Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 14 15 16 17
ivo001

Na een matige start ben ik inmiddels een beetje uit het dal geklommen en inmiddels tot plek 120 gestegen. Ik was te koppig in het begin met Welsford boven Cavendish blijven kiezen.
Ik moet zeggen dat de spreiding van keuzes me wel opvalt. Zijn elke etappe toch een hele hoop renners die boven de 10% uit komen, en zie zelden een grijs/zwart paard staan waarvan ik dan baal dat ik die niet gekozen heb. Heb deze ronde pas 3x een grijs paard in mijn team gehad, en slechts 1x een positief resultaat met Carlos Rodriguez in etappe 5. En ik denk dat ik van nu af aan toch ook maar geen Skjelmose meer moet kiezen in de zware bergritten.

Vazilii

Eerste 2 weken niet echt super verlopen poolsgewijs. Tour zelf wel uiteraard.
Laatste week nog een poging doen de top 100 in te kruipen, dan wel te springen :)

Vazilii

The Dukes en Mapei staan op een Top 10 plek AK voor een Frans vlaggetje. En SvenVDB er niet zo heel ver vanaf. Word nog spannend die laatste etappe. Om de druk wat op te voeren ;)

Klootje Kriekeljon

Succes voor die laatste etappe.

Luke

Bedankt, het is inderdaad nog superspannend!

Vazilii

Feli Luke met de subleague winst, 3e plek AK en het Franse vlaggetje voor Tour top 10. Goede zet met Wærenskjold.
Ook Mapei feli met top 10 Tour AK

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Knap gedaan weer! Gefeliciteerd.

Luke

Bedankt, het was een intensieve puzzel afgelopen week toen de top 10 in zicht kwam. Tot in de Vuelta!

BossaJr

Gefeliciteerd aan Mapei en Luke voor het winnen van de felbegeerde Franse vlaggetjes!
En ik zie dat SvenVDB momenteel 7e staat in het jaarklassement, dus als die beetje goede Vuelta doet, dan kan hij komende drie jaar met een sterretje achter zn naam spelen!

SvenVDB

Ik begin het spel zo stilaan door te hebben, na een goede giro, nu opnieuw een goede tour. Jammer dat ik toch weer net buiten die top10 val. Ik zou ook graag een vlaggetje achter mijn naam zien staan :D

BossaJr

Ik zag dat Vazilii weer een subleague heeft aangemaakt met de oude login gegevens; heb me ook net aangemeld

https://www.cyclingmaster.nl
Subleague= Wielerflits
WW= WF

pirazzi

Goed om te weten dat het spel pas op 27 augustus begint omdat de ploegentijdrit niet meetelt.

Vazilii

Renner waardes staan er zo te zien nu ook op, dus de opstelling voor aanstaande zondag kan al gemaakt worden ;)

Laatst gewijzigd
Vazilii

Ploegentijdrit van vandaag telt hier dus niet mee.
Nog alle tijd om de selectie voor de eerste etappe van morgen te maken.
Succes!

Luke

Bedankt weer Vazilii!

Silent Hill

Arie-Willem strikes again.
Wat een palmares heeft die. Indrukwekkend.

VincentK

Vraagje: de 5 procent kosten, is dat over de beginwaarde of de waarde eind vorige dag (waardoor de kosten van een renner elke dag lager worden).

Voorbeeld: een renner kost bij aanvang van het spel 1.000.000. De eerste dag betaal je er dan 50.000 voor. Betaal je de tweede dag weer 50.000 of is de prijs dan 5%*950.000?

Vazilii

De 5% gaat over de waarde van de renner op dat moment. Dus na het resultaat van de voorgaande etappe.

VincentK

Ok, bedankt. Maakt uit voor latere keuzes.

pirazzi

Vandaag heb ik zes zwarte paarden. Hoe kan dat? O ja, heb de opstelling van gisteren laten staan!

Vazilii

Ouch, al kan die taktiek soms nog wel eens goed uitpakken. Vandaag alvast niet

nicklesta

Yes, that's OK, thanks. What happens next will depend on your decisions.

Vazilii

Laatste dag van de eerste week eerste negatieve resultaat behaald en weer uit de top 100 gekukeld. Blijft lastig ;)

Silent Hill

Vandaag een dagje met vermoedelijk 400 identieke teams ? Nummer 9 zal het verschil maken. Of je moet al heel creatief uit de hoek komen.

Vazilii

Nouja, in hoeverre gaan bepaalde 'knechten' voluit of moeten/willen ze zich sparen. Dus er zullen daar al wat variaties te vinden zijn. En sommigen met een wildcard in de mix. De eerste 2 zijn dan wel zo goed als zeker ;)

1 2 ... 14 15 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.