Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 18 19 20 21
Klootje Kriekeljon

Basso is een beest. Dat kan je minimaal 1x per jaar vaststellen. :D

Wat ga je doen Sven? All-in of consolideren morgen? Lastig die tijdritten altijd.

BossaJr
Vazilii
Word lastig Sven, of je weet nog iets miraculeus uit de hoge te toveren. Voor Basso kan dit niet me...

Het kan zeker nog fout gaan hoor! Verschillen zijn opvallend klein dit spel; ik kan me ook spellen herinneren dan was er in het laatste weekend al 2+ miljoen verschil tussen de #2 en de #11, en soms wel 4+ miljoen verschil tussen de #1 en de #11. Nu is het verschil slechts 6 ton tussen de #2 en #11, dus ben er zeker niet gerust op.

Maar ik ga geen gekke dingen doen: ik heb bijna altijd wel een darkhorse bij tijdritten, maar ik ga me inhouden morgen. Top 10 is het belangrijkste: zou mooi zijn om voor de eerste keer een Frans vlaggetje te halen op Cyclingmaster!


Klootje Kriekeljon

Dan heb je een nog mooier rijtje. En dan kan je eindelijk de Bastille bestormen.

BossaJr

Ik kon het niet laten om toch nog even een gokje te doen. Alles of niets met Enric Mas. 

De enige andere speler in de top 100 met Enric Mas vandaag in het team is nr. 94 en die heeft zijn team vergeten te maken :-)

Laatst gewijzigd
Vazilii

Hm Mas? Hij is wel wat beter in vorm gekomen nu. Als hij nog voor top 10 plekje vocht, zag ik het allicht gebeuren. Maar jij hebt het meestal een stuk vaker bij het juiste eind dan ik, dus waarom niet ;)

pirazzi

Opmerkelijk dat niemand Harold Tejada gekozen heeft.

Vazilii

Tejada had ik ook niet echt overwogen.

Gefeliciteerd met 3es AK en het Franse vlaggetje Bossa! Alle prijzen binnen, kan je met pensioen :)

Laatst gewijzigd
SvenVDB

Hier jammer genoeg geen top10. In de tijdrit nog twee gokjes gedaan met De Plus en Powless, maar dit was helaas niet voldoende. 39e plaats.

Proficiat Bossa!

BossaJr

Dank en jammer dat je het vlaggetje misloopt! Mas was dus toch een te grote gok.. Van de andere kant, zelfs al had ik vandaag Harold Tejada gehad ipv Mas, ik had PatLefevereFanN1 niet meer bijgehaald voor de eindzege.

jappe666

Het was bibberen tot het einde, maar ik heb ook m'n vlaggetje beet.
Ik dacht het in rit 17 helemaal kwijtgespeeld te zijn door van 14 naar 44 te zakken ondanks de 9de plaats voor dark horse Jegat, maar uiteindelijk rit per rit toch nog kunnen opschuiven, om gisteren ultiem nog van 10 naar 8e te springen.
En het stond inderdaad allemaal zo kort bij elkaar, dat ik zelfs nog bibberde ondanks dat ik de volledige top-6 had, dus ontzettend opgelucht toen ik uiteindelijk de eindstand zag staan.

En congrats Bossa, jouw trackrecord is al helemaal gekkenwerk!
Het heeft bij mij enkele jaren geduurd voor ik de tactische gedachtenkronkels had doorgrond, maar de laatste edities zit ik toch steeds vaker in de voorhoede, dus hopelijk kan ik op jacht naar nog vlaggetjes.

Vazilii

Subleague weer aangemaakt voor de Vuelta

Wielerflits met ww: WF

VincentK
Vazilii
Subleague weer aangemaakt voor de Vuelta Wielerflits met ww: WF

Ik probeer het weer een keer. Moet wel tijd hebben tijdens dit -erg leuke- spel.

Voorlopig eindig ik bij de eerste twee in onze subleague, zie ik :)

Vazilii

Mooi, proberen begint het mee ;)

Vazilii

Deadline voor de 1e etappe is 17u23, dus het kan nog makkelijk

ivo001

Ik ga vandaag maar vol voor de aanval. Had eerst een stuk of 7 AK mannen staan, maar ik zie eigenlijk niet zo goed wie een vlucht zou willen gaan controleren.

ivo001

Gegokt en verloren lijkt het al met zo'n kleine matige kopgroep.

Vazilii

Gall en Riccitello redden nog de eer voor je. 

Klootje Kriekeljon

Ik had 8 paarden er 2 mee. Kutspel. ;)

ivo001
Vazilii
Gall en Riccitello redden nog de eer voor je. 

Dat is dan nog een meevaller inderdaad, het had veel erger gekund. 

BossaJr

Etappe 4 was voor mij een beetje een drama dag; alle twijfelgevallen pakten verkeerd uit (Yates vs Almeida; Riccitello vs Woods; Mas vs C. Rodriguez). Maar gelukkig gaat voor m'n gevoel de Vuelta bij Cyclingmaster vanaf etappe 6 pas echt beginnen! Het verschil in de subleague tussen de #1 (Keessie) en de huidige nummer laatst (hjonge) is 4 miljoen. Met een paar goede (of slechte) keuzes in vluchteretappes kun je zo'n gat zonder probleem dichten.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Mooi dat ik gister dark horse Sivakov er nog inklikte. Anderzijds Carapaz er weer uitgehaald, dus dat schoot weer niet op 😄

SvenVDB

Hier loopt het ook nog voor geen meter, telkens de verkeerde vluchters kiezen. Het wordt tijd om er eens pal op te zitten.

ivo001

Ik had er deze keer 4 mee, maar zwart paart Leemrijze werd 21e, en Frigo reed zich leeg voor Bennett.

Hermans en Narvaez leverden wel, maar die waren toch veel gekozen.

Klootje Kriekeljon

5 mee hier en nog viel het tegen. Sws al tijdje dagzege als doel maar het valt eigenlijk nooit echt helemaal goed hier uiteindelijk. Kan behoorlijk frustrerend worden af en toe. In de Giro had ik ook een dag, als die ontsnapping vooruit gebleven was.. amai.

Vazilii

Denken dat het grote kans is op de vlucht die weg blijft, maar toch AK mannen opstellen. Naja, gelukkig niet al teveel pijn, daar de meerderheid min of meer hetzelfde deed.

Konrad hier trouwens nog atijd niet doorgestreept in de selectie lijst. nu wel

Laatst gewijzigd
1 2 ... 18 19 20 21

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.