Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 15 16 17 18 »
Corné .

Mooi dat we toch nog een leuk aantal te pakken hebben.

Succes allen!

pirazzi

Ja, geen Quinten Hermans is net het verschil met dagwinnaar Uncle B.

Wielerflits op plaats 2 in het subleagueklassement.

Vazilii

Goed gescoord zo pirazzi.

Mijn dark horse Pellizari zat nog in dat groepje vooruit op het eind. Maar helaas buiten de punten gevallen.

Klootje Kriekeljon

Mooi begin Pirazzi!

pirazzi

🇮🇹 Thnx, nog 20 etappes. 🤓

Silent Hill

Top 10 in de subleague zit er voor mij mathematisch nog steeds in. Daar stopt het ook 😂

 

Laatst gewijzigd
Vazilii

Haha, we zitten nog niet eens op een derde, dus kan nog alle kanten op. Zeker bij zo'n etappe als vandaag kan het weer flink opgeschud worden.

Silent Hill

Wel, op voorhand had ik getekend voor een plaats vóór Sastre's Apostelen. Al had ik me daar net iets anders bij voorgesteld.

Maar klopt: 1 keer mee in de goede vlucht en we doen weer mee !

pirazzi

Pogacar 18de, toch 577 x gekozen dus misschien valt de schade mee.

Vazilii

Ik was blij dat Piccolo nog even voor het peloton uit ging op het einde 😄

pirazzi

Soms heb je wat aan voorbeschouwingen, soms ook niet.

Klootje Kriekeljon

Jammer Pirazzi. 

Ik heb last minute alles omgegooid en ben er flink voor beloond zie ik net. 

pirazzi

👍Kriekeljon! Het valt nog mee, 91 plaatsen beter dan de daler van de dag en nog 7de in WF subleague.

Vazilii

Ja er zijn wat rollen omgedraaid vandaag haha. Gegokt en verloren hier. Zo gaat dat.

Klootje Kriekeljon

Het is weer lastig deze Giro. Zie je maar eens te onderscheiden met andere aanvallers die dan ook echt een kans maken. In dit zwakke veld. 

 

Had vanmorgen zoiets van: wat nou als andere ploegen Pogacar geen rust gunnen deze Giro? En misschien rijden sommige ploegen zelfs rond met het idee, wat nou als we hem evt. kunnen vermoeien... betekent dat iets voor zijn vorm in een mogelijke Tourstart? Nou begrijp ik volgens mij dat UAE er zelf gewoon voor gereden heeft. Maar toch.

Die voorbeschouwingen zijn soms onterecht eenduidig. Kan heel misleidend zijn. 

Laatst gewijzigd
Vazilii

Ja kan misleidend zijn .Je moet ze ook niet blind overnemen. Meer om ideeen op te doen en dan wat je er zelf van denkt. Wat evengoed fout kan zijn 😄

1 2 ... 15 16 17 18 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.