Waarom zou ik me zorgen moeten maken dat de man die alle spelhervattingen bij Excelsior neemt en ook gewoon levert qua assists vervangen wordt door een niet wedstrijdfitte huurling die vorig seizoen nog in het 2e elftal van Mainz speelde?
Volgens Chat was hij geblesseerd. Maar alsnog, geen reden om Janssen er nu uit te halen natuurlijk.
Ik krijg overigens alleen Pepi EN Brandt erin als ik kies voor een middenvelder (of aanvaller) van 500K. Dat zou dan in mijn geval een 4e speler van Excelsior zijn, of de spits van Telstar. Die zou dan voornamelijk de tribune warm houden, wat natuurlijk ook oké is. Bij de wielerspellen is dat prima, voor Topcoach voelt dat niet zo heel lekker. Als je één van de twee thuis laat, dan heb je (zoals al eerder genoemd) heel veel opties en dat zorgt uiteindelijk voor een brede(re) selectie. Dus daar moeten we nog even een ei over leggen.
Naast Bos is er nog een concurrent: Turay. Werd tot nu toe als linksbuiten gebruikt omdat de bezetting daar dun was, maar met thorsteinsson en alireza is dat nu op orde.
Aanvallend is Janssen heel goed, verdedigend staat die nog weleens te slapen. Dat maakt voor scorito minder uit, maar voor Den Uijl waarschijnlijk wel.
Daarom vind ik Janssen ook een best onzekere keuze, maar zou wel heel mooi kunnen uitpakken voor dit bedrag.
Vorig jaar op 99,9 geëindigd maar ik vind het dit jaar lastig. Met name de topteams en het kiezen van een Captain.ik heb nu Pepi en Till maar die draaien nooit echt lekker samen. Ik heb ook het idee en gevoel dat er veel gewisseld gaat worden met Lammers, Till, Mijnans etc.
daarnaast is Ajax 1 groot raadsel voor mij. Ik heb Tolu maar volgens mij is dit ook een trainer die veel wisselt. Als je ziet welke aanvallende opties er zijn voor Ajax en het Europese programma dan ben ik er niet zeker van dat Tolu altijd speelt. Zelfde verhaal met Brand, Klaassen, Glouck, Berghuis en achterin ook.
wie zijn jullie als zekere captains? Ik kom niet verder als Pepi/Till, Suray en mogelijk Cherry. Bij clubs als NEC en AZ is het ook maar afwachten wie er speelt. Een meerdink is ook niet te vertrouwen als Captain. Feyenoord zelfde verhaal.
vorig jaar was het een stuk makkelijk met Ueda, Till, Pepi, Lauritsen in de meeste wedstrijden voor mijn gevoel.
Afgelopen weekend werd Pepi gewisseld voor Mijnans, maar Til ging naar de spits positie. Dat en zijn 2 goals was voor mij voldoende aanwijzing dat Til eigenlijk altijd speelt. Pepi twijfel ik echt heel erg over, Lammers is erbij en Plea is nu niet zwaar geblesseerd volgens mij, dus die komt ook terug. Maar Pepi is wel zo'n spits die er ineens drie in 1 wedstrijd kan maken.
Zomaar benieuwd voor de mensen die hem kiezen, waarom Zeefuik? En heb je dan ook Willumsson of niet?
Weet dat hij jong is maar in de twee seizoenen waar hij 20+ en 30+ wedstrijden speelde is het beste resultaat 3 doelpunten, man heeft in 7 seizoenen meer kaarten verzameld dan doelpunten.
Wat mis ik? Behalve dat hij kopt..
Klopt ja en Pepi is ook wel echt kapitaal voor PSV. Lastig, maar (een van) beide skippen voelt niet lekker.
Wat betreft Zeefuik: resultaten uit het verleden bieden geen garanties in de toekomst natuurlijk, maar ik twijfel er ook over hoor. Het ligt een beetje aan het keepersduo; neem ik Branderhorst, dan kies ik Willumson. Neem ik Vaessen, dan wordt het Zeefuik om de teams te spreiden.
Den Uijl zal het waarschijnlijk ook fijn vinden dat zijn team kan blijven aanvallen. En aangezien het enige gevaar komt van/gecreëerd wordt door Janssen (én Yegoian maar nog steeds niemand die weet wat daar mee aan de hand is) gaat die zonder twijfel meer voor 750k.
Voornamelijk op basis van beelden die ik van hem gezien heb dit seizoen. En Fortuna heeft een prima programma. En verder is er weinig soeps in die categorie (op de spits van Groningen na inderdaad).
Maar bij mij zit hij wel op de schopstoel om gedowngrade te worden naar Seedorf of Pepi + Brandt mogelijk te maken.
Dan speel je puur op het schema? Zijn toch totaal verschillende linies waardoor je keepers keuze niet uit zou moeten maken, of je aanvaller.
Heb dan toch liever Willumsson als enige spits in het team dan iemand die spits is tegelijkertijd met iemand anders.
Precies dit,. Laten we ook niet vergeten dat de jongen pas 21 jaar is en zn echte doorbraak waarschijnlijk nog moet komen, en het fijt dat hij weer word verhuurt door AZ, die moeten iets in hem zien anders verkopen ze hem wel?
Gokken op een doorbraak vind ik voor 1.5 net wat te duur. Dan liever Michut met de opleiding die hij heeft.
Willem 2 heeft met Chidozie dan het grootste talent met kans op doorbraak denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.