Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 666 667 668 669 »
mirkodek

Zechiël blijft gewoon leveren, hier was ik al bang voor 😅

Thijs1986

En Pepi gewoon in de basis, niks aan de hand. Mensen laten zich teveel gek maken door die clownopstellingen van soccernews , VZ e.d. 

Peli
Thijs1986
En Pepi gewoon in de basis, niks aan de hand. Mensen laten zich teveel gek maken door die clownopste...

Ja joh, die vermoedelijke opstellingen moet je gewoon negeren. Hup Pepi!

Thijs1986
Peli
Ja joh, die vermoedelijke opstellingen moet je gewoon negeren. Hup Pepi!

En gewoon weer levert. Prima zo

bdebouwer

Hopelijk pikt captain Til er ook nog eentje mee. 

Benzardi

Ajax -PSV ..................1-2 is mooie uitslag dat zijn toch 128 puntjes die je er gratis bij krijgt. 😁

mirkodek

Blijkbaar komt mijn post over Van Bommel's actie niet door de ballotagecommissie. Hoe dan ook, blij dat Bouwman nog leeft want dat had ook heel anders kunnen aflopen.

T1MM0S
mirkodek
Blijkbaar komt mijn post over Van Bommel's actie niet door de ballotagecommissie. Hoe dan ook, blij...

Aan de ene kant blij genoeg met zijn optreden vanavond voor de rest van de wedstrijden, aan de andere kant had dit donker rood moeten zijn en had hij daarna vervolgens nog een 2e gele kaart kunnen pakken dus hoop dat hij een beetje normaal gaat doen tot aan de winterstop..

mirkodek

Ik ben overigens blij met mn team maar heb dit weekend wel wat belachelijke keuzes gemaakt: Stepanov cap, Pepi en Tengstedt op de bank en Janssen op de tribune.

T1MM0S

Bouwman per ambulance naar het ziekenhuis vervoerd. Zou mij niet verbazen als Ajax het hier niet bij laat en v Bommel uiteindelijk toch nog een aantal weken op de tribune mag gaan zitten.

1 2 ... 666 667 668 669 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.