Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 191 ... 273 274
danusz1986

Benitez
Brouwers

Sugawara
Geertruida
Penetra
Bakari
Siovas

Veerman
De Wit
Steijn
Rommens
Ouahim
Neghli

Pavlidis
Gimenez
De Jong
Hansson
Ould Chickh

Laatst gewijzigd
david078

Mijn team voor komende 12 wedstrijden
Benitez :
Pandur:

Hancko
Geertruida
Suguwara
Pinto
Zagre

Veerman
Steijn
Timber
De wit
Rommens
De keersmaecker

De jong
Ivanusec
Pavdilis
Sahraoui
Agrafiotis

Valvuillerdemoz

Mijn team FC Xavi:

Benitez, bij PSV een van de weinigen met een vaste basisplaats.
Pandur. verwacht van Fortuna Sittard wel een degelijke defensie met Buijs aan het roer

Sugawara; speelt als halve rechtsbuiten, veel assists
Trauner: aanvoerder van Feyenoord. Speelt altijd. Af en toe kopt ie wel eens een corner of een vrije trap binnen
Pröpper: degelijke verdediger in degelijke defensie.
Kuipers: veel scorende verdediger en zeer sympathieke kerel
Zagre: basisspeler voor weinig voor achter de hand op de tribune

Stengs: gaat veel scoren als het gaat lopen.
De Wit: scoort al jaren vette punten in Scorito. Prijs valt nog mee.
Steijn: seizoen van de doorbraak
Tahirovic: toch maar een Ajacied in mijn team genomen, maar toch maar niet zo'n dure. Beetje opvulling voor het middenveld. Zegt alles over het huidige niveau van Ajax
Rommens: veel scorende subtopper. Zeer bruikbaar op de bank.
Buurmeester: nog een miljoentje over voor de zesde middenvelder. Deze scoort het beste tot nu toe in die categorie.

Gimenez: ondanks jetlag en gebrek aan vakantie, wordt hij toch topscorer.
De Jong: weet het net al weer veel te vinden. lijkt een zekerheidje onder Bosz
Pavlidis: misschien wel de beste spits in de Eredivisie.
Mattson: zeer goede aanvaller voor op de bank. Leuk geprijsd ook
Ould Chick: vijfde spits voor half miljoen is zeer handig voor het budget. De Ouwe Kip speelt ook nog eens alles basis.

We beginnen op 80,6% vandaag.

Grootste FOMO: Veerman. Is vanavond alweer goed op dreef....

Succes met (de rest van) de eerste seizoenshelft!

Laatst gewijzigd
Mollemaaktmenietuit

Met dit team gaan we de eerste seizoenshelft in.

Ryan (AZ) 3.0
Pandur (Fortuna) 1.5

Hancko (FEY) 3.5
Geertruida (FEY) 3.5
Sugawara (AZ) 3.0
Bakari (SPA) 1.5
Siovas (FOR) 1.0

Veerman (PSV) 4.0
Stengs (FEY) 3.5
De Wit (AZ) 3.0
Steijn (TWE) 2.5
Rommens (GAE) 1.5
Neghli (SPA) 1.25

De Jong (PSV) 5.0
Pavlidis (AZ) 4.0
Ivanusec (FEY) 3.0
Agrafiotis (EXC) 0.75
Ould-Chikh (VOl) 0.5

Succes iedereen!

Dannyco

Van al dat gepuzzel van ons staan eindelijk de teams voor alle topcoach deadlines. Behalve die van Champ Coach, ik heb een subleague gemaakt Champions Liki doen jullie mee met de laatste puzzel meld je aan!

https://www.scorito.com/subleague/696197/champcoach-2023-2024/champions-liki/a712ff1d-ea08-4926-b703-4b03bf2552ee?utm_source=league&utm_medium=copylink&utm_campaign=inv

Ecko

M'n beruchte laatstemomentwissels: De Jong en Stengs eruit voor Lozano en Timber. Het vrijgekomen geld gebruikt om de complete verdediging te upgraden, die bestaat nu uit Geertruida, Sosa, Bella-K, Sugawara en Van Polen.
Verder: Pavlidis, Giménez, Agrafiotis en Hansen (zet 'm op Sontje!); Veerman, Steijn, Clasie (niet vaak goed voor een assist of goal maar is maar 2 miljoen en speelt altijd), Rommens (versloeg op de valreep Proper en Halilovic) en Ritmeester (Oranje O20, staat voor zijn doorbraak, half miljoen); Ryan en Pandur.

Arne Riis

Mijn team, de eerste voortekenen zijn hoopgevend:

Goal:
Benitez: heeft toch al drie keer de 0 achter de naam.
Van Gassel: goedkope basiskeeper.

Verdediging:
Geertruida: Back die nog wel eens een bal voorslingert I
Sugawara: Back die nog wel eens een bal voorslingert Ii
Ivo Pinto: Back die nog wel eens een bal voorslingert III
Penetra: koopje voor 2m
Bakari: wilde toch een Spartaspeler

Middenveld:
Veerman: punten kosten munten I
Dani de Wit: verwacht veel assists
Steijn: onmisbaar voor deze prijs
Lingr: mijn verschilmaker. Prima als hij elke week op de bank begint, als hij daarna maar blijft scoren.
Bozdogan: wilde toch een speler van FC Utrecht
Rommens: mooie speler, GAE draait prima.

