Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 658 ... 664 665
Peli
Ravertttt
Van Bergen of stepanov? Nijstad of Chavez? Sampsted of kuipers?  

Ja, die.

Benzardi

Of  toch die andere.

Remco Van den Akker

Wat denken jullie van Chavez? Gaat hij zijn basisplaats behouden nu Mees de Wit blijft, gaat hij veel gerouleerd worden? Twijfel hier nog aan. Ook twijfel ik om een gokje te wagen om Tsygankov als extra aanvaller te pakken aangezien het budget dat toelaat.

Europameister
Remco Van den Akker
Wat denken jullie van Chavez? Gaat hij zijn basisplaats behouden nu Mees de Wit blijft, gaat hij vee...

Lastig, Mees de Wit was natuurlijk vorig seizoen wel dé linksback, maar Chavez doet het enorm goed. Ik ben alleen ook bang dat het rouleren wordt straks met Europees voetbal. Maar ja, dat geldt voor heel veel spelers natuurlijk 

Europameister
Remco Van den Akker
Wat denken jullie van Chavez? Gaat hij zijn basisplaats behouden nu Mees de Wit blijft, gaat hij vee...

Lastig, Mees de Wit was natuurlijk vorig seizoen wel dé linksback, maar Chavez doet het enorm goed. Ik ben alleen ook bang dat het rouleren wordt straks met Europees voetbal. Maar ja, dat geldt voor heel veel spelers natuurlijk 

Ravertttt

Merk dat heel veel Chavez er zo inklikken. Ben er ook niet zeker van nu mees de wit weer komt zoals bovengenoemd.. misschien een zekere erbij pakken die niet Europees speelt en wat goedkoper is voor extra budget 

T1MM0S
Remco Van den Akker

Ik counter de vraag weer, wat doet je denken dat een coach/club iemand die in bloedvorm is aan de kant schuift voor iemand die weg wilt bij de club?

Mylvie Seis

Goed keepers duo voor 2.5m? Vraag dit voor een vriend

Remco Van den Akker
T1MM0S
Ik counter de vraag weer, wat doet je denken dat een coach/club iemand die in bloedvorm is aan de ka...

Dat hij vorig seizoen Mees de Wit verkoos boven Chavez zit me niet helemaal lekker. 

T1MM0S
Remco Van den Akker
Dat hij vorig seizoen Mees de Wit verkoos boven Chavez zit me niet helemaal lekker. 

Toen had Mees nog niet aangegeven bij de club weg te willen, en Echteld heeft al aangegeven voor Chavez te kiezen omdat hij energie wilt steken in spelers die willen blijven.

Ben Van Heck
Mylvie Seis

Zeg het maar?

Remco Van den Akker
T1MM0S
Toen had Mees nog niet aangegeven bij de club weg te willen, en Echteld heeft al aangegeven voor Cha...

Wanneer de transfermarkt open ligt en hij waarschijnlijk vertrekt is dat ook logisch. Echter is de transferperiode nu voorbij en weet ik niet of dat standpunt nog hetzelfde blijft.

T1MM0S
Remco Van den Akker
Wanneer de transfermarkt open ligt en hij waarschijnlijk vertrekt is dat ook logisch. Echter is de t...

Mees komt volgens Echteld pas in beeld áls hij het niveau weer haalt dat hij kan halen en als Chavez niet goed zou presteren. Dat eerste lijkt mij nog niet het geval en dat Chavez wel goed aan het presteren is is wel al bewezen denk ik.

mirkodek
Remco Van den Akker
Wanneer de transfermarkt open ligt en hij waarschijnlijk vertrekt is dat ook logisch. Echter is de t...

