Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 659 660 661 662
mirkodek
mirkodek
Vanmorgen weer even flink aan het puzzelen geweest en nog een paar dilemma's: Dijkstra vs. Chavez:...

We zijn wat uurtjes verder en deze puzzel is inmiddels grotendeels gelegd. Laatste twijfel is voor de 6e middenvelder. Daar staat nu Yegoian maar ik heb hem eigenlijk niet echt nodig. Dus de twijfel is om hem eventueel te downgraden naar een Van Vianen/Van Aalst. Echter kan ik dat vrijgekomen budget niet perse zinnig besteden. Ik ben opzich tevreden over mijn 5e aanvaller van 1,5M en een upgrade naar Kostons of een gokje voor Van Persie/Tsygankov is ook twijfelachtig. Ik zou ook mijn 5e verdediger (backje van Excelsior) kunnen upgraden naar een Floranus/Pinto, maar daar word ik ook niet perse blijer van en die zal toch vaak op de tribune gaan plaatsnemen.

Misschien laat ik het dus zo, of klik ik toch Tsygankov er nog in. Als Ajacied is dat toch leuker kijken.

T1MM0S
Astarloa
Klikken jullie Sano erin? Als je dan toch op zoek bent naar gegarandeerde speeltijd bij een topclub....

Wel overwogen maar dan moet Til of Pepi er uit en die krijg ik er momenteel niet uit geklikt. Mede door de (denk ik toch) hoge pickrates en dus FOMO, maar ik zie de hoogste scores toch alleen bij PSV tevoorschijn komen. En dan is wat je zelf al aangaf Pepi een heel fijne cap en Til die door kan schuiven naar de spits bij wissel/niet spelen van Pepi ook gewoon heel fijn.

Ben Van Heck

Is een verdediging Ajax, PSV, AZ, GAE en Excelsior to much? Vind het er zo wel lekker uit zien, maar zonder Ajax verdediger is er best wat mogelijk door bijvoorbeeld een Kuipers te nemen en extra te investeren in de aanval. Heb daar nu 2x PSV, 1x AZ, 1x Fortuna en 1x Excelsior. Merk dat ik hier de verhouding nog wat scheef vind ofzo...

hansotjes

Miss gekke gedachte maar zijn er mensen die Pepi en Til niet allebei meenemen, omdat je dan t gevoel hebt dat je Pepi altijd moet cappen tov Til die meer mensen zullen hebben?
Afgelopen seizoen was ik ongeveer de enige met Pepi in mn selectie waardoor die automatisch elk makkelijke psv potje captain werd maar dit heeft niet altijd opgeleverd wat k hoopte.

Met alleen Til mee heb je sneller dezelfde cap en kan je verschil maken met de rest van je selectie

Sies
hansotjes
Miss gekke gedachte maar zijn er mensen die Pepi en Til niet allebei meenemen, omdat je dan t gevoel...

Als weinig mensen iemand hebben kan je daar toch ook juist verschil mee maken als cap?

mirkodek
Ben Van Heck
Is een verdediging Ajax, PSV, AZ, GAE en Excelsior to much? Vind het er zo wel lekker uit zien, maar...

Dat had ik eerst ook maar ook even een blik geworden op het programma van Ajax en dat is ook niet perse easy. Dus inderdaad de switch gemaakt naar de Spartaan en vervolgens de aanval wat versterkt. Daar staan nu twee PSV'ers, een Groninger, AZ'er en eentje van 1,5M-2M waar ik nog niet over uit ben.

Bobby37

Lang gepuzzeld vandaag en heb nu voor het eerst Zechiel eruit gehaald en daardoor kan Tolu erin.

Heb in ieders geval nog 5 andere middenvelders die ik met een gerust hart opstel. En heb dan 2 ajaxcieden. Vind het schema van Ajax sowieso beter (7x thuis) en gezien alle transfers verwacht ik van Ajax helaas ook meer dan van Feyenoord.

Had Zechiel anders de aankomende ronde ook al op de tribune staan. Vind Feyenoord sowieso een beetje tricky. 

Enige minpuntje is dat Zechiel wel zeker speeltijd heeft waar dat bij Tolu een gokje blijft.

