Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 665 666 667 668
Vergane Glorie

dank voor alle input...

laatste keuze hier...Chavez en Meerdink of schouten en Tolu....Die eerste is veiliger qua speelminuten, maar ligt het plafond niet hoger van de tweede?

Peli
kayke13
En willumsson van groningen, wordt die hier nu ook volledig afgeschreven bij jullie?

Is voor mij überhaupt nooit een optie geweest. 

kayke13
Peli
Is voor mij überhaupt nooit een optie geweest. 

Van bergen dan wel, of is dat te veel van het goede voor 2,5mil?

Rob94

Als ik Edvardsen naar Tengstedt downgrade heb ik de mogelijkheid om ipv Willumsson, Zeefuik voor een Adingra of Tsygankov te gaan. Weet niet waarom, maar 1 van die 2 voelt als een steal voor 2 miljoen. Mede omdat ik in die 1.5 gasten geen vertrouwen heb. 

Of moet ik me er gewoon niet aan gaan branden? 

BobW

Suray + Stepanov of Edvardsen + Van Bommel

Dat is mijn laatste twijfel, iemand advies?

Ecko
kayke13
Houden degene die michut hebben hem in het team ondanks dat niemand weet wat er is?

Ik hou 'm wel, maar het zit me niet lekker. Ik las (op VI) dat hij lang geblesseerd was en ook in de voorbereiding nog geen minuut speelde. Dus mogelijk was ie te vroeg wedstrijdfit geacht 🤔 

Misschien ruil ik hem nog voor het alternatief bij WillemII. Maar ja, dat is wel WillemII.

T1MM0S
kayke13

Als het past dan past het toch? Je kan zien wat hij kan voor dat bedrag.. Waarom zou het teveel van het goede zijn?

Bobby37

Laatste uur, en er nog steeds niet uit hahaha pffff wat een puzzel dit jaar

Sluit niet uit dat ik op het laatste moment toch nog Pepi er weer uit gooi voor Peresic ofzo. Voor 6 miljoen wil ik eigenlijk geen berichten zien dat ie op de bank begint :p

T1MM0S
Bobby37
Laatste uur, en er nog steeds niet uit hahaha pffff wat een puzzel dit jaar Sluit niet uit dat ik op...

Niet lezen dan die berichten, als je een euro krijgt voor elke speler die niet klopt in een verwachte opstelling dan ben je binnen een jaar het mannetje..

PascalT
Desernooo
Nemen jullie spelers van Feyenoord mee? Zechiël is de enige die ik overweeg, alleen gezien het gebre...

Zechiël zeker en Ferri twijfel ik nog over...

pannajunkie

Zechiel eruit voor upgrade achterin chavez+ tengstedt. Kan wel zeggen dat paniek is toegeslagen..

Peli
kayke13

Niet per se om het bedrag, maar inderdaad Van Bergen ook niet. 

Pedaleur

Pff Michut stress hier. Zie geen andere vergelijkbare pion die ik graag wil. Dan zou ik nog een extra poppetje eruit moeten klikken 

kokkie1975

Dank voor alle input allen. Team staat en hopelijk kan ik er de komende 20 minuten nog van afblijven.

Keep: Az en Pec (3,75 milj)

Verd: Ajax, Psv, Az, Pec en Exc. (12,75 milj)

Mid: Psv, Twente, Ajax, Gae, Nec en Exc. (15 milj)

Aanv: Psv, Utr, Az, Twente, Willem2 (16,50 milj) 

T was een hele lastige puzzel deze keer en heb wel wat FOMO spelertjes thuis moeten laten. 

Suc6 all

Peli
Pedaleur
Pff Michut stress hier. Zie geen andere vergelijkbare pion die ik graag wil. Dan zou ik nog een extr...

Stress om je 6e middenvelder. Dat is niet goed hoor 😉

Ullrich

Mijn definitieve team:

GK
Brandenhorst en van Gassel

DEF
Dest, van Rooij, Kuijpers, Schouten, Janssen

MID
Brandt, Til, Zechiël, Chery, van der Werff, Yegosian

ATT
Arokodare, van Bommel, Stepanov, van Bergen, Zeefuik

Op het middenveld zie ik de meeste toppers rondlopen, dus daar heb ik veel in gestoken. Bewust een breed team gekozen.

