Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 194 ... 273 274
Bobby37

Hattrick liet niet lang op zich wachten, had hem misschien tot moeten nemen :p

Peli

'@RvhC
Gaat het nog een beetje met je? ;-)

RvhC74

'@ Peli

Kl…… zooi met die Gimenez whahaha

Dest ook ziek speelronde 3 gaat lekker dan

Benzardi

'@RvhC74

Had je Dest in ronde 3?
Want ik heb Dest ook maar niet in ronde 3.
Volgens mij krijg je punten voor de spelers die je toen had.

RvhC74

Luuk de Jong ook twee scoren hè @ Peli

Het is ongehoord 😉😉😉

Peli

Luuk 2 goals ja?
Mooi. Die staat er in speelronde 3 namelijk gewoon in bij mij 😁😁

Ecko

Hier ook Luuk in ronde 3, toen nog wel (hoop dat Lozano nu vaker gaat scoren). Gisteren in die ronde van 459 naar 1123 punten, met Ryan, Mijnans en Rensch nog te gaan. Ook Van Bommel in de basis, maar die krijgt inmiddels nog maar weinig/geen minuten. Punten voor Klaassen zal helemaal lastig worden.

Ketjap Manis

Hoe kan het dat ik gisteravond gedaald ben? Rekent het systeem voor nu de punten van ronde 3 nog mee voordat de twee beste rondes worden vastgesteld?

wielergekkie

Nee, de wedstrijden van gisteren zijn verwerkt. De score die je nu hebt staan zijn je 2 beste rondes + ronde 5 en 6.

Je bent waarschijnlijk ingehaald door mensen die 2 slechte rondes en een goede ronde hebben gehad + een goede 3e speelronde.

Als ik naar mij zelf kijk waren speelronde 1 & 2 beide lager dan 800. Speelronde 4 was 1500+. Doordat mijn ronde 3 nu ook 1100+ is, stijg ik zeker al 300 punten.

Hay

'@ Ketjap Manis. Ja, dat klopt. Na elke wedstrijd van de ronde drie vindt er een herberekening plaats voor de resultaten van de beste twee rondes. Als jouw score van de derde ronde tot dusver niet bij de beste twee rondes van jou hoort of als je daar geen/weinig punten haalt dan zak je dus. Zeker omdat de scores in de derde ronde relatief hoog zijn, die telt dus mee bij heel veel deelnemers. Ben zelf na de afgelopen drie wedstrijden gezakt van 95 naar 93,7 %. Maar nu komt mijn derde ronde bijna bij de beste twee resultaten (van de eerste vier wedstrijden). Dus met nog drie spelers te gaan in de wedstrijden van AZ en Ajax is de kans groot dat ik nu weer wat kan stijgen.

Ketjap Manis

Helder! Mijn ronde 3 is idd slechter dan 1 en 4. Maar mijn captain in ronde 3 (Pavlidis) komt vanavond nog in actie waardoor het nog te herstellen is.
Dit is wel het eerlijkst omdat de wedstrijd van Ajax tegen Volendam nog wel even kan duren. Als je ronde 3 dan pas mee zou rekenen krijg je middenin het spel ineens een hele verschuiving.

Keshi

Volgens mij staat er bij de hot topics juist dat herberekening voor de eerste 4 ronden pas weer plaats vindt na het spelen van de laatste wedstrijd, Ajax-Volendam. Daling of stijging gisteren komt dus uitsluitend door de punten verdiend bij Ajax - Feijenoord.

Peli

Wat Ketjap Manis zegt klopt.

Hay

'@ Keshi. Bij de hot topics staat dat TELKENS na de ingehaalde wedstrijden van speelronde 3 een herberekening zal plaats vinden. Dit klopt ook. Gisteren na Ajax-Feyenoord (speelronde 6) was ik gezakt van 95% naar iets in de 94%. Na de wedstrijden van gisterenavond gezakt naar 93,7% en na AZ-Heracles vanavond weer gestegen naar 93,9% omdat speelronde 3 inmiddels mijn op een na beste ronde is geworden en dus nu meetelt. Nu nog wachten op de wedstrijd Ajax-Volendam voordat de verwerking van de eerste vier speelrondes definitief is.

Keshi

My bad, je hebt gelijk Hay, ik had niet goed gelezen.