Verder staat het aardig gebalanceerd. 

3,25-14-16-14,75

Nu eens kijken of ik er een aantal uur vanaf kan blijven :)

T1MM0S
Ben Van Heck
Is een verdediging Ajax, PSV, AZ, GAE en Excelsior to much? Vind het er zo wel lekker uit zien, maar...

Ik heb gisteravond toch Caio er weer uit geklikt en vervangen door een 2 miljoen verdediger. Voor dat geld toch een te groot risico voor mij, heeft nog niets bewezen en de kans dat hij er doorheen zakt tegen PSV en Hadj Moussa vind ik veel te groot. Daarbij denk ik vaker de 0 te zien bij PSV en AZ gezien het optreden van Ajax in Europa de afgelopen tijd.

Door dat te doen heb ik nu voorin 2x PSV, 1x Ajax, 1x AZ en 1x Groningen en heb ik op het middenveld een upgrade kunnen doen naar hopelijk een verschil maker met lage pickrate. Zit nu echter wel met 3x AZ achterin wat ik ook weer niet perse wil maar in die 2 miljoen categorie zitten gelukkig nog andere namen eventueel. Waarvan ik ook niet weet of ik die liever heb 😂😭

Ben Van Heck

3x AZ achterin is wel een flink risico, haha. Wellicht een Kuipers overwegen? Matcht qua programma best wel goed met PSV, AZ, Excelsior en GAE.

hansotjes
Ben Van Heck
3x AZ achterin is wel een flink risico, haha. Wellicht een Kuipers overwegen? Matcht qua programma b...

Laat mn verdediging met rust

bdebouwer

Ik kan nergens met een bron vinden wanneer Kasius terugkomt, heeft iemand van jullie daar iets over gelezen?

Chavez voelt wat riskant met de Wit erachter namelijk. 

Hendrikus79

Een verdediger van Ajax is voor mij nog een grote twijfel wie. Denken jullie dat Bouwman in de basis zal blijven? 

Bvdree

Blijft voor mij een dilemma over: van Bommel of Meerdink.

van Bommel is in vorm en goed ook, maar Meerdink blijft wel eerste spits van top3 kandidaat AZ :)

T1MM0S
Ben Van Heck
3x AZ achterin is wel een flink risico, haha. Wellicht een Kuipers overwegen? Matcht qua programma b...

Aan de ene kant wel, aan de andere kant, als iedereen B-C garnituur kiest "want de 0 wordt niet meer gehouden" dan vind ik dit de grootste kandidaten om de 0 te houden. Met bijkomstigheid dat ze allemaal lekker aanvallen. Alleen is Maikuma alweer terug en staat Kasius er ook nog, om Chavez maak ik mij niet zo druk, daar is Echteld duidelijk genoeg over geweest wat mij betreft.

Ben Nihilisty

Zojuist de Scorito podcast geluisterd, en dacht: toch even iets hier rectificeren wat daar geopperd wordt (wellicht hebben jullie dat al besproken, weinig tijd gehad om hier mee te dingen in de discussies). Als Rente bij Groningen weer wedstrijdfit is (waarschijnlijk overigens aankomende zaterdag al), wordt daar gesuggereerd dat Schreuders weer terug naar het middenveld zal gaan, maar daar is echt geen enkel signaal voor. De kans is veel groter dat Rente er, in ieder geval voor nu, voor Csinger in gaat komen - die vooral afgelopen vrijdag écht een zwakke indruk maakte. Maw: Rente centraal, en Schreuders gewoon rechtsachter. Maakt dus Schreuders niet ineens níet interessant, maar reken je niet rijk door te denken een vleugelspeler van Groningen extra ermee binnen te hebben gehengeld. 

Nou denk ik dat velen er niet in zullen tuinen, en bovendien zijn er met oa Zeefuik en Haen prima alternatieven in het 1.5M segment, maar Willumsson zou ik ook zeker vanaf blijven ondanks z'n 3 goals. Ondrejka staat er aardig op, en acht de kans toch wel groot dat hij er in komt voor Willumsson, waarschijnlijk aan de zijkant en dan V/d Werff zwervend bij Van Bergen in dat geval. 

