Heerlijke weekscore in aantocht.
Even het restant van die afranseling in de arena afwachten. De 64 punten voor wedstrijd van de week loop ik sowieso al niet meer mis. Verder hopen dat Santi nóg meer punten op gaat leveren, misschien nog goal of assistje voor Stengs en de nul voor Hancko.
Nu voorlopig 1128 punten deze speelronde. Daar komt dus nog minimaal 364 punten bij en misschien nog wel wat meer (of ietsje minder) ook.
To be continued....
Feyenoord heeft al aangegeven te prefereren om de wedstrijd als "gespeeld" de boeken in te laten gaan.
En dus een 3-0 overwinning in een wedstrijd die slechts 57 minuten heeft geduurd.
Als de KNVB dit verzoek opvolgt (Ajax lijkt me hier vanzelfsprekend nul inspraak in te mogen hebben), dan is het in mijn geval gewoon Scoritopunten voor winst+nul houden Hancko + Stengs en winst+2x goal+assist Gimenez.
'@Peli
Uiteraard hoop ik dat.
Maar objectief gezien ook de beste oplossing. Je moet als knvb met een statement komen. Zo laten staan of uit laten spelen geeft een verkeerd signaal af.
KNVB moet Ajax- Volendam zonder publiek laten spelen en eerstvolgende keer dat het weer gebeurd drie punten in aftrek, keer daarop zes etcetera
Gewoon keihard aanpakken
Als Ajax zijnde moet je deze wedstrijd niet eens meer willen winnen joh. Net zoals Feyenoord vorig jaar ook niet meer wilde winnen in de halve finale. Dan krijg je alleen nog maar veel meer gezeik over competitievervalsing en dergelijke, want je had deze wedstrijd zondag never nooit meer gewonnen. Niet dat ik denk dat Ajax met dit elftal op het veld uberhaupt echt kans maakt om het nog tot een 4-3 terug te brengen in 35 minuten.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.