Ik herken het gevoel, ik had last minute ook obv een voorbeschouwing Herrada verwisseld voor Mollema, die gister de benen goed leek te testen. Dit soort veranderingen lijken vaker slecht uit te pakken dan goed. Het overkomt volgens mij iedereen en lijkt bijna inherent een onderdeel van het spel.
Vandaag kan wel eens een heel beslissende rit worden voor het Vueltaspel dit jaar. Liefst 30 renners zijn meer dan 10% geselecteerd vandaag; dat betekent dat de teams heel divers zijn!
https://www.cyclingmaster.nl/livescreen.php
Zelf ga ik vol op de vlucht; voor mij vooral hopen op 3 donkere paardjes: Rui Costa, Ourselin en Lazkano
Of de verschillen groter worden als veel renners een hogere pick-rate hebben dan 10%, vraag ik mij af. Het betekent ook weinig boni en goedkope inkoop.
Volgens mij doet de gem wielerflits deelnemer het vrij aardig. Laten we dat nog een weekje volhouden :-).
Enige nadeel van dit spel is (imo) dat je met een computer en odds en opbrengsten vertaald naar EV’s bijna zeker de concurrentie van vlees en bloed verslaat over drie weken. Ik kan mij niet voorstellen dat niemand het met de PC probeert te spelen, maar veel zullen het er niet zijn. De waarde van het spel is toch toch het plezier waar het garant voor staat. Ik heb het al eens eerder gezegd, maar ik vind het echt een fantastische formule.
Ja, de voorbeschouwing op Feltet. Ik ken je gevoel, heb al vaak naar keuzes zitten kijken waarvan ik dacht: wtf, hoe komen ze daarbij. Deze Vuelta ook. Na de goede sprint van Askey kozen heel wat vlaggetjes toch voor Watson: Feltet believers. Soler reed nog nooit een goede TT, maar de Feltet ingeving bleek geniaal. Vandaag dus Poole. Nu, vaak zit die redacteur er wél op, dus begrijpelijk dat velen hem volgen. Ik dacht er eens aan om hem elke dag 100% te volgen en zien waar hij zou uitkomen in dit spel, maar het is er (nog) niet van gekomen.
Vandaag m'n team niet kunnen aanpassen, het AK mag ik vergeten.
Thanks, dat vlaggetje moet er nu echt eens een keer komen.
Was hier eigenlijk ook een weekje met een paar slechte ochtendwissels (toch weer gewoon doen he). Had zelfs Jimmy Janssens er nog uit gehaald die ene rit. Gister was dan weer een leuk goedmakertje. Interview met Pelayo Sanchez gevonden, na de Angliru. Woont aan de voet, hij was helemaal enthousiast van alle steun toeschouwers.. en de rit van gister zou nog een keer door de regio gaan. Leverde weinig geld op, maar veel voldoening. Kende de hombre niet.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.