Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 14 15 16 17
Klootje Kriekeljon

My leek Sobrero of Vlasov de beste 9e. Maar heb laf voor de centjes gekozen met Fisher-Black.

pirazzi

Leuk succesje: stijger van de dag! (12de in dagklassement, algemeen nu 400ste.)

Vazilii

Toch beter Vlasov genomen klootje. Ik ging voor soler. Rekende op de tijdrit van z'n leven. Sobrero viel wat tegen.
Lekker pirazzi!

Luke

Voor mij helaas een mindere dag. Cattaneo en Vlasov overwogen en toch niet gespeeld, maar we Rune Herregodts als joker die zijn benen stil hield. Morgen nieuwe ronde nieuwe kansen!

ivo001

Goede dag vandaag voor mij met plekje 35. Weer terug de top 100 in.

Enige verschil met de dagwinnaars was dat ik Castroviejo had ipv Vlasov.

Klootje Kriekeljon

Kep er vrede mee. Vd week wakker worden met Coquard niet gestart niet. ;)

En dan toch wel weer Oliveira en Castroviejo er tussen. Blijft lastig, een tijdrit.

Netjes Pirazzi, doorpakken nou.

pirazzi

Thnx, komt natuurlijk ook doordat ik maandag 28 augustus vergat het team te wijzigen.

Klootje Kriekeljon

Probeer deze Vuelta zo min mogelijk te wisselen aan mijn 1e keuze. Deze week toch 2 x goed weggekomen met Navarro en Molard wisselen die vervolgens wel mee waren.

Vazilii

Toen de vlucht weg was dacht ik, ik heb er maar 2 mee. Als ze dan 1 en 2 worden, valt het best mee :)

Klootje Kriekeljon

Niet over klagen :D

ivo001

Ik had eerst nog Caicedoa staan, maar na wat voorbeschouwingen gelezen te hebben had ik hem vervangen voor een ander. Resultaat: niemand mee en weer een 100-tal plekken geduikelt...

Luke

Ik herken het gevoel, ik had last minute ook obv een voorbeschouwing Herrada verwisseld voor Mollema, die gister de benen goed leek te testen. Dit soort veranderingen lijken vaker slecht uit te pakken dan goed. Het overkomt volgens mij iedereen en lijkt bijna inherent een onderdeel van het spel.

Vazilii

Inderdaad. Ik had Thomas nog last minute eruit gewisseld. Dat was dan weer jammer.

BossaJr

Vandaag kan wel eens een heel beslissende rit worden voor het Vueltaspel dit jaar. Liefst 30 renners zijn meer dan 10% geselecteerd vandaag; dat betekent dat de teams heel divers zijn!

https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.php
Zelf ga ik vol op de vlucht; voor mij vooral hopen op 3 donkere paardjes: Rui Costa, Ourselin en Lazkano

VincentK

Of de verschillen groter worden als veel renners een hogere pick-rate hebben dan 10%, vraag ik mij af. Het betekent ook weinig boni en goedkope inkoop.
Volgens mij doet de gem wielerflits deelnemer het vrij aardig. Laten we dat nog een weekje volhouden :-).

Enige nadeel van dit spel is (imo) dat je met een computer en odds en opbrengsten vertaald naar EV’s bijna zeker de concurrentie van vlees en bloed verslaat over drie weken. Ik kan mij niet voorstellen dat niemand het met de PC probeert te spelen, maar veel zullen het er niet zijn. De waarde van het spel is toch toch het plezier waar het garant voor staat. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind het echt een fantastische formule.

Klootje Kriekeljon

Waarom nemen zoveel mensen vandaag Max Poole? Heb ik iets gemist?

Silent Hill

Ja, de voorbeschouwing op Feltet. Ik ken je gevoel, heb al vaak naar keuzes zitten kijken waarvan ik dacht: wtf, hoe komen ze daarbij. Deze Vuelta ook. Na de goede sprint van Askey kozen heel wat vlaggetjes toch voor Watson: Feltet believers. Soler reed nog nooit een goede TT, maar de Feltet ingeving bleek geniaal. Vandaag dus Poole. Nu, vaak zit die redacteur er wél op, dus begrijpelijk dat velen hem volgen. Ik dacht er eens aan om hem elke dag 100% te volgen en zien waar hij zou uitkomen in dit spel, maar het is er (nog) niet van gekomen.

Vandaag m'n team niet kunnen aanpassen, het AK mag ik vergeten.

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Ahh vandaar. Ja dat heb ik ook al eens willen doen. Gewoon eens elke dag de eerste 9 namen overnemen en kijken waar je uitkomt. Maar uiteindelijk speel je dit toch voor je eigen plezier.

Vazilii

De keuze voor Watson eerder was omdat FDJ had aangegeven voor Watson te gaan bij de vlakke sprints. Dat deden ze ook, maar hij bakte er uiteindelijk niet veel van. Beter hadden ze ook daar voor Askey gegaan me dunkt.

pirazzi

De voorbeschouwing op Feltet zit er ook weleens naast, bijvoorbeeld voor Montreal kwam hij met Wellens als topfavoriet maar die is al uitgevallen.

VincentK

Feltet, is dat die Deense site of is er iets in het Engels wat er op lijkt? Mijn Deens is stukken minder dan mijn Engels.

pirazzi

Ja Deens. Bij Chrome kun je het vertalen naar het Nederlands maar er is altijd wel een alinea in het artikel die onvertaald blijft.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Nou Klootje, dicht bij de top 10. Nog even doorzetten en een demarrage op het juiste moment :)
Mijn keuzes de laatste etappes pakten te vaak verkeerd uit. Kans op een vlaggetje is weer verkeken. Behoudens een aantal lucky dark horse strikes.

Klootje Kriekeljon

Thanks, dat vlaggetje moet er nu echt eens een keer komen.

Was hier eigenlijk ook een weekje met een paar slechte ochtendwissels (toch weer gewoon doen he). Had zelfs Jimmy Janssens er nog uit gehaald die ene rit. Gister was dan weer een leuk goedmakertje. Interview met Pelayo Sanchez gevonden, na de Angliru. Woont aan de voet, hij was helemaal enthousiast van alle steun toeschouwers.. en de rit van gister zou nog een keer door de regio gaan. Leverde weinig geld op, maar veel voldoening. Kende de hombre niet.

Laatst gewijzigd
ivo001

Vandaag 7 van mijn renners mee, enkel Roglic en Almeida niet. Eigenlijk ook stom dat ik die koos naast 7 vluchtkandidaten.

1 2 ... 14 15 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.