Scorito-Topcoach NL

1 2 3 4 ... 273 274
Peli

Of ik Openda in mijn definitieve selectie neem hangt nu van nóg een factor af: Hoeveel wedstrijden schorsing de tuchtcommissie hem oplegt.

Laatst gewijzigd
MarvinG

Ik hoop 5. Verneukt mijn hele rondje nu al. Stond op 99%, na vorige ronde met 2 0-punters naar 98.5% gezakt en zal nu nog wel verder wegzakken...

Platje

Ja soms zijn die rondjes heel leuk waarin je elke week een nieuw team mag kiezen, maar soms kost het je ook gewoon punten helaas.. zul je zien dat als je hem niet meer neemt hij elke week scoort..
Uit nieuwsgierigheid: wie waren je 2 0-punters vorige week Marvin?

Laatst gewijzigd
Pim96

Hier ook Openda captain 🙄

arjenzvob

Ik had al een hekel aan Te Wierik en dat is niet minder geworden. Professional bla bla... Gewoon een matennaaier!

MarvinG

'@Platje dat waren Mwene en Bruijn.

Ik heb het niet zo op deze rondes. Zoveel keus en ik presteer het toch iets te vaak om totaal verkeerd te kiezen. Doe mij maar vaste teams. Dat liep een stuk beter haha.

MarvinG

'@arjen eens. Heel irritant ventje. En tsja... als je iets met de VAR 6x afspeelt dan is het al snel rood.

Platje

Iemand naast Openda ook Dasa?

Ja de Bruijn was wel zuur met zijn blessure.. met Schmidt weet je het helaas nooit, ik had Drommel, Teze, Gutierrez en Gotze die gelukkig wel allemaal speelden

Laatst gewijzigd
MarvinG

Haha die gelukkig niet. Wel Wittek

HeldS

Ah Dasa netjes, speciaal voor deze ronde ook in mijn team gezet. Dacht tegen Groningen moet het wel lukken.

Ach ja, het kan vriezen het kan dooien.

Ab Normaal

4x Vitesse…
Het mooie aan deze rondes is dat je weet dat spelers van dit soort clubs gewoon onzeker blijven.
Extra motivatie om 4x Ajax in te passen. Waarom zou je 2,75 voor dit soort spelers betalen.
Kunst is dus 1,5M spelers te zoeken die ook voldoende punten scoren

MarvinG

Door Schmidt neem ik ook maar 1 PSV'er in mijn definitieve team. Dat gewissel word ik helemaal gek van.

rbc1912

Hier 3x Vitesse waaronder uiteraard Openda. Wat kan dit spel toch frustrerend zijn

Chef83

Hier openda houwen en wittek 🤣🤣

MarvinG

'-84 na de eerste wedstrijd 😅

Capra

Hier 4x Vitesse, Houwen, Dasa, Wittek en Openda
Lekker begin
Ook 4x AZ waaronder captain Karlsson
Daar gaat mijn ranking

Ludi

Pfoe. 4 plekjes voor 4 punten, dat is niet best.

Platje

En dan Unnerstall ook niet aanwezig.. heb ik wat gemist of was dit niet bekend?

Laatst gewijzigd
MarvinG

Dit was niet bekend. Ik heb hem ook basis staan. Kan er ook nog wel bij

Rad

Dit gaat een zéér matige ronde worden..

MarvinG

Heerenveen en AZ geven ook nog niet thuis. Benieuwd of ik überhaupt boven de 100 punten ga komen vandaag....

Platje

AZ mag er inderdaad nog wel ff 1 of 2 inschieten.. het liefste captain Karlsson, maar echte kansen krijgen ze niet de laatste 20 minuten dus zie het niet zo snel meer gebeuren.. dan maar iig de 0 voor Jensen en Sugawara

Rad

Tuurlijk AZ dat ook nog eens faalt, dat past prima in deze ronde.

rbc1912

Denk dat de meerderheid wel een frustrerende avond heeft. Dat verzacht de pijn ietwat

Niels22

'@MarvinG je had natuurlijk ook al die rondes al met je vaste ploeg kunnen spelen, je hoeft niet elke week te wisselen...

Geintje natuurlijk, gewoon een heel frustrerend weekeinde! KKD vond ik ook al typisch KKD gisteren, neem FPL (Premier League) erbij en het is allemaal weer een knotsgekke week!

1 2 3 4 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.