar of
Rahim Vlasblom
admin

Nooit heel succesvol in dit spel, maar ik ga het weer eens proberen

Silent Hill

Iemand met een grijs/zwart paardje vandaag ?
Had op Tesfa gehoopt, maar net te populair.

Laatst gewijzigd
tvm

'@silent,

Narvaez, Skjelmose, Consonni, Kelderman, Ciccone zijn denk ik de paarden met een (kleine) kans op een korte uitslag vandaag.

pirazzi

Mijn dark horse is Romain Bardet. 4,1%.

Ceramiche Ariostea

Nieuw jaar, nieuwe kansen en erop nieuw bij. Als enige in de subleague een topfavorietster wat gelijk ook voor de druk zorgt.

2 zilveren paardjes vandaag met Skjelmose en Narvaez.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Ook aangemeld (onder de naam Arjanneke)
Het kan vriezen of dooien met dit spel. Wel leutig om samen met Scorito te spelen. Toch een heel andere aanpak

Silent Hill

Zo, terug op mijn vertrouwde plaats 😂

Vazilii

Haha, het is nog maar net begonnen. Kan nog een hoop gebeuren,
Net als de val van Ewan (helaas ook voor hemzelf) me toch wat cash scheelt. Derde plek was mooi geweest en toch minder mensen dan ik had verwacht, hadden Caleb in hun selectie.

$kedel

We wisten al dat de klim net iets te lang zou gaan zijn voor Ewan😂

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Wat is die Cort toch wispelturig voor spelletjes de afgelopen jaren.

Wel? Of niet. En dan toch weer wel. Nee ik haal hem er toch uit. Nou nog 1x dan. Om daarna voor straf nooit meer opgesteld te worden. Totdat hij ondanks onzekerheid na zijn sleutelbeenbreuk opeens al vroeg in een ronde goede vorm toont. Ga je hem toch weer overwegen.

Straks gaat hij nog meesprinten ook.

Silent Hill

Vandaag Cort opgesteld, KK ?
Begrijp je verhaal 200%.

Klootje Kriekeljon

Nee. 8 man maar helaas, iets fout gegaan vanaf mobiel. Die TTs zijn nooit een succes hier.

Vazilii

Cort zat er in de 1e etappe inderdaad toch verrassend bij vooraan. Maar zoals hij vertelde dat z'n uiteindelijke sprint al na 50 meter over was, zag ik hem die korte tijdrit weer niet vooraan meedoen. Dus ook maar niet geselecteerd (gelukkig deze keer).
Maar wie weet zit hij er zondag in de sprint wel weer bij ;)

Ceramiche Ariostea

Stiekem zijn we met Kamna en Taaramae weer de top 10 ingekrompen.

ivo001

Ik had naast Kämna en Taaramae nog zwart paard Rochas mee. Helaas bleef die niet voor het peleton uit. Vansevenant was net mijn 10e keuze geweest, uiteindelijk de voorkeur aan Narvaez gegeven.

tvm

Vanaf nu komen de etappes waar het kaf zich van het koren gaat scheiden, de jongens van de mannen.

Meestal ga ik hier de mist in door of all-in te gaan voor de vluchters, of juist voor de klassementsmannen.
Vaak zie je bij de kenners dat ze en mix kiezen van klassementsmannen en een paar vluchters. Spreiden dus, misschien moet ik dat ook maar eens gaan doen.

Klopt mijn analyse?

Vazilii

Ja altijd lastig. Ga daar ook regelmatig de mist mee in.
Gaat er een grote goep vantussen of slechts een paar. En wat kan er van zo'n groep vooruit blijven.
Vaak een gok en soms redelijk in te schatten. En sommigen zijn daar inderdaad bijzonder goed in.

Laatst gewijzigd
aardappeljager

De ambities voor deze ronde kunnen ook weer de kast in na vandaag. En dan kan ik ook niet kijken naar dit spektakel

pirazzi

Toevallig heb ik vakantie dus kan mooi kijken.
Maar interviews met Mollema bekijk ik niet meer.

pirazzi

Blijkbaar maar 8 renners opgesteld vandaag.

Luke

Zoals zo vaak mijn uitslag verpest door Schmid op de valreep in te wisselen voor Ballerini. Charme van het spel laten we maar zeggen..

Klootje Kriekeljon

Zelfde hier Luke :-)

Vazilii

Last minute wissels vaker pijnlijk dan succesvol, maar de verleiding is er telkens weer ;)
Silent Hill had een mooie dark horse met Gabburo. Had die op m'n shortlist, maar zulke pak ik dan toch zelden mee helaas.

Klootje Kriekeljon

Vandaag niet meer met de poten er aan gekomen. Geen Yates.

1 2 ... 5 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.