'@Harry Batistuta
ik moet eerlijk bekennen dat het team wat ik eerder deelde, een random team was wat ik elders voorbij zag komen.
Zelf heb ik Bijlow wel... laten we het er maar op houden dat het een vorm van karma voor mij is. Maar eens met Kvyvit en Peli dat Feyenoord hier ook wel eerder mee had kunnen komen :'(
Nou. Ik mag niet klagen als ik dat zo allemaal eens lees. De last-minute wissel Unnerstall/Cillessen voor Bijlow/Olij lijkt vooralsnog goed uit te pakken. Ik weet het niet: die gast heeft me vorig jaar ook laten zitten. Ik vertrouw hem niet meer.
Odgaard en Douvikas doen hun werk. Captain Pavlidis brengt niet veel op. Maar die heeft nog krediet van vorige week. Jammer genoeg Lelieveld op de tribune gezet. Dat is dan weer het nadeel van zo'n brede selectie
@RD: hier ook maar 377 vooralsnog hoor. Maar toch gestegen naar 72 algemeen en 1e in de Forumpoule. Nu maar hopen dat Tadič en Van Wolfswinkel zich gedeisd houden morgen. Want die heb ik dus niet
Hier ook huilie huilie wegens AZ en Bijlow.
Elk nadeel heb ze voordeel: misschien is het relaxter kijken nu een toppositie onhaalbaar lijkt. De focus ligt minder op ‘mijn’ mannen maar meer op het echte spelletje: een mooie pot voetbal waarbij het eigenlijk niet belangrijk is wie er scoort of de nul houdt. Hoewel, de bal blijft rond en de Coolsingel is nog ver…
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.