'@undercover: we zijn er nog wel, maar alleen hier wat minder/niet actief
Als je Tadic-Unnerstall de eerste 2 rondes niet zou mogen opstellen, welk duo zou je dan nemen?
Dat is nl. ongeveer het verschil in punten (306) halverwege het seizoen in het voordeel van Pasveer-Openda.
Nee.
Ik verwacht juist een tot op het bot gemotiveerd Feyenoord dat het 2e deel van het seizoen beter wil beginnen dan dat ze 2021 hebben afgesloten.
Daarnaast valt die "goeie vorm" van NEC best mee, toch.
Hun laatste 3 wedstrijden:
In de beker met 1 doelpunt verschil gewonnen van een beter FC Groningen.
Met 0-0 gelijkgespeeld tegen Heracles.
Met 1-0 gewonnen van een onthutsend zwak Willem II.
Ik zou niet weten waarom niet. Ajax is zo ontzettend dominant dat ze nauwelijks kansen weggeven en daarbij treffen ze zondag al de moeilijkste tegenstander. Bij echt alle andere keepers is het gewoon een loterij wie het vaakst de 0 houdt. Wat je ook terugziet in het aantal punten. De enige 2 die volgens mij het overwegen waard zijn zijn Unnerstall en Branderhorst. Maar ik denk juist dat hun in de eerste helft over gepresteerd hebben en het alleen maar minder kan worden.
De fantastische 1e seizoenshelft met maar 4 tegentreffers zal voor Ajax lastig zijn om qua moyenne (0,21 per duel tegen) vol te houden. Het aantal tegendoelpunten zal vast gaan oplopen, maar ik tel ook zo al 8 wedstrijden wedstrijden waarin in potentie de 0 gehouden zal worden. Daarmee is Pasveer altijd een goede pick. Je legt er alleen wel 4,5 miljoen voor nee. Zelf merk ik dat ik dan op andere vlakken gevoelsmatig tekort komt (overigens niet cijfermatig onderbouwd).
Sydney van Hooijdonck...regelmatig zien voetballen. Opportunistische speler; gaat vast wel z'n doelpuntjes meepikken. Schat dat hij zo rond de 2 miljoen wordt gezet, vergelijkbaar met Sierhuis, maar dan heb je ook nog een Brobbey voor dat geldt die ik z'n minuten (en goaltjes) ook zie meepakken. Voor mij ook een no-go (geldt eveneens voor Veerman).
Ik ga juist meestal voor een middenvelder als captain vanwege de 0.
Als je Berghuis hebt kan je die in alle wedstrijden captain maken waar je Tadic ook captain maakt.
Tadic is extreem constant en geeft waanzinnig veel assists, maar Ajax houdt net zo vaak de 0 en Tadic is ook geen speler die een hattrick maakt.
Ik denk dus dat Zonder tadic kan, zeker omdat er zoveel alternatieven zijn voorin.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.