MarvinG

Ik moet met Bergwijn en Berghuis tegen Volendam nog 200 punten halen om deze ronde mee te laten tellen bij de 2 beste rondes. Allebei een doelpuntje dus graag ;)

Scoritop

Ik 100 punten met Sutalo en Bergwijn. Heeft iemand al ergens gevonden wanneer Ajax-Volendam is?

Ecko

Met de WielerFlitsForumPoule staan we nu 46ste in de subleagueranking in een veld van meer dan 1.000 subpoules. Knap, zeker als je weet dat het er onderin 'onze' poule een aantal deelnemers lijkt te zijn afgehaakt: ze vullen oa de wedstrijd van de week niet meer in.
Bekijk je de eerste tien in de WFFP: die zouden met glans eerste in de ranking staan als ze enige tien WF-deelnemers zouden zijn. (Alleen op plek 43 staat trouwens een team met meer deelnemers dan WF, de rest heeft er allemaal veel minder. Veel teams zijn speciaal 'gebouwd' met het oog op de subleagueranking.)
Als de poule-organisator serieus werk van die subleagueranking wil maken, dan heb ik een idee: maak er een afvalkoers van! Iedere speelronde na komend weekend knikker je de onderste deelnemers er uit. Eerst 10 dan 9, 8 etc (als voorbeeld hoor). Tegen de tijd van de winterstop heb je de mindere goden van de echte toppers gescheiden en staat de WF-poule geheid in de top. (Disclaimer: mits Scorito de verwijderde deelnemers inderdaad niet meer meetelt.)
De afvallers blijven gewoon doorspelen. Mocht het tij keren en hun team gaat ineens als een speer (goed mogelijk, stel dat de huidige topscorers in een dip/blessure komen of Ajax krijgt de boel op de rails) dan melden ze zich weer aan (dat kan). Aanmelden zou sowieso in de winterstop moeten: dan gaat alles op de schop en is het wel zo handig om vanaf de herstart weer met een mannetje (M/V/X) of 100 te beginnen. En daarna gaan we weer afvallen. Hoe denken jullie hierover?
NB: ik ben zelf maar een bescheiden sub-topper/hoge middenmoter, mijn eigenbelang is dus maar beperkt.

MarvinG

Is, voor zover ik weet, nog niet bekend

Hay

'@ MarvinG. Wellicht heb je over een week of 5 een grotere kans op flink wat punten van Ajax dan als de wedstrijd woensdag was gespeeld.

Triqo

Daar hoop ik ook op, alleen met Tahirovic, Rench en Brobbey 0 garantie dat ze dan spelen haha. Al heeft ronde 3 me al aardig wat opgeleverd.

Twijfel dit weekend tussen Lozano (hogere scoringskans tegen Volendam, maar misschien geen basis) en Agrafiotis (basis en dus garantie op punten, maar misschien net iets mindere scoringskans dan Lozano). Denk dat ik toch maar voor Agrafiotis basis ga.

RvhC74

Sutalo en Berghuis kunnen nog punten halen. Alle punten extra worden meegenomen omdat dit mijn hoogste tweede ronde wordt.

Dus berghuis hattrick en Sutalo de 0 zal ik erg blij mee zijn en mij flink doen stijgen ga ik vanuit 🫣🫣🫣

Benzardi

'@Scoritop
De inhaalwedstrijd Ajax - FC Volendam in de Eredivisie wordt gespeeld op donderdag 2 november (20.00 uur).

Benzardi

De opstelling voor dit weekend van De Duracelli’s

Ryan

Propper
Geert
Dest

D de Wit
Steijn
Stengs
Veerman

Lang
Jong
Pavli

Dest is wel een twijfelgevalletje , maar mijn wissels gaan min punten of geen punten halen.

Bosz neemt na laatste training beslissing over Dest en Schouten
https://www.rtlnieuws.nl/sport/voetbal/artikel/5410433/bosz-neemt-na-laatste-training-beslissing-over-dest-en-schouten

Willempie94

Iemand die meer weet over Brenet? Zag pas dat hij mogelijk weer gaat spelen, maar zal nog geen basis staan vermoedelijk? Andere optie is Dest, wat dus ook een twijfelgeval is. Of Pinto tegen AZ, maar dat is niet echt een optie..

Gimenez weer cap!

1 2 ... 194 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.