Scorito-Topcoach NL

1 2 ... 193 ... 273 274
oborobo

Hoop alleen niet dat Ryan nu geslachtofferd wordt.

Peli

PSV basis zonder Bella Kotchap, Bakayoko en Saibari.

Teeke_de_Kapper

Weet iemand hoe Scorito met een gestaakte wedstrijd omgaat? Als de rest later nog uitgespeeld wordt, vervallen dan de punten van bv. Jimenez?

Capra

Misschien even bij de spelregels kijken ๐Ÿ˜‰

Peli

Heerlijke weekscore in aantocht.
Even het restant van die afranseling in de arena afwachten. De 64 punten voor wedstrijd van de week loop ik sowieso al niet meer mis. Verder hopen dat Santi nรณg meer punten op gaat leveren, misschien nog goal of assistje voor Stengs en de nul voor Hancko.
Nu voorlopig 1128 punten deze speelronde. Daar komt dus nog minimaal 364 punten bij en misschien nog wel wat meer (of ietsje minder) ook.

To be continued....

Laatst gewijzigd
Nijmos

Of het wordt een reglementaire 3-0 overwinning en alle statistieken worden geschrapt Peli ;-)

Peli

Daar gaan we maar niet vanuit ;-)

Sean Chiappucci

Uitspelen (zonder publiek) is de enige eerlijke optie, terwijl het ws voor beide teams het beste is dat de huidige stand de eindstand wordt.
Opnieuw spelen en bij 0-0 beginnen zal de knvb toch niet serieus overwegen hoop ik. Zeer oneerlijk en zal tot de nodige reakties leiden.

Peli

Feyenoord heeft al aangegeven te prefereren om de wedstrijd als "gespeeld" de boeken in te laten gaan.
En dus een 3-0 overwinning in een wedstrijd die slechts 57 minuten heeft geduurd.
Als de KNVB dit verzoek opvolgt (Ajax lijkt me hier vanzelfsprekend nul inspraak in te mogen hebben), dan is het in mijn geval gewoon Scoritopunten voor winst+nul houden Hancko + Stengs en winst+2x goal+assist Gimenez.

Laatst gewijzigd
RvhC74

Reguliere 0-3 overwinning zonder de beoogde Scorito punten van Gimenez, dus gewoon de standaard punten, dat lijkt me niet meer dan normaal bij een reguliere toegewezen overwinning .

Peli

'@RvhC
Jij hebt vast geen Gimenez in je team ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‰

Laatst gewijzigd
RvhC74

'@Peli

Je begrijpt het helemaal whahahaha

BlingSagan

Zijn er Scorito spelers die overwegen vuurwerk te gaan kopen ?

Benzardi

'@Bling

Heb je een pakketje voor weinig over dan? ;)

RvhC74

'@Peli

Hoe langer deze soap duurt des te meer ik verwacht dat er een reglementaire overwinning voor Feyenoord komt en helaas pech voor Gimenez

Peli

'@Reneetje
Nee, je zegt het verkeerd.
Dat hoop jij vooral ;-)

Keshi

Ook weer opgelost. Competitievervalsing bovenin boven competitievervalsing onderin gesteld. Competitievervalsing Scorito is geen factor gebleken :-)

RvhC74

'@Peli

Uiteraard hoop ik dat.

Maar objectief gezien ook de beste oplossing. Je moet als knvb met een statement komen. Zo laten staan of uit laten spelen geeft een verkeerd signaal af.

KNVB moet Ajax- Volendam zonder publiek laten spelen en eerstvolgende keer dat het weer gebeurd drie punten in aftrek, keer daarop zes etcetera

Gewoon keihard aanpakken

Peli

Eerst morgen die hattrick van Gimenez maar eens compleet maken ๐Ÿ˜…๐Ÿ‘๐Ÿพ

RvhC74

Morgen maar Gimenez met rood eraf en Ajax 4 scoren.

Peli

Haha.
Ja, zet daar maar een maandloontje op in ;-)

KJP

Als Ajax zijnde moet je deze wedstrijd niet eens meer willen winnen joh. Net zoals Feyenoord vorig jaar ook niet meer wilde winnen in de halve finale. Dan krijg je alleen nog maar veel meer gezeik over competitievervalsing en dergelijke, want je had deze wedstrijd zondag never nooit meer gewonnen. Niet dat ik denk dat Ajax met dit elftal op het veld uberhaupt echt kans maakt om het nog tot een 4-3 terug te brengen in 35 minuten.

Laatst gewijzigd
HZ57

Moeten ze met de zelfde spelers beginnen als dat ze geรซindigd zijn. Als dat niet kan, zijn dat dan wissels?

Peli

'@HZ57
Hier vind je alles m.b.t. de wedstrijdhervatting van morgen:
https://1908.nl/artikelen/het-vervolg-van-de-klassieker-de-regels

HZ57

Dank je wel Peli

1 2 ... 193 ... 273 274

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.