Stel je dan van Gassel op Excelsior thuis tegen Groningen, uit Sittard, en thuis Twente. Dan moet namelijk az tegen Feyenoord, Twente en Ajax. Zou zelf eerder voor Sittard, Heerenveen gaan. Stel Sittard toch geruster op dan Excelsior en sluit wat mij betreft beter aan met maar een paar medium maar niet slechte potjes
Zelfde hier, is voor mij een zekere klik. Ben juist blij dag zijn goals wat minder zijn nu. Zorgt weer voor een lagere pickrate. Als die weer op gang komy en Az zo blijft spelen zal die echt makkelijk zijn geld waard zijn.
Ik vermoed omdat er in de 3 mil categorie nog andere leuke(re) spelers zitten en als je voorin toch iemand van AZ mee wilt nemen, Daal dan gewoon een fijne is voor die prijs. En penalties, worden die nog gegeven tegenwoordig? (Beetje sarcasme, beetje niet sarcasme..)
Ik durf het wel aan met Seedorf als 5e aanvaller maar dat komt ook omdat mijn zwaartepunt op het middenveld ligt en ik vaak met 4 of zelfs 5 middenvelders zal spelen. Komt er tot nu toch nog niet uit maar heeft weinig concurrentie en Telstar heeft wel al lekker Nec, Twente, Ajax gehad. Anders lekker op de tribune ook prima. Ook daarom wel mijn enige gokje.
Poeh dit vind ik erg tricky. PEC kreeg er vorig jaar 71 stuks om de oren en het team is er nou niet bepaald beter op geworden. Het klinkt misschien of ze een gunstig programma hebben maar we hebben het hier over PEC. Die kunnen er zomaar uitvliegen dit jaar. Telstar was vorig jaar een leuke verrassing maar meestal is het 2e jaar pittiger dan het eerste jaar. Ik zou je adviseren om te kijken of je niet wat kunt omgooien om zo De Busser of Vaessen 1e keeper te maken. Die kun je vaak zat 1e keeper maken en is ook wat beter voor je gemoedstoestand 13 rondes lang :)
Bij mij ook easy pick. Die 3 miljoen was natuurlijk ook omdat Parrott er nog zat. Maar nu dus erg gunstig geprijsd voor de spits van een top 5 team. Die doelpunten komen echt wel en hopelijk gaat hij ook de pingels nemen.
Zie Excelsior echt niet bij de onderste teams eindigen. Is gewoon een degelijk team met goede trainer. Ben niet zo bang voor die potjes thuis tegen Groningen en Twente. Stel hem met vertrouwen op. . Bovendien is de upside van de busser versus klaverboer bij wie de nul houden dramatisch is(zie vorig seizoen) heel groot op het oog.
het voordeel van Daal is dat hij volgens mij geen concurrent heeft. Ik zie bij AZ een aantal leuke opties, De Busser, Dijkstra, Schouten, Kwakman, Daal, Stengs en Meerdink. Maar door het Europese programma twijfel ik over veel spelers. Als je Europees speelt en je hebt Hoornkamp op de bank zitten, dan gaat die waarschijnlijk wel ergens tegen een matige ploeg starten om Meerdink rust te geven. Voor spelers zoals Daal en Dijkstra word dit het 1e seizoen met een dubbel programma op niveau. Daarnaast hebben spelers zoals Schouten, Kwakman en Chavez ook grote concurrentie . Ik ben daar ook niet zo zeker van dat ze blijven staan op termijn.
Ja is het ook haha, staat ook nog niet vast. Heb De Busser er vanaf het begin in gehad, mede vanwege die gemoedsrust inderdaad. Ik krijg hem er echter niet meer ingepuzzeld zonder teveel concessies te doen. Vaessen welllicht wel, dus daar ga ik zeker nog even naar kijken. Even luisteren of de podcast me nog tot wat inzichten/inspiraties brengt.
Ja ik. De spits van Feyenoord wil ik eigenlijk wel hebben. Of het nu Steijn, Persie of zelfs Ferri is. Het is alleen nogal een risico wie van de drie. Bij Ferri kun je dan denken 3.5m is alsnog veel, maar zowel Steijn als Van Persie is in potentie echt een steal.
Zit nog een beetje in dubio over mijn laatste €4,75 miljoen. Ik moet nog twee middenvelders en een keeper kiezen.
Optie 1: Koeman, Weidmann, Meerveld
Optie 2: Gassel, Taha, Van Cruijsen/Babadi
Neig zelf nu naar de tweede optie. Ik heb al een goede eerste keeper en wil daarnaast nog een middenvelder van FC Twente. Iemand nog andere suggesties?
Ik heb dit dus ook. Ze hebben geen nieuwe spits gehaald, dus of Ferri of Van Persie gaat de spits worden. Steijn op het middenveld is nu voor 2 ook wel een heel interessant gokje, Maar het grote probleem is je heb nu 0 zekerheid wie het gaat worden.
Nog een leuke breinbreker met een naam die ik niet (vaak) ben tegengekomen hier. Die naam is Perisic. Dit seisoen staat de teller in 4 wedstrijden op 2 goals en 1 assist.
Voor welke van onderstaande opties met een totaalwaarde van 7,5 miljoen zouden jullie gaan, en nog belangrijker: waarom, of waarom juist niet.
- Tolu / Perisic
- Tolu / Weghorst
- Hadj Moussa / Perisic
- Hadj Moussa / Weghorst
- Pepi / Willumsson
Mijn overige 3 aanvallers zijn van: PSV, AZ en Telstar en deze 3 zijn (vrij) zeker.
Zijn leuke opties maar overweeg zelf niet een van deze opties. Dan lijkt mij Tolu/perisic nog de beste optie. Alleen hebben beide wel echt concurrentie.
weghorst is eerste spits dat is duidelijk. Maar ook hem nooit overwogen eigenlijk.
Over Hadj Moussa hoor je nog geluiden over een vertrek dus skip ik.
Klinkt alsof iedereen hier Van Bommel er blind inklikt. Ik twijfel. Hij is best blessuregevoelig dus roulatie ligt op de loer. Ze willen Santos en Ouissa ook perspectief bieden dus dat zal misschien wat basisplaatsen en in elk geval minuten kosten. Aan de andere kant kan hij a la Godts 12 goals en 12 assists geven en dan ben je zonder wel een beetje klaar.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.