Ik ben voor volgende gegaan, toch wat dingen veranderd:
Unnerstall (TWE)
Pandur (FOR)
Sugawara (AZ)
Propper (TWE)
Vriends (SPA)
Pinto (FOR)
van Polen (PEC)
Veerman (PSV)
Stengs (FEY)
de Wit (AZ)
Steijn (TWE)
Rommens (GAE)
Neghli (SPA)
Gimenez (FEY)
de Jong (PSV)
Pavlidis (AZ)
Agrafiotis (EXC)
Ould-Chick (VOL)
Mijn definitieve beslissing is gevallen op dit team:
Benitez: PSV
Pandur: FOR
Verdedigers vond ik onzeker en vrij duur bij PSV, daarom de keuze voor Benitez die normaal zeker is van een basisplaats.
Pandur: logische keuze voor die prijs
Geertruida: FEYE
Sugawara: AZ
Propper: TWE
Meulensteen: VIT
Horemans: EXC
Eerste 3 hoeven geen uitleg, Meulensteen vond ik een interessante speler tegenover komende wedstrijden en Horemans heeft wat scorend vermogen als verdediger, dus leuk meegenomen voor die prijs
Vlap: TWE
Steijn: TWE
V Ginkel: VIT
Willumson: GAE
Kitolano: SPA
Proper: NEC
Middenveld heb ik wat gokjes gewaagd. Weten allemaal op een of andere manier de goal te vinden en hou wel van een wat andere ploeg in het spel.
Gimenez: FEYE
Pavlidis: AZ
Lang: PSV
Sahraoui: HEE
Ould Chikh: VOL
Eerste twee aanvallers spreken voor zich, bij Lang reken ik op de positiewissels waardoor hij meer aan spelen zal toekomen. Sahraoui is het seizoen goed begonnen, voor die prijs geen twijfel over. Ould chikh als ploegopvulling, verder weinig nuttigs over te vertellen.
Succes iedereen!!!
Met dank aan iedereen die een positive bijdrage heeft geleverd de afgelopen weken. Het forum volgen kost tijd, maar erg leuk.
Mijn team als volgt, voor het eerst in 9 jaar geen Ajaxieden.
Unnerstal
Pandur
Geertruida
Sugawara
Propper
Penetra
Velthuis
De Wit
Veerman
Steijn
Stengs
Rommens
Buurmeester
Lozano
Pavlides
Gimenez
Agrafiotis
Ould-Chikh
Succes allemaal !
'@mas22
4 mannen van dat middenveld heb ik er aan het begin van het spel nagenoeg gelijk ingeklikt. Alleen Rommens en Neghli zijn later toegevoegd. (Nadat ik daar de nodige spelers overwogen en te licht, te onzeker of te duur bevonden heb.)
Rommens omdat hij 1.5M kostte, GAE maar 1 topploeg treft tot de winterstop en hij alle standaardsituaties+pingels neemt.
Neghli als gokje erbij. Als hij de vaste rechtsbuiten van Sparta blijft, dan is 1.25M een steal natuurlijk.
'@peli: had hetzelfde met het middenveld. Heb nog even gekeken of ik Rommens kon wisselen voor Willumson, maar ik zag dat Rommens de penalty's neemt en daarom toch zo gehouden. Neghli had ik vorig jaar ook in mijn KKD ploeg, heb hem toen al aardig gevolgd. Verwacht dat hij van Crooij opvolgt en dan kan hij als middenvelder voor dat bedrag echt een steal zijn.
Rommens is bij mij een poosje Wieffer geweest.
Tot ik Lozano omwisselde naar Ivanusec en Ould-Chikh naar Van Bergen. Dat zorgde ervoor dat ik niet nóg een Feyenoorder kon picken. En voor een miljoentje minder alsnog een prima 5e (misschien zelfs 5e, achter Neghli) middenvelder voor 1.5M.
Hier een team zonder Luuk de Jong en Gimenez. Beetje zoals verwacht krijg je die rekening gelijk al te zien. Ik moet eens me er aan houden dat geld spreiden in Topcoach nooit goed werkt en captainkeuze niet onderschatten. Gelukkig scoort Ivanusec wel en hopelijk kan de breedte van de selectie het de rest van dit deel van het seizoen het een beetje dragelijk houden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.