Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 25 26 27 28
Klootje Kriekeljon

Prachtige afsluiter Vazilli. Gefeliciteerd met je vlaggetje, mooi resultaat.

ivo001

.

Laatst gewijzigd
ivo001

Me laten verleiden door de previews om toch voor Milan en consorten te faan ipv de puncheurs die ik eerst had.

Helaas net uit de top 100 gevallen.

Gefeliciteerd @Vazilii, top gespeeld 

Luke

Vuelta poule, ww: WF

pirazzi

👍

BossaJr

De renners zijn beprijsd nu, dus er kunnen weer teams gemaakt worden. 👍

Vazilii

Mooi, gaan we proberen in de buurt van een spaans vlaggetje te komen. Vuelta toch vaak wat lastiger meen ik.

Klootje Kriekeljon
Vazilii
Mooi, gaan we proberen in de buurt van een spaans vlaggetje te komen. Vuelta toch vaak wat lastiger...

Thor Hushovd altijd opstellen, Vazilli. Geen dank. 

Vazilii

Thor toch maar niet gedaan

Vazilii

Slechte start alvast

BossaJr
Vazilii
Slechte start alvast

Dit was ook wel een vrij random etappeuitslag wat mij betreft. Ik had Ivan Garcia Cortina niet in de top 5 vandaag verwacht; of dat Coquard voor ploeggenoot Aniolkowski zou finishen, terwijl Van Uden en Zingle het laten afweten.

pirazzi

Stoel is dagwinnaar vandaag in de Vuelta, gefeliciteerd!

Vazilii

Netjes ja. Gaudu niet direkt voorin verwacht. Bernal zat ik ook al mis mee

BossaJr

Gaudu had ik ook niet verwacht inderdaad. Beetje matige start van de Wielerflits-subleague. Alleen Stoel en Rahim (aka LottoNL-Jumbo-Visma|LAB Supporter) in de top 200 van het Algemeen Klassement.

Klootje Kriekeljon
BossaJr
Gaudu had ik ook niet verwacht inderdaad. Beetje matige start van de Wielerflits-subleague. Alleen S...

Het kan verschillen haha. Ik ben wel blij met mijn start. 

Gefelicteerd met de dagoverwinning Stoel! Nou niet aan je poten laten zagen.

pirazzi

Volgens de livescreen is uitvaller Zingle 35x gekozen voor etappe 3, Arcas en G. Martin 1x.

Vazilii

Gaudu verrast me weer. Doet ie goed. Dramatische score word dit

Klootje Kriekeljon

Heb zelf eerlijk gezegd helemaal niet goed gekeken, maar beetje voorbeschouwingen gespiekt... maar was dit een gevalletje Vuelta weer lekker duidelijk met de profielen? Zo te zien had iedereen op een sprint gerekend.. met de sterkere sprinters.

pirazzi

Bij Scorito had ik Gaudu wel opgesteld, Bernal niet. Wel tevreden met Buitrago. Philipsen had ik niet verwacht.

Vazilii

Sprinter Gaudu gaat me geen derde keer verrassen ! Nouja, als hij maar meer dan 8 plekken voor Jonas eindigt zit ie in het rood. Dus top 10 misschien niet nodig, maar ik gok er toch maar op.

ivo001

Lijkt erop dat er geen sprinters gelost zijn op de grote bergen, en dat het een reguliere massasprint wordt.

Daar is mijn selectie niet echt op afgestemd...

Vazilii

Een zo goed als volledig peloton was verre van ideaal

pirazzi

Markt sluit op donderdag 28 augustus om 12:45 uur. Dus voor morgen (de ploegentijdrit) hoef je geen team te maken.

Klootje Kriekeljon

Gister geluk met de loterij, vandaag (achteraf makkelijk natuurlijk) verbaasd over het weinige aantal teams dat voor een vlucht ging. 

pirazzi

Zo te zien in onze subleague alleen Vazilii. Etappe 7.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 25 26 27 28

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.