Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 138 ... 273 274
Pantani_83

Nogmaal dank SambaMike. Jij had gelukkig gekozen voor Olij en Cillissen. πŸ‘ŒπŸ»

Peli

Reijnders geel, Sugawara geel en 1-0 voor Volendam, door.....

..... mijn tribunezitter

SambaMike

'@Harry Batistuta

ik moet eerlijk bekennen dat het team wat ik eerder deelde, een random team was wat ik elders voorbij zag komen.

Zelf heb ik Bijlow wel... laten we het er maar op houden dat het een vorm van karma voor mij is. Maar eens met Kvyvit en Peli dat Feyenoord hier ook wel eerder mee had kunnen komen :'(

Don Gielius

Fuck. RIP spel.

R. D.

Het team dat ik eerder deelde was van de tuinman van de buren.

Pantani_83

Mee eens. Het is heel zuur dat het precies vandaag naar buiten is gekomen. Hier natuurlijk ook een heel ander team samengesteld. Succes allemaal met de tweede seizoenshelft!

R. D.

But du Manhoer

HeldS

Hier ook Bijlow. Gelukkig heb ik als reservekeeper Ruiter:).

steven20

Wat een begin. Bijlow out. AZ alledrie m’n mannetjes geel, fantastisch

arjenzvob

Hier ook zwaar in mineur door Bijlow en AZ. Cappie Pavlidis....

Doe je zo je best een mooi team in elkaar te draaien! Zucht...

puntenjager

'@Peli ook mijn tribunespeler.. gaat lekker zo.

Peli

38 punten verdeeld over 3 AZ'ers πŸ˜‘
Bijlow exit, wat me (geschat) zo'n 800 punten zal gaan kosten.

Lekker avondje zo.

Laatst gewijzigd
danusz1986

En Douvikas en van de Streek op de tribune haha

arjenzvob

Seuntjens geel... Wittek geel. Man man man man man.....

Laatst gewijzigd
danusz1986

Haha hier ook Seuntjes geel.

Jonah Deloo

Vaessen stel me deze komende moeilijke periode niet teleur.

R. D.

Wat een mineur zeg.

Aangezien ik best tevreden ben met mijn 457 puntjes vraag ik me toch af hoeveel de rest dan heeft. Maargoed ik sta dan ook op 84.6% terwijl jullie misschien voor bekertjes vechten.

KissMyAce2.0

Haha dramaqueens

rbc1912

Nou. Ik mag niet klagen als ik dat zo allemaal eens lees. De last-minute wissel Unnerstall/Cillessen voor Bijlow/Olij lijkt vooralsnog goed uit te pakken. Ik weet het niet: die gast heeft me vorig jaar ook laten zitten. Ik vertrouw hem niet meer.
Odgaard en Douvikas doen hun werk. Captain Pavlidis brengt niet veel op. Maar die heeft nog krediet van vorige week. Jammer genoeg Lelieveld op de tribune gezet. Dat is dan weer het nadeel van zo'n brede selectie

@RD: hier ook maar 377 vooralsnog hoor. Maar toch gestegen naar 72 algemeen en 1e in de Forumpoule. Nu maar hopen dat Tadič en Van Wolfswinkel zich gedeisd houden morgen. Want die heb ik dus niet

Laatst gewijzigd
Ecko

Hier ook huilie huilie wegens AZ en Bijlow.
Elk nadeel heb ze voordeel: misschien is het relaxter kijken nu een toppositie onhaalbaar lijkt. De focus ligt minder op β€˜mijn’ mannen maar meer op het echte spelletje: een mooie pot voetbal waarbij het eigenlijk niet belangrijk is wie er scoort of de nul houdt. Hoewel, de bal blijft rond en de Coolsingel is nog ver…

RvhC74

Mjijn keuze Unnnerstall en Bijlow toch blij mee dat ik wel een goede keeper over hou. Seuntjes gelukkig op de bank. Douvikas scoort iig. Az viel idd erg tegen.

R. D.

Ik hoop vooral dat Veerman zich vandaag koest houdt, ten eerste omdat ik hoop dat Feyenoord wint maar ook omdat ik hem op de tribune heb gezet. :D

Niels22

Blijft altijd grappig dat mensen dan balen omdat ze een scorende Volendam-verdediger op hun tribune hebben zitten. Het zou pas idioot zijn als je die had opgesteld tegen AZ (basis of bank)

Pantani_83

Ajax met dezelfde elf als vorig week. Hopelijk gaan Wijndal, Klaassen, Kudus (C) en Bergwijn wat punten opleveren vandaag.

Niels22

Hartman ontbreekt ook bij Feyenoord

1 2 ... 138 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.