Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 665 666 667 668 »
Thijs1986
Peli
Thanks. Al zie ik tot nu toe alleen maar hele aardige teams voorbijkomen. En zowaar best wat variati...

valt me ook op de variatie als ik even in de app kijk bovenin en in subleagues. wel of geen utrecht , wel of geen nec. leuke verschillen. is wel wat ander dan een middenveld til - veerman-taylor-steijn van 2 jaar terug wat iedereen had. 

Mollemaaktmenietuit

Kovar, Koeman Jr.

Dest, Chavez, Sampsted, Kuipers, Janssen 

Til, Zechiël, Chery, Klaassen, Edvardsen, Michut

Pepi, Trenskow, Stepanov, Daal, Zeefuik

Leuk dat ondanks het delen onderling er toch mooie variatie zit in de teams. Op naar een mooi seizoen! 🏆 

Mollemaaktmenietuit

Kovar, Koeman Jr.

Dest, Chavez, Sampsted, Kuipers, Janssen 

Til, Zechiël, Chery, Klaassen, Edvardsen, Michut

Pepi, Trenskow, Stepanov, Daal, Zeefuik

Leuk dat ondanks het delen onderling er toch mooie variatie zit in de teams. Op naar een mooi seizoen! 🏆 

T1MM0S

Nou, here we go.. 

Keepers: De Busser + Van Gassel

Verdediging: Chavez, Dijkstra, Dest + Janssen en Soualhia

Middenveld: Tengstedt, Til, Zechiël, Klaassen, Taha en Vd Werff

Aanval: Pepi, Van Bommel, Arokodare, Daal en Zonneveld 

Zonneveld zorgt in ieder geval alvast voor de eerste extra punten op de bank 🥳

Laatst gewijzigd
Benzardi

Deze 18 Knoestige noppenbijters hebben de selectie van het kleine clubje " De Duracelli's" gehaald.  

Ter Stegen, Koeman Jr.

Dest, Chavez, Nijstad, Bouwman, Berkhout

Til, Zechiël, Chery, Brandt, Kwakman, van Vianen

Pepi, Meerdink, Rots, Brouwer, Thorsteinsson

Vergane Glorie

Nou, dit is mijn team!

Keepers: Ter Stegen en Koeman (had heel lang De Busser en Van Gassel, maar verwacht dat Ajax meer wint 

Verdedigers: Dest (no-brainer), Schouten, Kuipers, Janssen, Sampsted. (weinig op ingezet, maar het klopte idealiter wel)

Middelveld: Klaassen (geen concurrentie), Til, Chery (met frisse tegenzin), Edvardsen, Yegoian, Zechiel (kan hen allemaal opstellen als basisspeler)

Aanval: pepi (vanwege superrondes), Stepanov, Daal, Tolu, Zeefuik (werd niet gelukkig van Meerdink en van bommel is mijn fomo).

Veel plezier allen.

Valvuillerdemoz

Team FC Xavi is er klaar voor:

Keep:

Ter Stegen

Van Gassel

Achterin:

Chaves, Schouten, Pröpper, Obispo, Widell

Midden:

Brands, Berghuis, Til, Valente, Kwakman, El Arguioui

Spitsen:

Arokodare, Pepi, van Bommel, Stepanov, Thorsteinson

Starten met 2066 punten op 81,2 % Vamos! En succes in de competitie! 

mirkodek
TourDeFranceUnchained
Normaal ben ik vooral actief op het wielerforum, maar met Topcoach doe ik eigenlijk ook ieder jaar w...

Lekker teampie hoor! Hopelijk blijft Ter Stegen fit voor je ;-)

Walikski

Was mooi om de voorbeschouwing zo mee te lezen. Was er nog een subleague vrij om deel te nemen? Hoor het graag 

GoudenSchoen

Succes allen!

Keep:

De Busser

Koeman jr 

Achterin:

Dijkstra, Dest, Sampsted, Kuipers en Janssen 

Midden:

Klaassen, Til, Zechiel, Edwardsen, Chery, Michut

Spitsen:

Pepi, van Bommel, Van Bergen, Trenskow en Daal

Starten op 87,6% - Lets go!

Blaagstra

Mooie equipes hoor! Zonneveld levert gelijk, toch momenteel logischer optie dan de 1,5mln groninger of fortunees? De lastigste knoop was vermoedelijk algemeen, maar zeker bij deze coach Mr. 1-0 Koopkapsel/Meerdink of Pre-Cultheld ToeToeToeTolu/1,5 middenvelder als Weidman. We gaan t zien, suc6 allen

TourDeFranceUnchained
mirkodek
Lekker teampie hoor! Hopelijk blijft Ter Stegen fit voor je ;-)

Thanks (ook T1MMOS)! Jaa dat is inderdaad een beetje risicovol, anders is het waarschijnlijk elke week een 0 punter. Voor mijn gevoel had ik rekening gehouden met reserves bij de veldspelers maar vond ik de doelmannen erg duur. Zie dat veel teams, ook die van de podcast heren, toch wel de goedkopere doelmannen hebben geselecteerd. Is dat een bekende tactiek om zodoende elders meer budget te kunnen alloceren?

mirkodek
TourDeFranceUnchained
Thanks (ook T1MMOS)! Jaa dat is inderdaad een beetje risicovol, anders is het waarschijnlijk elke we...

Opzich een valide tactiek om één goede keeper met een keeper van een slechte ploeg te kiezen hoor. Maar dan kies je liefst wel voor een keeper die basis speelt. Snap dat je bang bent voor tegendoelpunten maar zelfs een keeper die drie tegengoals krijgt en verliest krijgt alsnog 12 punten. Maar volgens mij speelt die keeper van Willem II vooralsnog basis dus wie weet!

Ik ben overigens voor Haug + Koeman gegaan. De schema's kwamen redelijk goed overeen en van GAE verwacht ik wel veel. Dus in mijn ogen was dit een low-budget keuze die geld vrijmaakte voor fijne keuzes elders maar nog steeds vrij stabiel (ipv leunen op keepers van Fortuna of Excelsior).

Laatst gewijzigd
T1MM0S
TourDeFranceUnchained
Thanks (ook T1MMOS)! Jaa dat is inderdaad een beetje risicovol, anders is het waarschijnlijk elke we...

Het komt waarschijnlijk op hetzelfde neer maar ik zou willen zeggen dat het de makkelijkste tactiek is om budget te besparen. Zo lang je keeper niet de naam ''Vaessen'' heeft, heeft een keeper eigenlijk geen toegevoegde waarde op de 0 houden na. Wat dat betreft is het eigenlijk wel een beetje jammer dat Scorito geen punten geeft voor reddingen etc. Voetbal is zo aan het veranderen dat van de 0 houden veel en veel en veel minder sprake is inmiddels wat mij betreft, mits je clubnaam Arsenal is. Als je het aandurft is dat dus gewoon de makkelijkste plek om te besparen, en deels op de verdediging maar geef het nog een aantal jaar en ik denk dat er onwijs veel types ala Dest zullen zijn die gewoon halve of volledige aanvallers zijn en onmisbaar zullen worden.

De reden voor mij om met De Busser te gaan (en 2 AZ verdedigers) is omdat ik het gevoel kreeg dat er te zwaar naar die 0 houden gekeken wordt. Ik verwacht ten eerste dat AZ het makkelijkste de 0 kan houden, maar de tweede en misschien wel belangrijkste reden voor mij, ik zie ze dan vooral ook het minst 2 tegendoelpunten krijgen en ook via die weg punten kan winnen op andere keepers.

1 2 ... 665 666 667 668 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.