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained

Normaal ben ik vooral actief op het wielerforum, maar met Topcoach doe ik eigenlijk ook ieder jaar wel mee. Probleem is alleen dat ik meestal na een speelronde of 10 alweer afhaak haha.

Dit jaar heb ik me voorgenomen om het eens het hele seizoen vol te houden. Onder andere vanwege de Scorito Index, die ik toch wat serieuzer wil gaan nemen.

Bij wielrennen weet ik inmiddels wel een beetje hoe de verhoudingen liggen qua budget en verdeling van renners, maar bij Topcoach heb ik daar toch een stuk minder gevoel voor. Uiteraard snap ik dat je uiteindelijk gewoon zoveel mogelijk punten wil en dat aanvallende verdedigers en middenvelders die regelmatig een goal of assist meepakken daarin behoorlijk kunnen helpen.

De eerste rondes ben ik in ieder geval goed doorgekomen en sta ik op 93,6%. Uiteindelijk is dit mijn team geworden:

Keepers (3,5 mio):
Ter Stegen en De Leeuw
Hier bewust voor de goedkope optie gegaan als 2e keeper. Liever 0 punten dan minpunten van een keeper van 1,5 miljoen die vervolgens drie tegengoals krijgt ;)

Verdedigers (14,75 mio):
Caio Henrique, Van Rooij, Dest, Chavez en Janssen

Middenvelders (14 mio):
Klaassen, Zechiel, Chery, Tengstedt, Edvardsen en Van Vianen

Aanvallers (15,75 mio):
Pepi, Bommel, Tolu, Daal en Descotte

Vooralsnog dus tevreden met de start, maar het team inmiddels flink omgegooid. Ben eigenlijk ook wel  benieuwd hoe jullie naar de verdeling en de gemaakte keuzes kijken. Brand vooral los als je er wat van vindt. Iedereen succes!

Pedaleur
Peli
Stress om je 6e middenvelder. Dat is niet goed hoor 😉

Alles tot in de perfectie moet goed staan, heeft me meerdere gouden bekertjes opgeleverd 😉

Peli

TIME'S UP ⏰️

Ter Stegen, Koeman Jr.

Dest, Chavez, Dijkstra, Sampsted, Janssen 

Til, Zechiël, Chery, Klaassen, Tengstedt, Yegoian

Pepi, Meerdink, Stepanov, Kostons, Zeefuik

Peli
Pedaleur
Alles tot in de perfectie moet goed staan, heeft me meerdere gouden bekertjes opgeleverd 😉

Ik snap 'm, dat heeft mij ook aan m'n gouden bekers geholpen.

Maar stress heb ik er nooit door gehad, godzijdank. 

Bobby37

Nou, na een paar keer pepi erin en eruit geklikt te hebben, hem toch maar laten staan.

K: de Busser, Koeman

V: Dest, Caio, Chavez, Sampsted, Soualhia

M: Til, Chery, Klaassen, Edvardsen, Koopmeiners, Weidmann

A: Pepi, Bommel, Stepanov, Daal, Willumson

Thijs1986

De Busser - Koeman Jr

Geertruida - Zagre - Sampsted - Martes - Janssen

Til - Brandt - Zechiel - Tengstedt - Vd Werff - Weidmann

Pepi - Meerdink - Stepanov - Van Bergen - Zeefuik

Succes allemaal

T1MM0S
TourDeFranceUnchained
Normaal ben ik vooral actief op het wielerforum, maar met Topcoach doe ik eigenlijk ook ieder jaar w...

Ik denk dat als je alles meedoet ipv alleen de eerste 10 rondes je gewoon een team hebt staan waar je toch zeker in de top 90% mee zou moeten doen, of wat je doel ook is voor de index. 

Thijs1986
Peli
TIME'S UP ⏰️ Ter Stegen, Koeman Jr. Dest, Chavez, Dijkstra, Sampsted, Janssen  Til, Zechiël, Chery,...

Lekker team. top

Peli
Thijs1986
Lekker team. top

Thanks. Al zie ik tot nu toe alleen maar hele aardige teams voorbijkomen. En zowaar best wat variatie nog, op de usual suspects na dan.

1 2 ... 665 666 667 668

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.