Aanval:
Luuk de Jong: Punten kosten munten II
Pavlidis: Punten kosten munten III
Paixao: nee, geen Gimenez. Topspeler, maar dat is Paixao ook. De uitgespaarde 2.5m gebruik ik om team te verbreden.
Agrofiotis: ik verwacht er eerlijk gezegd niet heel veel van. Voor op de bank I.
Ould-Chikh: ik verwacht er eigenlijk niet heel veel van II.

Peli

Je zal maar voor veel geld 1 of meerdere Ajacieden je team in gepuzzeld hebben.

Laatst gewijzigd
Sjonge Jonge

Gelukkig ben ik er vanaf gebleven, net als dat ik gelukkig tot vorig jaar van Feyenoorders weg bleef

Peli

Dat is geen onlogische gedachtegang.
Al kostten die toen wel fiks minder dan 3, 4 of 5 miljoen.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Goede ronde voor mij, zonde van de tribune punten voor Steijn met name.

De weg naar boven is ingeslagen. Met de derde speelronde in het vizier kan ik ook nog aardig wat goed maken 🤘💪

Bobby37

1645 punten! Uitslag goed, beide keepers de nul, alle middenvelders en spitsen goals of assist. Luuk Captain:)

Peli

Uitstekend rondje.
Maar dan zit jij niet in de Wielerflits subleague
@Bobby37

Laatst gewijzigd
Benzardi

1472punten door onoplettendheid is op zich niet slecht, maar wel jammer.
We zijn hierdoor gezakt met 0,1% naar 99,8%.

Volgende week Ajax -Feyenoord ............................... altijd leuk, wie zetten we erin en wie niet.

NielsH97

1486 punten maar door de keuze De Jong, Pavlidis en Gimenez laat je in de verdediging en achterin te veel punten liggen.. daarnaast ook te weinig van 1 team (alleen meer dan 2 van AZ)

Mijn uiteindelijke team:
Olij
Pandur

Sugawara
Penetra
Hancko
Pinto (Vitesse)
Guth

Veerman
De Wit
Steijn
Rommens
Brouwers
Buurmeester

De Jong
Gimenez
Pavlidis
Hansson
Min

Bobby37

'@peli, nee wist niet dat die er was. Heb me gelijk ff aangemeld.

Wat een achterlijk hoge scores heeft iedereen daar al.
Sta in m'n vrienden poule 2e, hier niet eens in de top 15 :p

Peli

Ik niet eens in de top 50 😑

RvhC74

Ik sta 1 plekje achter je @Pelli

Staan we toch weer gebroederlijk naast elkaar, nu nog de top 10 weer in 💪💪💪

Peli

Even wachten tot na het restant van speelronde 3. Daar liggen nog wel veel potentiële punten voor me.
Dan kan je definitief de balans opmaken.

Nog 29 wedstrijden te gaan dit seizoen.
Niks leukers dan van een (fikse) achterstand jezelf terug knokken. Althans.... als het lukt 😅

RvhC74

Ook hier geldt dat ik nog kan stijgen nav speelronde 3 nog 8 basis spelers te met een score van 600 nu al

Hopelijk ga ik daardoor nog ff stijgen

mas22

1348 deze week. Lozano met 0 punten en dat voel je dan gelijk in zo'n week. Kijkend naar mijn ploeg vooral vervelend dat Neghli er naast stond. Had hem nu op de tribune maar voor de rest van de eerste seizoenshelft is dat wel vervelend als dit zo zal blijven.

KippA

Ja ik baal ook van Neghli.. Door rood van manhoef heb ik hem komend weekend nodig :( Ik vond overigens Clement niet echt iets toevoegen, dus ik zie mogelijkheden @mas22

Limburgg

Zijn er Scorito CL spelers ?

BartB

Deze ronde 1418 punten gehaald. Helaas voor mij ook 0 punten voor Lozano, die daarmee heel veel pijn hebben gedaan omdat ik Lozano in m'n basis team had dit weekend. Ik hoop wel dat ie toch een basisplaats gaat veroveren anders wordt het een lastig verhaal in m'n aanval... Dan ben ik bijna genoodzaakt 3-5-2 te gaan spelen iedere wedstrijd.

Edit: Oh ja en ik ben er zo een die een Ajax speler in z'n team heeft gepuzzeld. Gelukkig is dat Sosa die een assist heeft gegeven. Ik hoop dat Ajax toch echt nog wel het licht gaat zien de komende weken en dan kan Sosa als assistkoning veel punten op gaan leveren

Laatst gewijzigd
HZ57

Frusterende van dit spel is dat in de verschillende competities mensen zonder aanwijsbare reden plots op de bank zitten en dat rond de 60 minuut ongeveer 3 spelers per team gewisseld worden en daardoor je basisspelers alweer uit het veld zijn. In potentie heb ik een team dat in het echt moeiteloos kampioen zou worden. Helaas spelen ze nooit allemaal tegelijk of de 90 minuten vol. Verder vindt ik het wel een leuk spel.

1 2 ... 191 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.