Scorito-Topcoach NL

1 2 3 4 ... 273 274
Ludi

Ik denk niet dat tadic de meest belangrijke Ajax speler was voor scorito de eerste seizoenshelft en dat ook niet noodzakelijk hoeft te zijn de tweede helft. Het is een beetje hoe je de 4x Ajax verdeeld over de linies en wat je verder neemt.

Wielertje12

Calvin verdonk voor 750k is denk ik ook wel een leuke opvuller. Daarnaast verwacht ik wel iets van Darfalou en Dalmau in de tweede seizoenshelft (beide 1,5M)

Astarloa

Denk dat als El Karouani terugkeert van de afrika cup er weer in zal komen. Verder vind ik de spitsen van de mindere ploegen ook wel interessant. Je ziet vaak dat degradatieploegen in de winter er spelers bij krijgen en ook beter gaan presteren dan de eerste helft van het seizoen. In die categorie ga ik dit weekend dus ook even goed letten op o.a. Darfalou, Dalmau en in mindere mate Uldrikis en Odgaard. Vraag me af of al die 4 miljoen aanvallers ook voor 2,5 miljoen meer aan punten gaan halen. Al betekent het wel meer gokken natuurlijk.

Peli

Verdonk belandt sowieso weer op de bank, zodra El Karouani er weer bij is.

Voor 750K en zelfs voor 500K zitten er ook verdedigers tussen die (vrij) zeker zijn van een basisplaats bij hun club.

wielergekkie

Als ik hier de reacties lees gaan de meeste voor 4x Ajax. Ik vraag me echt af hoe je dat wilt doen? Ik krijg er met moeite 2 in. Of hoeveel budget hebben jullie?😂

Fietsbel

'@wielergekkie dan vraag ik me af voor welke teams jij gaat

rbc1912

Hij heeft wel een punt. 2 gaat makkelijk, 3 wordt al een probleem . Maar 4 stuks krijg ik denk ook niet ingepast hoor. Die gasten zijn allemaal minimaal 3,5 miljoen. Met uitzondering van Brobbey dan.

Peli

Ik heb er toch vrij probleemloos 4 Ajacieden ingeklikt.
Je kan alleen niet alle puntenknallers kiezen. Beetje schipperen.

Laatst gewijzigd
rbc1912

Hmmzzz

Laatst gewijzigd
Ab Normaal

Je moet voor jezelf bepalen welke spelers van andere clubs je als zekere puntenknallers ziet.
Neem als voorbeeld Vlap. Heeft in het verleden laten zien dat hij een scorende middenvelder is. Dit seizoen echter zeer matig.
Toch 2,5 mln. Als ik voor hem in de plaats een 1,5 mln middenvelder moet kiezen om een 4e Ajacied te nemen, dan doe ik dat.
Als je vind dat je in al je linies type spelers als Vlap moet opstellen, dan ga je idd 4 Ajacieden niet halen.

RTankink

Vind dit best wel een tricky weekendje. Zijn weinig teams die ik eenvoudig zie winnen, eigenlijk alleen AZ en Twente. Heb ook het gevoel dat Heerenveen niet van PEC gaat winnen en dat Utrecht het heel lastig krijgt bij Sparta, al is hun selectie zoveel beter dat ze hem eigenlijk wel moéten winnen. Iemand ideeën over Heerenveen-PEC en Sparta-Utrecht?

Platje

Vind dat ook erg lastig te voorspellen.. verwacht wel een overwinning van Heerenveen en Utrecht maar dat is zoals je zegt geen zekerheid.. en houden ook niet zomaar de 0.

Daarom op dit moment dus gewoon 4 Ajacieden dit weekend, aangevuld met 4 AZ, 3 Twente, 1x H'veen, 1x Vitesse, 1x Feyenoord, 1x Heracles

Kans is aanwezig dat ik er een ajacied uithaal samen met die van Heracles en er nog 2 van Utrecht/Heerenvee/Vitesse bij zet

Laatst gewijzigd
MarvinG

Wel erg overtuigd van Ajax dus.

Peli

Ik heb voor dit weekend alle Ajacieden en PSV'ers vermeden.
Ook geen één op m'n bank.

Astarloa

Flink wat geld over dan. Ik heb alleen Tadic en Mazraoui.

RTankink

Ik laat denk ik in ieder geval Tadic staan. PSV'ers had ik op een enkele uitzondering na überhaupt al niet op het oog voor de definitieve selectie dus daar hoef ik voor dit weekend niet veel te schrappen.

Peli

'@Astarloa
250K over maar :)

Platje

Ik heb inderdaad wel vetrouwen in Ajax.. twijfel is alleen nog Berghuis + Antony of Gravenberch + Tadic

MarvinG

Ik heb die laatste 2 erin staan. Gakpo op de bank, mocht PSV toch scoren 😉

Peli

Minpunten voor Openda vandaag 😑😒

MarvinG

Openda zelfs captain hier...

HeldS

Openda domme gans

MarvinG

Neem Openda 1x in mijn team, maak hem zelfs cap... en dit is hoe die mij beloond. -96 punten 😅

Platje

Gelukkig geen Openda gekozen, wel de goedkope verdediger Cornelisse op de bank (voor de 0 hoopte ik) en Domgjoni in de basis

MarvinG

Bij deze neem ik Openda dus ook niet meer in mijn definitieve team

1 2 3 4 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.