Ik vind het wel tricky inderdaad. Ik heb graag een speler van AZ (naast Daal en waarschijnlijk Kwakman) omdat zij goed draaien en een prima programma hebben. Maar Chavez zou dan in principe mijn 3e verdediger zijn en dan wil ik voor die prijs ook wel wat zekerheid. Ik verwacht niet dat de coach het zomaar opeens omgooit maar het kan natuurlijk wel. Idem met Dijkstra. Eén lichte blessure waardoor ze één keer aan de kant staan en dan blijft misschien hun vervanger staan. Vooral omdat je altijd 3 verdedigers moet opstellen, wil ik achterin wel wat zekerheid qua basisplaatsen. Hier zit dus mijn twijfel. Als vervanger zie ik overigens maar één optie: Kuipers (ik wil geen 2x GAE achterin en de opties bij Heerenveen, Groningen en Utrecht blijf ik om uiteenlopende redenen bij vandaan). Met het vrijgekomen budget kan ik dan mijn 5e aanvaller upgraden van 750K naar 1,5M. Dus dat is interessant. 

Jonah Deloo
Mylvie Seis

zou zelf wel iets meer investeren in je doelmannen, de busser en van gassel sluiten naadloos op elkaar aan.

Cold Palmer
Jonah Deloo
zou zelf wel iets meer investeren in je doelmannen, de busser en van gassel sluiten naadloos op elka...

Met het aantal doelpunten tot nu toe hoef je toch niet meer te investeren in keepers? Er is een 2,75 combi die erg goed op elkaar aansluit. 

mirkodek
Cold Palmer
Met het aantal doelpunten tot nu toe hoef je toch niet meer te investeren in keepers? Er is een 2,75...

Zelfs een 2M combi die best prima matched....

Jonah Deloo
Cold Palmer
Met het aantal doelpunten tot nu toe hoef je toch niet meer te investeren in keepers? Er is een 2,75...

nou vertel..

kayke13
mirkodek

En een combi van 2,5mil toch ook?

T1MM0S
mirkodek

PEC Zwolle en Telstar of een combi van Excelsior/Ado/Cambuur/W2? Het kan matchen maar of ik die in de basis wil gooien?

debankzitter

Adingra 2 miljoen... interessant? 

Cold Palmer
T1MM0S
PEC Zwolle en Telstar of een combi van Excelsior/Ado/Cambuur/W2? Het kan matchen maar of ik die in d...

Zeker de overweging of ze je basis keeper zijn. Maar bijv Willem 2 die 5x thuis speelt tegen een 'concurrent' lijkt me toch wel de overweging waard, voor zowel de keeper als andere spelers. 

T1MM0S
Cold Palmer
Zeker de overweging of ze je basis keeper zijn. Maar bijv Willem 2 die 5x thuis speelt tegen een 'co...

Dan zit je nog genoeg wedstrijden met of van Gassel of een andere keeper die zeer waarschijnlijk gewoon de Eredivisie weer uit vliegt..

@debankzitter: Als je een maand wilt wachten voor hij misschien speelt. Hij hoopt over 2-3 weken weer fit te zijn.

mirkodek
Cold Palmer
Zeker de overweging of ze je basis keeper zijn. Maar bijv Willem 2 die 5x thuis speelt tegen een 'co...

Keeper van Willem II is mij te onzeker. Ze hebben nu iemand van 500K staan maar een tijdelijke vervanger gehaald van 1M. Waarschijnlijk gaat die spelen, maar geen idee. Dus voor mij is het PEC + Telstar inderdaad. PEC is redelijk stabiel en heeft een oké programma dus Schendelaar durf ik wel 8x op te stellen. En dan Koeman thuis tegen Cambuur, PEC en Willem II en uit naar Excelsior. Eventueel nog uit naar Heerenveen (versus Schendelaar uit naar Groningen). Voor die prijs een prima match denk ik. Daarmee kan ik me een middenveld van 19M veroorloven, een verdediging van waarschijnlijk 13M en een aanval van 14,75M. 

Nijmos

Ik zie velen Daal er nu inklikken, maar is dit geen recency bias? Moet je niet gewoon voor meerdink gaan? 1.25 meer, maar leek vooraf toen de prijzen bekend werden een zekerheid. Neemt (vermoedelijk?) de penalty's en is centrumspits die leeft voor goals.

1 2 ... 658 ... 664 665

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.