Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 662 663 664 665 »
Jonah Deloo
Peli
Hier gaan er 2 van 750K mee.

Neem aan dat 1 daarvan als doelman is? En hoeveel geld geef jij in totaal uit aan je doelmannen, dat is namelijk nog mijn enige twijfel.

hansotjes
Jonah Deloo
Neem aan dat 1 daarvan als doelman is? En hoeveel geld geef jij in totaal uit aan je doelmannen, dat...

Kan ook prima V + M zijn toch

Mollemaaktmenietuit
Sloddiee
Momenteel 3, maar zag dat Michut niet op de training was gisteren dus dat is ook nog even afwachten

Ik heb Michut als 6e middenvelder mee. Waar heb je dit nieuws gelezen? Of enig idee waar ik dit kan volgen? 

fcbalophetveld

Iemand die Naujoks overweegt? Lichte blessure schijnt, maar kan er weinig over vinden. Vind het nog altijd een interessante speler..

Peli
Jonah Deloo
Neem aan dat 1 daarvan als doelman is? En hoeveel geld geef jij in totaal uit aan je doelmannen, dat...

3,75

Pedaleur
Sloddiee
Momenteel 3, maar zag dat Michut niet op de training was gisteren dus dat is ook nog even afwachten

Overweeg Michut ook maar zie nergens voorbij komen dat hij niet op de training was

Sloddiee

Het lukt me niet om een link te delen maar op blessuresenschorsingen.nl staat het, met als bron naar een podcast van fortuna

BartB

Iemand zei het net al, Kehrer. Ik overweeg hem wel ook al is het een centrale verdediger. Ik heb liever wingbacks.

Maar volgens mij gaat Kehrer een vrij zeker basisspeler worden bij Ajax. Grote nadeel is alleen dat je het dan echt moet hebben van 'de nul houden'. Assists geven en doelpunten maken is nou niet echt waar Kehrer bekend om staat.  

Ik heb nu Chavez erin maar ergens voelt het een beetje onzeker. Wat nou als De Wit toch ineens weer basisspeler wordt. Zit ik met een 2,5 miljoen verdediger die niet speelt. 

Laatst gewijzigd
Bobby37

Oké, ik gooi hier ook maar even mn deadline dilemma in de groep:

Mauro en Stepanov of Caio en Bommel?

Pedaleur
Sloddiee
Het lukt me niet om een link te delen maar op blessuresenschorsingen.nl staat het, met als bron naar...

Begin van de week ontbrak hij inderdaad, daarna niks meer gelezen of gezien wat ik kan vinden. Zou wel niet ernstig zijn dan?

Mollemaaktmenietuit
Sloddiee
Het lukt me niet om een link te delen maar op blessuresenschorsingen.nl staat het, met als bron naar...

Ik heb 1,5 uur Limburgs geouwehoer doorgespoeld, maar het nog niet kunnen horen. Of het is net tijdens een doorspoelmoment benoemd😂

Ecko

Ik krijg toch een beetje Branderhorstvibes van die Michut. Ook zo'n vage blessure waar je niks over las en die maanden duurde. 

Desernooo

Zijn er in jullie ogen verdedigers onder de 2 miljoen die interessanter zijn dan een aantal 2 miljoen verdedigers? Ben benieuwd wie jullie dan overwegen. 

Mollemaaktmenietuit
Mollemaaktmenietuit
Ik heb 1,5 uur Limburgs geouwehoer doorgespoeld, maar het nog niet kunnen horen. Of het is net tijde...

Fragment gevonden, ze benoemen inderdaad dat Michut ontbrak op de training. Maar niets over mogelijke blessure oid. En in de rest van de podcast kwam het ook niet naar boven. Ik denk dat ik het wel aan durf. Kan ook dat die gewoon een training rust kreeg. 

Nopper

Ik had Hadj Moussa vanaf het begin in mijn team maar zie dat hij misschien toch verkocht wordt. Weet iemand wat er dan met je 4miljoen gebeurd? Mag je dan een andere speler kopen?

Sander95Z
Nopper
Ik had Hadj Moussa vanaf het begin in mijn team maar zie dat hij misschien toch verkocht wordt. Weet...

Dat mag, kost je wel 250 punten voor een gouden wissel.

1 2 ... 662 663 664 665 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.