Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 8 ... 16 17
Silent Hill

Wat een leuk clubhuis is het geworden. Thx daarvoor, Vazilii. De grijze Lampaardjes starten met een miljoentje voorsprong. Terecht, mooie/moedige keuze in dit sterk TT-veld.

Klootje Kriekeljon

Ja prima gespeeld met je Lampie.

Hoe upgrade je je account dan? En kosta?

Vazilii

'@klootje, je kan het vinden onder Standen->Cyclingmaster Club
Voor 5 euro kan je van een subpoule een Club maken voor 3 Grote Rondes. Daarmee kan je ook 3 leden van de subleague premium geven. Ik heb die in dit geval aan de laatste 3 winnaars van de Wielerflits subpoule toegewezen, dus jij hebt nu dus al premium voor 3 GR's
Verder kon je extra premium bijnemen voor 1 euro per account, maar dat vond ik een beetje te gek worden op eigen rekening ;) Als er liefhebbers voor premium zijn en die euro naar mij willen sturen, PM me maar. Zal dan vragen of dat nog meegenomen kan worden met de huidige Club account.
Afijn, als statistiekjes fanaat vind ik dit wel geinig erbij

Klootje Kriekeljon

Ow das tof van je, thanks!

Heel tof die statistieken.

Vazilii

Dainese gewisseld na z'n val gister, maar leek er niet veel last van te hebben iig. 250k gewisseld helaas
En Ewan blijkt meer een dure gok. Laat het lopen als de kans verkeken is. Maar ja, toch een top 3 kandidaat.

King Kelly

Helemaal mee eens, Ewan is top-3 kandidaat. Werd vandaag weer gehinderd .... Ik verwacht hem dinsdag vooraan.

Luke

Twee keer verkeerd gegokt in het wie zal ik kiezen "Dainese of Danny" dilemma, maar met mij hebben veel dezelfde keuze gemaakt. Sprintetappes blijft moeilijk, er is een beperkte groep om uit te kiezen en ze pakken veel punten.

ivo001

Ik had Sagan overgeslagen.

Eerste etappe was ook lekker, halfuurtje voor de start Lampaert ingewisseld voor G Thomas omdat ik dacht dat hij jusit met zijn starttijd de meeste hinder zou hebben van het weer.

Vazilii

Nou positief scoren was al heel wat deze etappe.
Van Aert uit de selectie laten vanwege z'n bijna 7 mil waarde inmiddels, bleek een goede keuze. Had hij gewonnen was het natuurlijk anders geweest.
Taco, Stuyven en Walscheid hebben mijn dag gered.

BossaJr

Vandaag interessante dag... vluchters, klassements of mix team? Nog even getwijfeld of ik Pogacar bv doe met vluchters, maar uiteindelijk gekozen voor 9 vluchters voor vandaag.

Mijn team voor vandaag:

naam renner ploeg waarde
Bauke Mollema Trek - Segafredo 2.743.054
Lennard Kämna BORA - hansgrohe 2.205.276
Maximilian Schachmann BORA - hansgrohe 1.908.980
Alexey Lutsenko Astana Qazaqstan Team 1.837.730
Bob Jungels AG2R Citroën Team 1.547.562
Pierre Latour TotalEnergies 1.177.638
Franck Bonnamour B&B Hotels - KTM 1.102.638
Brent Van Moer Lotto Soudal 735.092
Dylan Van Baarle INEOS Grenadiers 735.092

Laatst gewijzigd
ivo001

Je hebt in ieder geval het juiste Bora duo!
Ik heb Ciccone en Teuns voorin nu.

pirazzi

3 minuten is niet veel voor de kopgroep met nog ruim 40 km te gaan.

ivo001

Gegokt en verloren, een goede klassering is nu definitief uit zicht en een jaarklassement ook. Dan maar de focus op een etappezege.

Vazilii

Zag er toch niet veel van een vlucht vooruit blijven op die klim, maar alsnog geen al te beste score deze keer.

Als je nu al snel een keer een dagklapper maakt met juiste dark horses, doe je ook gelijk weer voor ak mee.

Klootje Kriekeljon

Manege vullen en dagzeges. Kriekwakwou.

Vazilii

Alles op de vlucht vandaag
Let's roll the dice

Edit: bad roll :D

Laatst gewijzigd
pirazzi

LuukGoverde van Wielerflits is dagwinnaar! Zelf werd ik 255 maar sta nu 5de algemeen, ongekend!

Laatst gewijzigd
Klootje Kriekeljon

Vasthouden Pirazzi.

Vazilii

Goed bezig!

LuukGoverde

Dacht gedurende de etappe wat te veel op een vlucht gegokt te hebben, maar pakte toch mooi uit!

pirazzi

Michael Woods gevallen dus die gaat geen top 15 rijden deze etappe. Maar die is heel vaak gekozen dus dat maakt het verschil niet.

Vazilii

Moet je hopen op een goede dag van Bonnamour

Luke

LuukGoverde lekker bezig tot nu toe, eerste deelname? Het is dit jaar niet eenvoudig en ik zak al 8 etappes op rij verder het klassement uit.

LuukGoverde

'@Luke Voor mij de eerste keer dat ik deze opzet speel ja. Speel normaal eigenlijk alleen Scorito, dus ben nog een beetje aan het zoeken naar wat nu de juiste tactiek is. Maar tot nu toe gaat het niet onaardig!

Luke

De taktiek is hetzelfde, alleen hier heb je alle vrijheid om te kiezen wie je wilt. Tot nu weet je goed het dagelijkse scenario te voorspellen.

1 2 ... 8 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.