Ik vind dit niet to much. Je moet er toch elke week minimaal 3 opstellen. Als je nu inruilt voor sparta staat er dus al elke week een 'subtopper' in en bij blessures zelfs 2.
Hangt verder natuurlijk ook van je plannen af. Ik heb zelf een soortgelijke verdediging maar verwacht veel met 4 of 5 middenvelders te spelen dus als ik dan jou wijziging door zou voren komt het extra geld wat je in de aanval duwt toch niet snel op het veld. Terwijl je wel structureel met een mindere verdediging speelt.
Maar goed, dat is mijn visie, ik kan er net zo goed naast zitten en er zijn uiteraard meerdere wegen die naar Rome leiden
Het lijkt mij niet dat Haen meteen plaats zou moet maken, die maakt zijn goals ook in de Eredivisie wel. Hij heeft bij mij wel een verrekijker gekregen, maar eerder voor de fase na de winterstop. Kan natuurlijk wel zo'n leuke gok met upside zijn voor je 5e aanvaller.
Daar heb je zeker een punt, alleen vind ik dan mijn aanval wat te mager merk ik. Een 1,75 buitenspeler zou dan mijn derde aanvaller zijn en dat vind ik toch de weinig, al speelt deze nu in een fijne ploeg. Door mijn verdediging dan wat te downgraden en mijn derde verdediger te rouleren, krijg ik toch wat meer keuze op het middenveld en de aanval en wordt mijn derde aanvaller 2,5 miljoen, mijn vierde 1,75 en vijfde aanvaller 1,5 miljoen, waardoor ik daar lekker veel keuze heb + ik kan ook gewoon uitwijken naar 5 middenvelders.
Wat mij betreft 100% die eerste. Tahaui moet eerst nog maar eens laten zien dat hij vaste basisspeler wordt, je hebt ook nog Emre Mor. En Tsygankov is een interessante naam, maar die bekijk ik ook liever even tot aan de winterstop.
Wat mij betreft 100% die eerste. Tahaui moet eerst nog maar eens laten zien dat hij vaste basisspeler wordt, je hebt ook nog Emre Mor. En Tsygankov is een interessante naam, maar die bekijk ik ook liever even tot aan de winterstop.
Precies dit dilemma heb ik ook. 1 verdediger downgraden naar 1,75mil kan ik in een keer veel meer voorin, precies hetzelfde als jou. Alleen wat net ook werd gezegd, hoe vaak gebruik je die 4e en 5e aanvaller als je veel 3-5-2 gaat voetballen. Zit er veel geld op de bank. En met die 3,5mil verdediger, die je zowat elke wedstrijd in de basis kunt zetten is de kans op punten meer. Gokkk ik zo
Die bankpunten van Excelsior in de eerste ronde waren anders best fijn. Dat het maar 50% is wil niet zeggen dat het geen verschil kan maken. Heb daar liever ook wat mensen zitten die rond de 50 punten opbrengen ipv 0 tot 14 punten
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.