Remco Van den Akker
Bvdree
Blijft voor mij een dilemma over: van Bommel of Meerdink. van Bommel is in vorm en goed ook, maar Me...

Heb ze beide in mijn team staan. Heb overigens 0 spelers van Ajax in mijn voorlopige team.

Ben Van Heck
T1MM0S
Aan de ene kant wel, aan de andere kant, als iedereen B-C garnituur kiest "want de 0 wordt niet meer...

Echteld is wel fan van Dijkstra (sowieso jonge spelers en heeft met hem gewerkt) dus over hem maak ik me niet druk. Beetje high risk, high reward denk ik. Toch zou ik zelf max voor 2 spelers achterin van dezelfde ploeg gaan. 

T1MM0S
Ben Nihilisty
Zojuist de Scorito podcast geluisterd, en dacht: toch even iets hier rectificeren wat daar geopperd...

Van Bergen in de spits dan? Dat Ondrejka erbij moet lijkt mij wel duidelijk. Maar of ik Van Bergen nou in de spits wil zien? Liever daarachter denk ik dan toch..

T1MM0S
Ben Van Heck
Echteld is wel fan van Dijkstra (sowieso jonge spelers en heeft met hem gewerkt) dus over hem maak i...

Ja het is of Dijkstra voor een 2 mil verdediger of De Busser downgraden en dan heb ik weer een miljoen voor geen idee wie of wat. Misschien toch dat laatste dan omdat een keeper toch het minst aanvallende vermogen heeft. Vanavond is het weer puzzel tijd.

Thijs1986
bdebouwer
Ik kan nergens met een bron vinden wanneer Kasius terugkomt, heeft iemand van jullie daar iets over...

persconferentie echteld afgelopen week. traint alweer maar nog niet met de groep. dus zal niet lang duren. 

fcbalophetveld

Mooie discussies hier! Uiteindelijk is het jouw team waar je blij mee moet zijn, maar toch een donderdag dilemma voor hier. 

Nijstad + Tolu
of
Caio Henrique + Van Bommel

Schiet maar raak voor een euro (of 6,5 miljoen...)

Thijs1986
mirkodek
We zijn wat uurtjes verder en deze puzzel is inmiddels grotendeels gelegd. Laatste twijfel is voor d...

same here. Met 5 aanvallers die allemaal in de basis kunnen spelen, waarvan 3/4 zowat elke week is die 6e middenvelder minder relevant. die komt de basis in principe nooit in. 

Ben Nihilisty
T1MM0S
Van Bergen in de spits dan? Dat Ondrejka erbij moet lijkt mij wel duidelijk. Maar of ik Van Bergen n...

Ik denk het wel, en dan toch proberen V/d Werff in de Taha rol te laten groeien, al oogt het daar allemaal wat te laks voor. Maar goed, Willumsson past gewoon mwah-mwah in het systeem dat de FC wil spelen, dus lijkt mij het meest voor de hand liggende slachtoffer om Ondrejka erin te passen. 

T1MM0S
Ben Nihilisty
Ik denk het wel, en dan toch proberen V/d Werff in de Taha rol te laten groeien, al oogt het daar al...

Ik heb nog te weinig Groningen gezien en weet ook niet waar Ondrejka het beste kan staan aangezien hij op links en rechts zou moeten kunnen. Maar is Clement dan niet de mindere op het veld die je het beste kan vervangen met Ondrejka? Met Willumsson erbij heb je toch net wat meer scorend vermogen lijkt mij, ook al doet hij verder niet echt iets. Kopt samen met van Bergen lekker wat ballen.

mirkodek
Ben Nihilisty
Zojuist de Scorito podcast geluisterd, en dacht: toch even iets hier rectificeren wat daar geopperd...

Thanks voor het delen! Had net Van Bergen geupgrade naar Tolu met het idee om dan Willumsson er naast te doen. Maar ik zag ook al dat die steeds vroeger gewisseld werd. Dus nog maar even goed over nadenken dus.

1 2 ... 659 660 661 662

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.