Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 25 26 27 28
BossaJr
pirazzi
Oké, fideel. Heb net mijn selectie voor etappe 4 klaar en daar staat onder: "Deel uw selectie op Wha...

Ik gebruik dat dagelijks. Vroeger deelde ik altijd mijn team in whatsapp-groep van de subleague middels screenshots. Dit was erg omslachtig. Nu deel ik het middels die knop & gaat stuk sneller; plus het kost veel minder data.

De selectie vooraf delen is handig, om bv nog e.e.a. te overleggen in de subleague.

Klootje Kriekeljon

Is er een whatsapp-groep?

pirazzi

We kunnen een mail sturen naar Gérard Hoeberigs, het adres staat op de site.

Vazilii
Klootje Kriekeljon
Is er een whatsapp-groep?

Ik ga er vanuit dat er een zelfgemaakte Whatsapp groep wordt bedoeld. Als je met vrienden een subpoule hebt ofzo, waar je het mee zou willen delen vooraf

Vazilii
pirazzi
We kunnen een mail sturen naar Gérard Hoeberigs, het adres staat op de site.

BossaJr is dezelfde persoon hier

pirazzi

Ja dat weet ik, hij heeft nu een andere nickname met Carapaz erin, voorheen Sastre.

pirazzi

Roglic helemaal vergeten, hij rijdt tot nu toe ook onopvallend.

Vazilii

Ja geen idee wat van hem te verwachten op het moment eigenlijk

Silent Hill

De Gladiatori zitten in de flow 😊

Vazilii

Ahja het zat een paar keer mee. Een paar faal opstellingen later en je hebt weer het nakijken 😄

pirazzi

Zoals Wout van Aert kiezen vandaag. Ik zag hem bidons halen, die gaat dus niet meesprinten.

Vazilii

Als Mathieu vooruit blijft zeker niet haha

Silent Hill

Als subleague hebben we iets fout gedaan vandaag: slecht 3 deelnemers bij de eerste 400, en maar liefst 9 (!!) +1000.

Tijd voor een rustdag 😊

Vazilii

Ja het was een slechte dag. Vond het wel een vluchtwaardige etappe, maar dacht dat Visma het hard zou maken waardoor het allemaal alsnog zou worden ingerekend. Naja, zo gaan die dingen. Even bijtanken morgen.

ivo001

Ik had er 6 in de kopgroep inclusief zwart paard Lutaenko, maar alleen Healy wist vooruit te blijven :(

Klootje Kriekeljon

Blijft toch bijzonder spel. Ene dag denk je het goed gedaan te hebben, maar mis je de nummer 5 ofzo en ben je 600e. En dan de andere dag (vandaag) wilde ik nog klaagzang plaatsen over het falen van de dagopstelling en ben je met 2 renners in de kopgroep 168e. Ongelofelijk. 

Silent Hill

Dat is inderdaad wel opvallend. Een grijs paardje helpt iets, natuurlijk.

Het winnend team is trouwens geschift. Hoe voorspel je het ? Dat moet kicken zijn als je je gekozen renners een voor een vooraan ziet rijden. 

Klootje Kriekeljon
Silent Hill
Dat is inderdaad wel opvallend. Een grijs paardje helpt iets, natuurlijk. Het winnend team is trouwe...

Mooi rijtje idd. Ik dacht in de Giro zo'n dag te krijgen, maar de kopgroep werd teruggepakt. Dagwinnaar is eigenlijk wel het grote doel, na het 1e vlaggetje.

Vazilii

Vandaag weer eens een goede dag met 6 man mee in de vlucht van 10. Maar Silent Hill had het beste zwarte paard van stal.

Silent Hill

Ik had je team al opgemerkt tijdens de rit zelf. Al bibberend. Maar kijk, een zwart paardje als winnaar, goed voor een boost van 1,5M. 

Hopelijk houden we het vol. Tussen al die bekertjes, sterretjes en vlagjes.

pirazzi

De negen meest gekozen renners heb ik in mijn selectie (hjonge1). Waarschijnlijk niet gunstig want geen grijs of zwart paard ertussen.

ivo001

Ik heb Roglic ingeruild voor Arensman. Dus 9 uit de bovenste 10

pirazzi

Gladiatori wint in onze subleague etappe 12,  DK 21ste. Zelf tweede, DK 35ste.

Klootje Kriekeljon

Volhouden en blijven gaan, mannen. Dan doe ik afstopwerk in  de bus.

Silent Hill

Morgen wordt weer een van de leukere dagen in Cyclingmaster. Hopelijk zeg ik dat morgenavond ook nog 😂

Laatst gewijzigd
1 2 ... 25 26 27 28

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.