Lastig, Mees de Wit was natuurlijk vorig seizoen wel dé linksback, maar Chavez doet het enorm goed. Ik ben alleen ook bang dat het rouleren wordt straks met Europees voetbal. Maar ja, dat geldt voor heel veel spelers natuurlijk
Lastig, Mees de Wit was natuurlijk vorig seizoen wel dé linksback, maar Chavez doet het enorm goed. Ik ben alleen ook bang dat het rouleren wordt straks met Europees voetbal. Maar ja, dat geldt voor heel veel spelers natuurlijk
Wanneer de transfermarkt open ligt en hij waarschijnlijk vertrekt is dat ook logisch. Echter is de transferperiode nu voorbij en weet ik niet of dat standpunt nog hetzelfde blijft.
Mees komt volgens Echteld pas in beeld áls hij het niveau weer haalt dat hij kan halen en als Chavez niet goed zou presteren. Dat eerste lijkt mij nog niet het geval en dat Chavez wel goed aan het presteren is is wel al bewezen denk ik.
Ik vind het wel tricky inderdaad. Ik heb graag een speler van AZ (naast Daal en waarschijnlijk Kwakman) omdat zij goed draaien en een prima programma hebben. Maar Chavez zou dan in principe mijn 3e verdediger zijn en dan wil ik voor die prijs ook wel wat zekerheid. Ik verwacht niet dat de coach het zomaar opeens omgooit maar het kan natuurlijk wel. Idem met Dijkstra. Eén lichte blessure waardoor ze één keer aan de kant staan en dan blijft misschien hun vervanger staan. Vooral omdat je altijd 3 verdedigers moet opstellen, wil ik achterin wel wat zekerheid qua basisplaatsen. Hier zit dus mijn twijfel. Als vervanger zie ik overigens maar één optie: Kuipers (ik wil geen 2x GAE achterin en de opties bij Heerenveen, Groningen en Utrecht blijf ik om uiteenlopende redenen bij vandaan). Met het vrijgekomen budget kan ik dan mijn 5e aanvaller upgraden van 750K naar 1,5M. Dus dat is interessant.
Zeker de overweging of ze je basis keeper zijn. Maar bijv Willem 2 die 5x thuis speelt tegen een 'concurrent' lijkt me toch wel de overweging waard, voor zowel de keeper als andere spelers.
Dan zit je nog genoeg wedstrijden met of van Gassel of een andere keeper die zeer waarschijnlijk gewoon de Eredivisie weer uit vliegt..
@debankzitter: Als je een maand wilt wachten voor hij misschien speelt. Hij hoopt over 2-3 weken weer fit te zijn.
Keeper van Willem II is mij te onzeker. Ze hebben nu iemand van 500K staan maar een tijdelijke vervanger gehaald van 1M. Waarschijnlijk gaat die spelen, maar geen idee. Dus voor mij is het PEC + Telstar inderdaad. PEC is redelijk stabiel en heeft een oké programma dus Schendelaar durf ik wel 8x op te stellen. En dan Koeman thuis tegen Cambuur, PEC en Willem II en uit naar Excelsior. Eventueel nog uit naar Heerenveen (versus Schendelaar uit naar Groningen). Voor die prijs een prima match denk ik. Daarmee kan ik me een middenveld van 19M veroorloven, een verdediging van waarschijnlijk 13M en een aanval van 14,75M.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.