Het is bij alle Topcoaches dit weekend verre van 'net niet'. Ik was de afgelopen week al veelvuldig m'n teams aan het wijzigen door alle twijfels. De wetenschap van een vast team is dan toch wel lekker.
Hier dus ook de mist in met Vitesse en AZ en in veel mindere mate Heerenveen. Vandaag gelukkig nog enkele basis- en bankspelers en Feyenoord verricht gewoon z'n job.
Tussendoor nog wat aan het speuren geweest voor 2e seizoenshelft. Zoals het nu ingetekend staat ga ik toch opteren voor 3 tribuneklanten van 500.000 om meer budget voor basis te creëren. Wellicht risicovol in een tweede seizoenshelft, maar er zijn er een aantal bij die de laatste tijd toch veel minuten maken. Blijft de vraag wat er op de transfermarkt nog gebeurd natuurlijk.
Daar was ik van op de hoogte. In het geval van Guth stelde ik misschien niet de juiste vraag. Hoe groot is de kans dat Meijer met 5 achterin blijft spelen? En wat gebeurt er met Guth als Baretto weer fit is?
En i.p.v. Meijer kan Buijs zomaar ineens weer terugvallen op van Hintum op linksback.
'@Peli Barreto speelde voor de winterstop naast Schone op het middenveld en zie geen redenen waarom dat zou veranderen. Dan blijft Guth staan. Voor mijn gevoel blijft Meijer wel met 5 achterin spelen (dat doet ie al iets van 7/8 wedstrijden achter elkaar nu). Een NEC-fan kan je dat wel beter vertellen dan ik waarschijnlijk 😅
Ben het met je eens over Buijs. Denk zelf dat Guth de betere optie is als opvuller. Die zit in ieder geval vooralsnog wel in mijn team
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.