Cyclingmaster wielerflits poule

1 2 ... 9 ... 16 17
Mapei

5 bij de beste 10 vandaag!
En gestegen naar de 6de plaats.
Na een 12e plaats in de giro is de vorm nog steeds goed.

Vazilii

Ja netjes Mapei
Ik had er 4 in de top 11. Die leverden alleen een stuk minder op dan die van jou
Ook Boulangerie de top 10 ingefietst

pirazzi

Zonder die acrie van de klimaatactivisten had Bettiol misschien gewonnen. Of dan toch ook Cort?

pirazzi

Van 27 naar 9, omdat ik Roglic niet gekozen had vooral.

Vazilii

Ja die min 2 ton mocht ik wel afrekenen. Achja ;)

Klootje Kriekeljon

Hopelijk vandaag wat meer geluk dat de kopgroep vooruit blijft.

Klootje Kriekeljon

3 maal is scheepsrecht. 5e daguitslag.

Vazilii

Dat is er weer een voor op het Memorabele prestaties lijstje

Vazilii

6 man mee in de vlucht. Nu moeten ze alleen nog wel vooraan die vlucht finishen uiteraard :D

pirazzi

Last minute wisselen zou ik niet meer moeten doen, Matthews geruild voor Bagioli.

Laatst gewijzigd
Vazilii

Dat was nu wel een heel pijnlijke last minute wissel pirazzi

pirazzi

Ja, maar nu heb ik in elk geval niet meer de druk om een top 10 plaats te verdedigen, dat speelt wel wat lekkerder.

Luke

Een dramatische last minute wissel is de charme van het spel, aangezien een gouden wissel zelden gebeurt.

jsprunk

2e dagzege deze Tour :)

Vazilii

Doe je goed Sprunk. En weer terug in de top 10

Vazilii

JAN's team is de Stijger van de dag en een 4e stek in DK. Netjes met dark horse Hugo Houle in de selectie.
Luuk springt de top 10 weer binnen. Hoe dan ook al een mooie Ronde voor een CM debutant.

pirazzi

Lampaert niet kiezen in de tijdrit pakt alvast goed uit.

jsprunk

Mollema wel kiezen ook :)
Eerste plek vastgehouden, dus nog 1 dagje te gaan met een kleine 300k voorsprong.

pirazzi

Mooi, maar je bent geen lid van de subleague? Bizzie de Bij wel met de dagwinst!

Silent Hill

Mooi hoor. Diepe buiging.

Zelf een totale off Tour. Waar in de Giro alles lukte, zat het nu van dag 1 al tegen. Dan ga je onmogelijke dingen proberen ...

Advies voor de Vuelta: rustig verder spelen.

Vazilii

Mooie dagzege voor Bizzie ja.
Spannend Sprunk. Dat franse vlaggetje heb je al, dus alleen die Cup telt nu :D
Luuk de debutant ook nog altijd in de race voor de Cup of top 10 vlaggetje. Sowieso knap gespeeld.
Ik had nog een dark horse bet met Leknessund, maar werd slechts 19e. Al zat een top 10 er al niet meer in na m'n inzinking in de Pyreneeën.

Klootje Kriekeljon

Netjes jsprunk. Prachtresultaat sws.

Bizziecle

Volgens mij had ik me wel aangemeld bij de subleague, 2e dagzege dit jaar had er ook 1 in de Giro. In the hall of fame daarmee 🙂

pirazzi

Opvallend dat Sprunk voor de laatste etappe 8 renners heeft geselecteerd.

jsprunk

Dat was geen bewussie.. ik had eerst Lecroq staan en wilde toch "veilig" wisselen naar Pedersen, maar dat is mis gegaan. Grappige is dat ik met Pedersen tekort gekomen was (een lege plek kost 30k, Pedersen had 150k gekost)

1 2 ... 9 ... 16 17

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.